2777
2789
واقعا؟چه جالب اخه من اکثر ادمای اطرافم که تهوع داشتن بچشون دختر بوده

اره مامانم کلا همیطور بود خوشبحالش..خواهر بزرگم تا ۶ماهگی حالت تهوع داشت ولی پسر بود

خداجونم شکرت😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همسرمم موافق نیست اخه میگه الکیه مگه قدیما چجور بود این همه بچه سالم

قدیما ۱۵تا میزاییدن ۵تاش میمرد یا مریض بودن یا مشکل داشتن 

ب دور از همه خانومای باردار الان 

در اینکه سالمه شکی نیس ولی ازمایشو ک بدی میگن سالمه ارامشت بیشتره 

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
خودم دلم میخواد هفته ۱۳برم😆 الان که زود ولی باید برم ازمایشا نشونش بدم اگه دارو‌لازمه مصرف کنم  ...

ن دیگه شورشو در نیار😂😂😂😂من ۱۲ودو روز رفتم

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
 ان شاءالله پسر گریه وزاری نکن فدات 😍من خودم ۳تا میخوام.اولی دوسالش بشع میرم تو کار دومی 😂

ایشالا.من کلا بارداری و زایمانم سخته.اگ برام آسون بود منم مشکلی نداشتم 

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
😂😂برام‌ دعا کن برات دعا کنم

بشرطی دعا میکنم برام دعاکنی😂😂😂😂ایشالله فروردین بیان جفتشون

سلام خدای مهربون من چقد دلم تنگه برات خدای من وقتایی ک یادم میادچقدر کمکم کردی بغض میکنم خدای مهربونم بااااااازم مثل همیشه کارم گیره اومدم در خونت وایسادم خداجونم درو به روم باز کن ببرم تو خونت یه چایی مهمونم کن بهم لبخند بزن بگو باز چی شده یاد من افتادی باز چی میخوای اومدی سراغم منم سرموبندازم پایین بگم خدایا میدونم بی معرفتم اما اومدم سلامتی همسرم و تو دلیمو ازت بگیرم😔بازم به روم بخندی و بگی برو بنده بی معرفت من خیالت راحت باشه....خدیا عااااااشقتم
مال منم خواهرشوهر عفریتم اسفندیه😂😂😂😂باید بیوفته ۳۰بهمن یا ۱ فروردین 😂😂

گلم اگ گفته تاریخ زایمانت برا اسفنده پس همون اسفند میوفته با یکی دو روز تفاوت.منم دخترم اسفندیه.اسفندیا خیلی خوبن.قرار نیس چون کوچولوت اسفندیه ب خواهر شوهرت بره.ایشالا ک یکی میشه مثل خودت از هر لحاظ😊

❤میشه واسه سلامتی گل پسرم ی صلوات مهمونم کنی❤مرسی مهربونا😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز