2789
سامبولی علیکم

من اینجام . خوب اگه بگم که میخندید!!!!!!!!‌ما دوباره تو اداره اثاث کشی داشتیم . بالاخره امروز مستقر شدم ......
سمیرا و مونا و هر کی شماره منو داره دوباره همون شماره قدیمیه شدم . ساختمون اول

رویا جونم ما نزدیک میدون رسالت هستیم . خوشحال میشیم تشریف بیارید منزل ما . شماره منو میتونی از محبوبا جونم بگیری.

محبوبا امیدوارم زود ود خوب بشی . سرفه خیلی خیلی سخته

مونا رفتی خرید برای سارینا ؟؟؟؟؟؟ دیروز تو دبستان دیدمت تو خیابون جلال پشت فرمون خیلی خیلی جدی !!!!!!!!‌اوه ججدیت تو حلقم . برات چراغ هم زدم ولی خوب دیگه تو مارو نمیبنی مادر . بعد اونوخ تو میری تو عباس آباد و از اونجا تا سر تخت طاوس هم یمری بقیه اش چی؟؟؟؟ طرح داری مرفه بی درد؟؟؟؟؟؟؟؟ روزایی که پلاک ماشینت زوج فرده چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟؟؟؟

یاسی ژوان و کلوچه چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بچه ها کسی از مهناز خبر داره؟؟؟؟؟؟؟ براش چند تا میل زدم جواب نداده معمولا اینطوری نبود. شماره اش رو هم گم کردم .

من برم به کارام برسم دوباره میام

راستی شو مریم رو کی میاد ؟؟؟؟؟؟ اگه میاید بیاید با هم قرار بذاریم اگه بشه با هم بریم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای محبوبه جان ترکوندی منو که کرتم به مولا فدات شم مگه اینکه تو به یاد من باشی

هماااااااااااااااااااااااااااااا ندیدمت مادر بس که برام چراغ میزنن و بوغ میزنن به خاطر همین خیلی توجه نمیکنم هاهاهاهاها

من شو مریم فردا با دو تا از همکارام میخوام برم نه فردا تولدمه با دوستان میخواییم از صبح بریم ولگردی تا شب بچه ها رو هم ببرم بزارم پیشه مامانم که تا شب خونه برو نیستم لذا به مریم هم سری خواهیم زد هر چند سایز من بعیده چیزی پیدا شه تو مانتو هاش هههه

وای من هنوز لباس واسه سارینا نخریدم حالا شاید فردا برم بخرم بی حرف پیش

سمیرا کجایی دختر خیلی خیلی دلم برات تنگه

راستی من اصلا" تو ف ی س نمیتونم بیام چه کنم ایشششششششششششششش
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
محبوبه جون قضا رهااااااااااااااااااااااااااااا بازی را جا اوردیم که دینی گردنمون نمونه اون دنیا جلومونو بگیرن . ولی نشد دیگه سوپرایز کنم حسام را .

مونا تولدت مبارک . گردشتونم خوش بگذره.میبوسمت

سلام
مارسیم جونم مسلمونیت تو حلقمممممممممم.
مونایی خوش بگذره مریمو سلام برسون.
من هی دارم بدتر میشم داروها انگار دیگه اثر ندارن.
سمیرااااااااااااا کوجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بقیه عاشقتونم با این حال زارم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همگی.

مونا جونم تولدت مبارککککککککککککککککککک دوست گلم. الهی که با بچه هات و نوه هات و نتیجه هات و ... 120 سالگیت رو با تن سالم جشن بگیری عزیزم. بوسسسسسسسسسس.

منم هنوز هیچ کاری واسه بچه ها نکردم. خاک بر سرها هنوز حقوق بهمن رو ندادن چه برسه به اسفند و عیدی و ..... تازه شهریه کوروش رو هم که باید اسفند و فروردین رو یکجا بدیم. شماها هم اسفند و فروردین رو باید با هم بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امروز هم توی مهدشون عکس عیدشون رو می گیرن. دو تا عکس دونه ای 18000 تومن که البته روی تخته شاسی و به شکل قاب شده است.

محبویه جونم شربت توسیان از داروخونه بگیر معجزه است به خدا. عصاره آویشنه. به (BEH) دونه هم خیلی خوبه. البته عطاری ها یه چیزی دارن به اسم چهار تخمه که باید یه قاشقش رو توی یه لیوان آب جوش بریزی و به هم بزنی و وقتی لعاب داد بخوری. اونم خیییییییییلی عالیه دوستم. ایشاالله زود زود خوب بشی.


سلام به همه

من سرما خوردم بد

ممنون از تبریکات شما دوستانم

راستی من شو مریم رفتم الناز هم اونجا بود جاتون خالی خیلی بهم خوش گذشت تازه مریم جون هم خجالتم داد به مناسبت تولدم یه شال خیلی زیبا بهم هدیه داد و من رو حسابی شرمنده کرد

وای بچه ها چقدر لباسا مانتو ها بنجل شدن من چهارشنبه تمام تجریش رو گز کردم دریغ از یه جفت جوراب که بخرم واقعا" بد بود

دوستتون دارم هوارتا خدا کنه بچه ها از من سرماخوردگی نگیرن ای خدا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
مونا جونم خدا رو شکر که بهت خوش گذشته همیشه شاد باشی دوستم. چرا سرما خوردی؟؟؟؟ تو خونه ماسک بزن تند تند اسفند دود کن چند تا پیاز هم حلقه حلقه کن اینور اونور خونه بذار انشالله که نمیگیرن.
بقیه هم که تعطیل والا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
مونا مبارکت باشه خریدهات.

سرماخوردگی هم که نگ که شده مصیبت. من تا هوا خوب نشه این سرماخوردگی را با خودم یدک میکشم دیگه از سرفه و زکام کلافه شدم .

محبوبه تعطیلکه نه نیستیم ولی گرفتار بچه ها ییم. من که خودم دارم دق میکنم از دست غذا نخوردنهای سامی .هر سه وعده غذاییش را میخواد شیر بخوره . دیگه دیوونه ام کرده. رفتم دکتر میگه وزنش کمه . باور کن امدم خونه مثل ابر بهار گریه کردم از دستش ولی فایده نداره که
مارسیم من یه دوره به سهند شربت اشتها دادم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب شده همیشه ارزو به دل بودم یه بار بگه گشنمه ولی الان خیلی خوب شده خیلی ارضیم اسم شربتش هم ویتاریکس هست اینجا که دیگه گیر نمیاد شاید اونجا بتونی پیدا کنی یعنی حتما هست.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوبه جون دکتر خودش یه شربت بهش داد ویتامین و تمام املاح و ویتامینهای لازم رشد را داره اشتها اور هم هست . دو روزه که دارم بهش میدم ولی تغییری که حس نکردم در موردش. سامی میگه گشنمه ولی هر نوع غذایی بزاری جلوش لب نمیزنه میگه شیر بیار برام . خیلی تنوع طلبی کنه شیرکاکائو میخوره.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز