2777
2789
عنوان

کیا ماشین

| مشاهده متن کامل بحث + 633 بازدید | 89 پست
میخواستیم بخریم الان دیگ با این اوضاع عمرن بشه

ببین یه کار میتونی بکنی


بیا خوزستان پلاک اروند بخر

بعدش ۱۰۰ میلیون بده پلاک ملی ش کن


مال ماهم ارونده😍

ما سوناتا داریم

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی  کار و دوندگی داره واسه مرخصی... پارسال یه پارس خریدیم با او میریم راحت تریم 😃ولی از بس م ...

ماهم یه سوناتا داریم و یه ۲۰۶ 

سوناتا مشترکه بین من و سوهرم ولی ۲۰۶ مال منه

اره یکم مرخصی گرفتنش سخته ولی خیلی میچسبه باهاش بری سفر

ما همیشه میریم

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤
ببین یه کار میتونی بکنی بیا خوزستان پلاک اروند بخر بعدش ۱۰۰ میلیون بده پلاک ملی ش کن مال ما ...

خواهرم ۱۰۰ ملیون پولم کجا بود خخ

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
نه فرق نداره ولی منظورم حس مالکیته‌ من دلم برای خودم ی ماشین سفید با صندلی های روکش صورتی میخواد و ی ...

ماشین مدل بالا فقط باید سیاه مات باشه 

پسر بی اعصابه روس   фредек
بابام . نامزدم معمولیه . بنظرم اصلا چیز مهمی نیس 😐

من علاقه خاصی دارم نمیدونم چرا خخ

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز