2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای من نیومده براش جوراب و فک کنم ۴۰ تیکه بودگرفتم  چ مامان تنبلی

خب بم نمیگن جنسیتش چیه الان همش درگیر اینم بدونم چیه😂

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم

من برم ی پستونک بخرم تا میاد خودم بخورم اونم یاد بگیره😂😂

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
ی جوراب بخر ذوقتو خالی کن دختررررر

من بچه ی دوممه. سر اولی خیلی ذوق داشتم هروقت میرفتم بازار ی تیکه براش می خریدم.ولی این چون ناخواسته بود کلا هیچ ذوقی ندارم😞

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
منم همینطور.تاریخ زایمانو برا من زده ۱۴ فروردین.شما چ علائمی دارم ؟؟

 تهوع هنوز دارم 😤😕 فقط همین خداکنه دیگه تموم بشه گاهی اوقات زیرشکمم سفت میشه شماچی؟؟؟

خداجونم شکرت😍
من فک کنم اوایل اردیبهشت باشه

اخیییییی🤩اردیبهشت خیلی خوبه خودم اردیبهشتیم😉

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
مامانا برا نی نی هاتون چیا خریدین؟😍😍

دیشب خواستم برای نی نی یه سرهمی زیر دکمه ای بگیرم همسر جان نزاشتن😑

میگه خب بدار حداقل تعیین جنسیت بشه

بعد از سه سال انتظار و دوبار ای یو ای خداروشکر که کوچولوی قشنگم رو طبیعی باردار شدم
من بچه ی دوممه. سر اولی خیلی ذوق داشتم هروقت میرفتم بازار ی تیکه براش می خریدم.ولی این چون ناخواسته ...

اینجوری نگو بگو خدا خواسته

همیشه خداخواسته ها خیر و برکت زندگی میشن مث دخترخاله خودم هرررررررکاری کردن سقط نشد الان میگن خیر و برکت و نور زندگیمون این بچس دخترم هست

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
من یکی ک حوصلم سرمیره همش از تایپیکای انرژی منفیم خسته شدم دیگه

😐خودم وقتی میخونمشون همش خیانت اینچیزا ولی اینجا منفی نیست همش حس خوب کوچولوها😍

خداجونم شکرت😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز