واییی مردممم یه رژیم بسیار بسیار سخت گرفتم هفته اول
۴ کیلو کم کردم
صبحانه اب پرتغال طبیعی که من معمولا اب لیمو تازه با اب ولرم میخورم
ساعت ۱۰ یه فنمون قهوه
ساعت ۱۳ سه پر کاهو و یه سفیده تخم مرغ
ساعت ۱۶ یه گلابی یا یه سیب سبز
شام همبرگر تووپوول
(میتونه سینه مرغ هم با لواش باشه....میتونید همبرگر از بیرون بگیرید فقط با سس قرمز باشه سفی اصلاا نباشه...توشم هرچی دوست دارین)
آب خیلی زیاد که جواب خوبی بده منکه راضیم ولی سخته😓