2789
سلامممممممممممممم

صبح تون به خیر . خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟

من اگه اینجا نمیام برای اینه که نمیتونم بیام این چند وقت یا سایت باز نمیشد یا من نمیتونستم لاگین کنم یا لاگین میکردم پست ارسال نمیشد . خلاصه جهنم م س ل م و ن ا شده برای من .

خلاصه اگه این پست بیاد من هستم همین دور و برا
سلام به همه دوستای گلم
منم هستم ای بدک نیستم
چند وقت بود بد مریض بودم معدم بهم ریخته بود همش بالا می یوردم
خلاصه بهترم
مرسی از دوستان همیشه در صحنه هما و مونای عزیزم که به یادم بودن
نمی دونید چقدرررررررررر دلم براتون تنگ شده
برام دعا کنید ........

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام به همه دوستای گلم
منم هستم ای بدک نیستم
چند وقت بود بد مریض بودم معدم بهم ریخته بود همش بالا می یوردم
خلاصه بهترم
مرسی از دوستان همیشه در صحنه هما و مونای عزیزم که به یادم بودن
نمی دونید چقدرررررررررر دلم براتون تنگ شده
برام دعا کنید ........
سمیرررررررررررررررررررررا عزیزم چرا ؟؟؟؟؟؟ چی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالا آوردنت از اون لحاظا نیست یه وقت؟؟؟؟؟؟؟ میدونی که از چه لحاظ رو میگم که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشاله چیزی نیست و خیره .

خیلی خیلی وقته از تو و فرانک خبری نیست . نه اینجا و نه ف ب !!!!!!!!!!!!

سلام

سمیرا چی شدی مادر نگرانمون کردی انشالله که خیر باشه هر چی هست تو رو خدا بیا برامون بگو ما طاقت خماری نداریم


هما جان رفتم پاسا‍ژ گاندی وای خیلی بد بود از سر ناچاری برای سارینا یه پیراهن خریدم ولی خیلی دوستش ندارم از سر ناچاری که میگم چون سه شنبه مهدشون عکس دارن میخواستم لباس عیدشو بپوشه که آخرم اون چیزی نشد که دلم میخواست برای سامیار هم با اینکه واسه شب یلدا براش 100 تومن خرج کرده بودم دوباره مجبور شدم واسه عکس کلی پیاده شم در کل عزیزم 220 هزار تومن خرج کردم ولی یخورده هم راضی نیستم این از من ولی خدائیش نمیدونم چرا اینجوری شده بازار خیلی همه چی بده هرچی نشونم میدادن میگفتم خوب این که پارسال هم ازش زیاد بود کلا" انگار جنس جدید و خوب نیست
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
سمیرا عشقم نبینم مریض باشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مونا خریدات مبارک باشه عزیزم انشالله به سلامتی تنشون کنی.
هما اون تاپیکه لباسا ادرسش عوض شده واست میذارم هما این هفته فکر کنم شهرک شو داشته باشن یه سر بزن اگه بتونی مزونشون هم یه سر بزنی عالی میشه نمونه هایی از لباساشونو میذارن من که خیلی هاشونو می پسندم.
قبل از اینکه بری یه زنگ بهشون بزن حتما:
http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=188170&PageNumber=7
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همه
والا نمی دونم چم شده ...یه مدلایی افسرده شدم باز
ردیفم نیستم همش معدم درد می کنه البته دیگه بالا نمی یارم ....باید برم اندوسکپی اصلا حوصله ندارم

مونا جونم مرسی اس دادی عزیزم خیالت راحت چیز مهمی نیست مودی شدم باز

هما نه بابا ..البته روزای اول انقدر بالا اوردم که همه گفتن حامله ای ...منم هی می گفتم بابا پری بودم خلاصه ازمایش دادم تا به همه ثابت شد

دوست دارم برم بلوند کنم موهامو حسشو ندارم ..اه اه

مریم 7 خیلی خیلی دوست داشتم بیام مزونت ولی افسوسسسسسسسسسسسسسس در بستر بیماری بودم


بازم می یام
سمیرااااااااااااااااااااااااااااااا خدا رو شکر چیز مهمی نیست خیالم راحت شد خدا شاهده از دیروز تو فکرتم بگو چه کاری از دستم برمیاد برات انجام بدم میخوای یه تور شاد سازی روحیه سمیرا (ولگردی و خرید و خوشگذرانی ) برات بزارم عشقم تو بی حال باشی یه تاپیک بیحال میشه مادر

هما بلوز تک بخوای زیاد هست عزیزم

ممنون از تبریکاتتون

وای من اونقدر سرفه میکنم حنجرم داره پاره میشه

دوستان برنامه من امروز رفتن و کفش خریدن واسه سارینا س گرفتاریم بخدا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلامممممممممممم

منم هستمممممممممممم . سمیرا جونم خوشحالم بهتری .

مونا خانم همیشه به خرید ایشاله . کفش هم دیروز از گاندی میخریدی دیگه . من خیلی خیلی کم تحمل شدم بچه ها . یعنی بی حوصله . باورتون میشه امسال برای خودم هیچی لباس نخریدم و اصلا نمیخوام بخرم . برای الینا که هر سال دیگه میترکوندم (البته در حد خودما ،‌نگید پز بود؟ والا) امسال اصلا حال ندارم .نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟ هی میگم داریم لباس . ولش کن و ... تازه شدم مثل علی !!!!!!!!!!!

مریم مامی کوروش کبیر کجاست؟؟؟؟؟؟ ازش خبری نیست

بچه های دیگه . مارسیم جونم . یاسی قلنبه . درنا و فدرای نازنین (هسمرت بهتره گلم؟ یه خبری بده ) الناز و فرانک و ...

همه و همه ببخشید اگه اسم نبردم

سلام به همگی.

مرسی همای نازنین که همیشه به یادمی. من یه چند روز بود تو اداره در حد بوندس لیگای هما گرفتار بودم ولی به خدا با یاد تک تکتون بودم و دلم حسسسسسسسسابی تنگ شده بود.

سمیراجون تو چرا دپ شدی مادر؟؟؟ منم یه جورایی مثل تو شدم البته. ببین یه کم به خودت برس مثلا همین مو رنگ کردن خیییییییلی تو روحیه اثر می ذاره. یا اینکه با بچه ها قرار بذار و برو گردش (یکی می خواد این نصیحت ها رو واسه خودم بکنه!!!!!!!!!!!!!!).

مونا جون لباس بچه ها مبارکککککک عزیزم. الهی به دلخوشی و تن سلامت بپوشن.

منم امسال اصلا اصلا حوصله خرید ندارم مخصوصا واسه خودم. البته فقط یه شلوار جین واسه خودم خریدم و فعلا دیگه هیچی. خریدای کیمیا و کوروش هم مونده. اه اه اه اه.

دیروز رفتم آرایشگاه یه تیکه از موهام رو تست کرد که ببینم تا چه حدی واسه مش رنگ باز می کنه. در کمال تعجب خودم و آرایشگره دیدم که کاملا تا حد استخونی رنگ باز کرد!!!! باورم نمی شد موهایی که رنگ قهوه ای 4 داشته باشه اینقدر رنگ باز کنه!!!!! خلاصه وقت گرفتم واسه عید تا برم و خودم رو شرمنده کنم. اصلا هم برام مهم نیست که بهم میاد یا نه، فقط می خوام یه کم تغییر کنم.....

بقیه ها کجان؟؟؟؟ مارسیم، فدرا، الناز، فرانک، مریم 777777، میترا مامان مهربد (که خیلی وقته ازش خبری نیست)، دری، حمیده،...... بیایین لااقل یه حاضری بزنین...


سلام به همه

هما جان بخدا منم حاله خرید ندارم ولی بخاطر بچه ها مجبورم بچه ها هر چی بزرگتر میشن بیشتر میفهمن دیگه نمیشه خیلی راحت جا خالی داد پیروز من تو خونه به سیاوش میگفتم وای اونقدر بیحوصلم ای کاش امسال اصلا" سفره هفت سین هم نندازیم سارینا میگه مامان خانوم مربیمون گفته همه سفره هفت سین میندازن تو نوروز نمیشه نندازیم برو حوصله بخر ما سفره هفت سین میخواییم منو سیاوش :o

مامان بچه ها مادر بخاطر بچه ها هم که شده باید حوصله داشت چاره چیه پیشاپیش موهاتم مبارک باشه

سمیرا عشقم در چه حالی مادر یه خبری چیزی از خودت در کن برامون

پت و مت رو دیدید من موناشونم دیروز رفتم کفش خریدم برای سارینا بزرگه ای خدا دوباره امروز باید برم عوضش کنم برا عکسش که وصال نداد اینهمه تلاش آخرم هیچی

برای خودمم هیچی نخریدم ساعت و مانتو و شال و بلوز و یه سرویس نقره جمع هدایایی غیر نقدی من تو تولدم بود که قسمتی از مایحتاجمو جواب میده حالا کیف و کفش میخوام اگه برسم میخرم اگه نه هم همون قبلیامو میپوشم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همگییییییییییییییی که الان البت همگی به غیر از یکی دو نفر نیستیم

مونا عشقم خریدات مبارک . کادوهای تولدت هم مبارک . چه کادوهای خوب و به جایی برات گرفتن دم عیدی. ایشاله به خوشی استفاده کنی. مونا جونم منم میدونم به خدا باید برای بچه ها هم شده این کارا رو کرد ولی فک کنم دوباره رفتم تو فاز دپ شدید ینی خیــــــــــــــلی شدیدا . اصلا یه وضی . بیچاره بچه ام . اصلا این اوضاع م م ل ک ت و ... حالم رو به هم میزنه و ....... ولـــــــــــــی در مورد 7 سین و .... موضوع فرق میکنه شاید اصلا حوصله نکنم جینگول و .. ولی حتما میچینم چون اعتقاد دارم باید از بچگی به بچه هامون آموزش این سنتا و ... بدیم . ولی تنبلی که من باشم فک کنم از خیر خونه تکونی بگذرم . به خدا نا ندارم . حوصله ندارم . .... اه ولش کن اصلا . بچسبیم به خریدای تو . موهای خوشگل مریم جونم که حتما خیلی ماه میشه . مریمی پیشاپیش مبارک.
راستی مامان نیکان خیلی حالت رو میپرسه و سلام میرسونه . اینم بگم تو نوگل رو هم میشناختی تو مهد کودک کوروش ؟؟؟؟؟ اگه آره اون هم آشنای ماست . ببین دنیا چقدر کوچیکه .

راستی شماها برای عید میرید مسافرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا بیا از احوالاتت بگو؟ دیگه خوب شدی که ایشاله . راستی 206 بلو چه خبر؟؟؟؟؟ ساتیار باهاش حال میکنه ؟؟؟؟؟؟ یه عکس از خودتون با 206 بلو بذار لطفا ببینیم و حال کنیم . موهات هم حتما رنگ کن حال و هوات عوض بشه .

فدرا جونم اگه میخونی یه خبر از خودت بده عزیزم . برای عید که شما حتما شیرازید . خوش بگذره ایشاله.وبلاگت هم آپ نمیکنی اقلا ازت خبردار بشیم

محبوباااااااااااااااا تو هم بیا تا قبل از درگیر شدنت با اثاث کشی . بچه ها یه چی میگم بین خودمون بمونه محبوبه میره یخه خونه بزرگگگگ بنابراین تابستون هم که هوای تبریز خوبه و .. خو چیکار کنیم اون هم غریب اونجا !!! اینطوری نمیشه باید بریم یه سر بهش بزنیم . والا . بده اگه نریم . اونوخ خانواده شوهرش چی میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هی وای من

دوستتون دارم
سلام به همه

بچه مرسی که به یادمید .... به خدا داشتن دوستای خوبی مثل شما ها بهترین چیز بوده که خدا به من داده

ولی باید بگم که نمی دونم چرا ولی رو به راه نیستم ......هما جونم 206 خلاصه سفید شد ..از بلو خبری نیست ...

منم اصلا خریدم نمی یاد ساتیارم یکی 2 دست لباس از قبل داره نپوشیده احتمالا همونا رو بپوشه جایی هم نمی خوایم بریم که همه فک و فامیل مسافر هستن .....ما هم 3 4 روز خونه بعد دوباره سر کار ......

موهامم اصلا حوصلم نمی یاد رنگ کنم ..نیدونمممممممممممممممممممممممممممم

راستی هما یه سوال ...واسه پختن مرغ تو ماکرو که تو فر گفتن 50 الی 60 دقیقه بمونه من باید با چه تنظیمی و چقدر بزارم بمونه ...بوخدا می خوام ایندفعه درست کنم ......

مهندسین محترم این تاپیک این مامان زهرا و نارسیس چطوری اونجوری بلد و قرمز اسم تاپیکشونو تو تبادل نظر کردن تیر 87 رو هم درست کنید خوب ثواب داره ............

دیگه اینکه مونا مبارک باشه بابا یه سایز بزرگتر بهتره خوب سال بدم می پوشه ...یه پنبه بزار جلو پاش راهیش کن بی خیال عشقمممممممممممممممممممممم

محبوبااااااااا من سانا قوربان داری واسه عید می ترکونی دیگه ...عاشقتم بد
سمیرا جونم درجه اش رو گفتن چند؟؟؟؟؟؟ معمولا از درجه ای که برای فر میگن 10 تا 15 درجه کم میکنی و زمان هم حدود 20 دقیقه کم میکنی . ولی خوب باز هم باید چک کنی دیگه . راستی اینایی که من میگم در صورتیکه از کانوکشن استفاده کنی نه تو حالت ماکرو فر ها !!!!!!!

محبوبااااااااااا استاده . محبوبه جونم درست میگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا اگه درست نیست اصلاحش کن . راستش من الان چند وقتیه که کلا دیگه با خود فر درست میکنم قبلا تنیلی میکردم تو استفاده از فر !!!!!!!‌البت که الانا کلا تو غذا درست کردن تنبلی میکنم . مرغ تو قابلمه با محتویات پیاز و ادویه و رب گوجه . پلو هم که پلوپز . زنده باد ....... ماست و دلستر هم فراموش نشه . نوش جان . بعد هم میگم الینا اینطوری دوست داره بهتر غذا میخوره !!!!!! والا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز