2777
2789
عنوان

کیا ماشین

| مشاهده متن کامل بحث + 633 بازدید | 89 پست
داداش من کیا اوپتیما داره 400 میلیون پولشه

انشالله براش همیشه بچرخه

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مزدا ۳ خیلی ماشین خشکیه اصلا سواریشو دوست ندارم اول سوار شو ببین دوست داری بعد بخر تاب زیاد داره& ...

عه

من فک میکردم خیلی نرمه آخه به ظاهرش میخوره ماشین راحتی باشه

آخه پولم فقط به این میرسه😕

عه وا مگ نمیگن اونایی ک نمایشگاه ماشین دارن خیلی میلیونی سود میکنن تو هر ماشین 

وضع خرید و فروش الان خرابه ‌. بعدشم اگه قرار باشه هر چی در میارن واسه خودشون ماشین بخرن پس با کدوم پول ماشین خرید فروش کنن.باید همش پول تو حساب باشه که کار کنن دیگه .فعلا که وضع ماشین داغونه

فاک 🤦‍♀️ پیارسال اینا بود ک فامیلمون خرید ۹۰ تومن چقد دلار گند زده به همه چییی الان داداشت میتونس خ ...

ال نودمدل 95 الان 140 پولشه مرد اون زمان خواهر 

یادت باشه ..... یادت باشه.... یادم هست ..یادم هست شهید سیاه کالی❤❤❤❤
عه من فک میکردم خیلی نرمه آخه به ظاهرش میخوره ماشین راحتی باشه آخه پولم فقط به این میرسه😕

به نظرم اول سوار شو

تقریلا ۴۰۰ تومن پول داری،پول کمی که نیست

گزینه های بهتری هست به نظرم

دوستان عزیز لطفا لایک‌نفرمایید ای به فدای انگشتانتان😶
همون دیگ میگم تو یه سال کی فکرشو میکرد وضعیت اینجوری بشه 🤦‍♀️

به خدا ما خودمون پرشیای 94 رو 72 میلیون خریدیم شوهرم خوشش نه اومد یه هفته بعد فروخت 

یادت باشه ..... یادت باشه.... یادم هست ..یادم هست شهید سیاه کالی❤❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز