2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نمیخوام غربالگری برم انقد ازینور و اونور شنیدم که میگن بهشون الکی گفتن جنین قلب نداره و سندروم د ...

منم ترسیدم خواستم یهو برم سل فری ولی دکترم گفت اول غربال مرحله اولو بدو اگه مشکل بود بقیه غربالارو نرو یا امینو بده یا سل فری 

حالا اگه هزینه برات مشکل نیس یکیشونو بده یبار خیالت راحت میشه 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
خانمی غصه خوردن نداره 😍مطمئن باش کوچولو بیاد اینقد دوسش داری که باخودت میگی چجور دلت اومد اون حرف ب ...

اخه من دوتا بچه بیشتر نمیخواستم ی دختر و پسر .اگ اینم دختر بشه شوهرم باز بچه میخواد. مخصوصا ک خیلی پسر دوست داره😢

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
وای همسر من نخره قیمه قیمشم میکنم😆😆

😀😀

همسرم خودشم ذوق داره میگه بزار اروم اروم همه چیز پیش بره

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
فک کنم تهوع بیشتر مال دختردار هاست

ای خواهر😂😂😂😂مامانم رو ۵تا بچه هاش اصلا نه ویار نه تهوع داشت اخرم دختر شدیم😂😂این علائم ها برا هر بدنی فرق داره

خداجونم شکرت😍
هفته‌۱۱ سنو قلب و ازمایش دادم هنوز اونارو ندید

زوده هنوز من هفته ۱۲ رفتم دکترای سونو میگن ۱۱زوده ۱۲بیاین همه چیش تشکیل شده باشه

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
منم ترسیدم خواستم یهو برم سل فری ولی دکترم گفت اول غربال مرحله اولو بدو اگه مشکل بود بقیه غربالارو ن ...

نه هزینش هیچی برای این میگم نترسوندم

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
اخه من دوتا بچه بیشتر نمیخواستم ی دختر و پسر .اگ اینم دختر بشه شوهرم باز بچه میخواد. مخصوصا ک خیلی پ ...

 ان شاءالله پسر گریه وزاری نکن فدات 😍من خودم ۳تا میخوام.اولی دوسالش بشع میرم تو کار دومی 😂

خداجونم شکرت😍
۲۷اسفند تاریخ دادن چیکار کنم بیفته تو فروردین 😁😁

توم مث منیییییی😂😂😂😂😂😂😂

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ای خواهر😂😂😂😂مامانم رو ۵تا بچه هاش اصلا نه ویار نه تهوع داشت اخرم دختر شدیم😂😂این علائم ها برا ه ...

واقعا؟چه جالب اخه من اکثر ادمای اطرافم که تهوع داشتن بچشون دختر بوده

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز