2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=104635087]خدا بهترمیدونه بخدا بیاد از دختر بزرگت عزیز ترمیشه اینجوری زیاد دیدم این حسی ک داری ب اونم منتقل میش ...[/QUO

برام دعا کن این یکی پسر شه .چون دیگ واقعا توانشو ندارم دوباره باردار شم .مخصوصا چون من بارداری و زایمان سختی دارم😓

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
 ان شاءالله پسر گریه وزاری نکن فدات 😍من خودم ۳تا میخوام.اولی دوسالش بشع میرم تو کار دومی 😂

ماشالااااا بهت واقعا

اعصابشم داری؟

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
نه هزینش هیچی برای این میگم نترسوندم

ن خودت استرس نداشته باش نهایتش امینو یا سل فری میدی ولی برو ک خیالتم راحت باشه 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
[QUOTE=104635087]خدا بهترمیدونه بخدا بیاد از دختر بزرگت عزیز ترمیشه اینجوری زیاد دیدم این حسی ک داری ...

میفهممت انشالله ک پسره بسپر دست خدا عزیزم

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ن خودت استرس نداشته باش نهایتش امینو یا سل فری میدی ولی برو ک خیالتم راحت باشه 

همسرمم موافق نیست اخه میگه الکیه مگه قدیما چجور بود این همه بچه سالم

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
دست رو دلم نزار که دقیق افتاده روز تولد مادر شوهر 😒😒😒😂😂😂😂

مال منم خواهرشوهر عفریتم اسفندیه😂😂😂😂باید بیوفته ۳۰بهمن یا ۱ فروردین 😂😂

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
اره من سر دخترم خیلی حالم بد بود .سر اینم اینجوریم😑

خب همه مثل هم نیستن انشالله این پسر باشه

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
زوده هنوز من هفته ۱۲ رفتم دکترای سونو میگن ۱۱زوده ۱۲بیاین همه چیش تشکیل شده باشه

خودم دلم میخواد هفته ۱۳برم😆 الان که زود ولی باید برم ازمایشا نشونش بدم اگه دارو‌لازمه مصرف کنم 

خداجونم شکرت😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز