2777
2789
😐خودم وقتی میخونمشون همش خیانت اینچیزا ولی اینجا منفی نیست همش حس خوب کوچولوها😍

اره ادم ذوق داره همش بخدا دیروز ی تایپیک خوندم همه دردام اومد جلوچشمم های های گریه کردم باشوهرمم دعوا کردم😐😐

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره دوست دارم  خودمم اردیبهشتیم🙈

شوهرم یک اردیبهشته خودم هفتم خیلی خوبه 

ایشالله سلامت بغل بگیریش 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
 تهوع هنوز دارم 😤😕 فقط همین خداکنه دیگه تموم بشه گاهی اوقات زیرشکمم سفت میشه شماچی؟؟؟

منم همینطور تهوع دارم.بعضی وقتا هم سرگیجه میگیرم .دیگ هیچی.اره منم صبحا وقتی بیدار میشم میبینم ی سمت از شکمم سفت شده

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
اره ادم ذوق داره همش بخدا دیروز ی تایپیک خوندم همه دردام اومد جلوچشمم های های گریه کردم باشوهرمم دعو ...

دیوونه اصلا سمت اینجور تایپک ها نرو استرس ادم بیشتر میکنن بنظرم چیزای شخص نباید اینجا بگن هرچی باشه یه دنیای مجازی مامان خانمی دیگه نریا فسقلی گناه داره

خداجونم شکرت😍
دیوونه اصلا سمت اینجور تایپک ها نرو استرس ادم بیشتر میکنن بنظرم چیزای شخص نباید اینجا بگن هرچی باشه ...

ترک کردم امروز همش دنبال تایپیکای پارداری بودم 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
منم همینطور تهوع دارم.بعضی وقتا هم سرگیجه میگیرم .دیگ هیچی.اره منم صبحا وقتی بیدار میشم میبینم ی سمت ...

تهوع نابود میکنه این همه جون گرفتم تواین دوهفته رفت   ان شاءالله وارد ماه چهارم شدیم. تهوع بره سراغ مامانای تازه وارد😉

خداجونم شکرت😍
شوهرم یک اردیبهشته خودم هفتم خیلی خوبه  ایشالله سلامت بغل بگیریش

ممنون همچنین شما عزیزم 

خیلی دلم‌میخواد زودتر حسش کنم تو دلم تکون بخوره

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
بچه ها غربالگری رفتین؟بهتون گفتن جنین سالمه؟

نگران نباش مطمئن باش سالمه 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
اینجوری نگو بگو خدا خواسته همیشه خداخواسته ها خیر و برکت زندگی میشن مث دخترخاله خودم هرررررررکاری ک ...

اره منم میخواستم سقط کنم ولی نزاشتن. اخه من ی دخترم دارم ۳سالشه.ب این زودیا بچه نمیخواستم .قبلشم میخواستم رژیم پسردار شدن بگیرم ک نشد😪

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
تهوع نابود میکنه این همه جون گرفتم تواین دوهفته رفت   ان شاءالله وارد ماه چهارم شدیم. تهوع ...

کم کم میره مال من شده بود یروز درمیون الان دیگه ‌کلا قطع شده شروع کردم ب خوردن 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
من که فعلا دکترم نیست هنوز برام ننوشت😑

هفته چندی؟

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز