بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چ عالی.من ی جوری سیستمم زود تاثیر میبینم.با مربی باید کار کرد؟
مربی برنامه بایدبرات بنویسه وبعدتوضیح بده برات هرتمرینی روچطورانجام بدی بعدچن وقت بگدره دیگه خودت واردمیشی فقط مربی بایدحواسش باشه بهت که یه وقت یه حرکت اشتباه نزنی اسیب ببینی
زيبايي انسان در چيست؟ روزي شاگردان نزد حکيم رفتند و پرسيدند: «استاد زيبايي انسان درچيست؟» حکيم 2 کاسه کنار شاگردان گذاشت وگفت: «به اين 2 کاسه نگاه کنيد اولي ازطلا درست شده است ودرونش سم است و دومي کاسه اي گليست و درونش آب گوارا است، شما کدام راميخوريد؟» شاگردان جواب دادند: «کاسه گلي را.» حکيم گفت: « آدمي هم همچون اين کاسه است. آنچه که آدمي را زيبا ميکند درونش واخلاقش است. بايد سيرتمان رازيباکنيم نه صورتمان را»