2777
2789
اره منم میخواستم سقط کنم ولی نزاشتن. اخه من ی دخترم دارم ۳سالشه.ب این زودیا بچه نمیخواستم .قبلشم میخ ...

خانمی غصه خوردن نداره 😍مطمئن باش کوچولو بیاد اینقد دوسش داری که باخودت میگی چجور دلت اومد اون حرف بزنی پسرودختریش فرق نداره هردو نعمت خداجون❤

خداجونم شکرت😍
نگران نباش مطمئن باش سالمه 

من نمیخوام غربالگری برم

انقد ازینور و اونور شنیدم که میگن بهشون الکی گفتن جنین قلب نداره و سندروم دان داره و اینا ترسیدم گفتم برم بیشتر استرس میندازه به جونم

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تهوع نابود میکنه این همه جون گرفتم تواین دوهفته رفت   ان شاءالله وارد ماه چهارم شدیم. تهوع ...

اره والا دیگ جونی تو تنم نمونده .ایشالا ک هرچه زودتر تموم شه.شما چ ویاری داری ؟؟بیشتر چیا دوس داری؟؟

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
ممنون همچنین شما عزیزم  خیلی دلم‌میخواد زودتر حسش کنم تو دلم تکون بخوره

اووووو صبر داشته باش 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
اره والا دیگ جونی تو تنم نمونده .ایشالا ک هرچه زودتر تموم شه.شما چ ویاری داری ؟؟بیشتر چیا دوس داری؟؟

 ویار انچنانی ندارم فقط گذرا ولی شیرینی ترجیح میدم به چیزای ترشح شما چی

خداجونم شکرت😍
اره منم میخواستم سقط کنم ولی نزاشتن. اخه من ی دخترم دارم ۳سالشه.ب این زودیا بچه نمیخواستم .قبلشم میخ ...

خدا بهترمیدونه بخدا بیاد از دختر بزرگت عزیز ترمیشه اینجوری زیاد دیدم این حسی ک داری ب اونم منتقل میشه دوسش داشته باش

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز