2777
2789
عنوان

کیا ماشین

| مشاهده متن کامل بحث + 633 بازدید | 89 پست
به نظرم اول سوار شو تقریلا ۴۰۰ تومن پول داری،پول کمی که نیست گزینه های بهتری هست به نظرم

آخه از کجا بیارم سوار شم

نمایشگاه ها اینجا میبینی ندارن اصلا

میخواستم پولش جور شد برم از تهران صفرشو بردارم

آخه با ۴۰۰ گزینه ی دیگه ای به ذهنم نمیرسه

آخه از کجا بیارم سوار شم نمایشگاه ها اینجا میبینی ندارن اصلا میخواستم پولش جور شد برم از تهران صفر ...

از من به تو نصیحت نگیر که خیلی خشک صندلیهاش عین چوب خشکه ماشین خیلی تاب داره

شوهرم خیلی دوست داره همش میگه یه مزدا نیو بگیرم ولی من از خشکیه بیش از حدش بدم میاد

دوستان عزیز لطفا لایک‌نفرمایید ای به فدای انگشتانتان😶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با ۷۲ تومن ۲۰۶  صندوق دار خیلی نرم تر و باحال ترره ک

۲۰۶ کجا نرمه😑😐

اس دی داشتیم،۲۰۶ بدون صندوق هم داشتیم جفتش خشک بود

من به ماشین خشک آلرژی دارم😑😐😶


دوستان عزیز لطفا لایک‌نفرمایید ای به فدای انگشتانتان😶
از من به تو نصیحت نگیر که خیلی خشک صندلیهاش عین چوب خشکه ماشین خیلی تاب داره شوهرم خیلی دوست داره ه ...

عزیزم خودت داشتی ؟

من کاملا برعکس فکر میکردم حالا چیکار کنم کل برنامه مم بهم ریخت که🤣🤣🤣

خب صفر نگیر در حد بگیر . با ۴۰۰ میتونی ولستر بخری ک 😻

آخه کارکرده خریدش خیلی سخته

مخصوصا اینکه تو شهرستان خیلی گزینه نداری و مجبورم برم تهران

اونجام کارکرده خریدن خیلی سخته واسه ناآشنا

ولستر دوس ندارم😕😕😕

با ۷۲ تومن ۲۰۶  صندوق دار خیلی نرم تر و باحال ترره ک

اصلا 206 رو نگوووو که مکانیک پسرخاله شوهرم گفت سمتش نرو هر روز بایدتعمیر گاه باشی اصلا 206 بیخود ترین ماشین ایرانه 

یادت باشه ..... یادت باشه.... یادم هست ..یادم هست شهید سیاه کالی❤❤❤❤
ببین یه کار میتونی بکنی بیا خوزستان پلاک اروند بخر بعدش ۱۰۰ میلیون بده پلاک ملی ش کن مال ما ...

ماشین پلاک اروندچنده؟

کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کشید ، برایشان چای ریخت ، کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده ، به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد کاش می شد این را قاطعانه و آرام در گوشِ تمامِ آدم ها گفت که غم و اندوه ، رفتنی است و روزهای خوب در راه اند که حالِ دلِ همه مان خوب خواهد شد ...اندکی صبر ...اندکی تحمل ... ♥️.                            من از دستت ندادم،با دست پر برمیگردم یه روزی...وقتی خورشیدو میخوای،یه وقتایی رو بایدم بسوزی
عزیزم خودت داشتی ؟ من کاملا برعکس فکر میکردم حالا چیکار کنم کل برنامه مم بهم ریخت که🤣🤣🤣

خخخخخ ما نداشتیم ولی اقوام نزدیک داشتن خیلی سوار شدم

شوهرمم تو کار ماشینه خودش قبول داره که مزدا ۳ خیلی خشکه

ولی خب ظاهرش قشنگه مخصوصا نیو

دوستان عزیز لطفا لایک‌نفرمایید ای به فدای انگشتانتان😶
اصلا 206 رو نگوووو که مکانیک پسرخاله شوهرم گفت سمتش نرو هر روز بایدتعمیر گاه باشی اصلا 206 بیخود تری ...

ما چندسال ۲۰۶ داشتیم از لحاظ خرابی و این حرفا مشکلی نداشت 

عالی بود 😑😐😶

شوهر من خودش تو کار ماشینه 

دوستان عزیز لطفا لایک‌نفرمایید ای به فدای انگشتانتان😶
۲۰۶ کجا نرمه😑😐 اس دی داشتیم،۲۰۶ بدون صندوق هم داشتیم جفتش خشک بود من به ماشین خشک آلرژی دارم😑😐 ...

از پارس بهتره با این قیمت من گفتم عزیزم وگرنه مشخصه ک ماشین نرم با این قیمتا نمیدن 

اصلا 206 رو نگوووو که مکانیک پسرخاله شوهرم گفت سمتش نرو هر روز بایدتعمیر گاه باشی اصلا 206 بیخود تری ...

اصلا اینطوری نیس مگر اینکه فنی ماشین داغون باشه ماشین خوب و عادیش اتفاقا خیلی روونه از لحاظ فنی جز خیلی خوباش تو این رنج قیمت . بازم میگم مشخصه ک با این قیمت نمیشه ماشینای مدل بالا رو مقایسه کرد ولی از پارس و ۴۰۵ و سمند و اینا برای جوونا خیلی بهتره و نسبت به اونا گفتم ک بهتره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز