سلام
سمیرا چی شدی مادر نگرانمون کردی انشالله که خیر باشه هر چی هست تو رو خدا بیا برامون بگو ما طاقت خماری نداریم
هما جان رفتم پاساژ گاندی وای خیلی بد بود از سر ناچاری برای سارینا یه پیراهن خریدم ولی خیلی دوستش ندارم از سر ناچاری که میگم چون سه شنبه مهدشون عکس دارن میخواستم لباس عیدشو بپوشه که آخرم اون چیزی نشد که دلم میخواست برای سامیار هم با اینکه واسه شب یلدا براش 100 تومن خرج کرده بودم دوباره مجبور شدم واسه عکس کلی پیاده شم در کل عزیزم 220 هزار تومن خرج کردم ولی یخورده هم راضی نیستم این از من ولی خدائیش نمیدونم چرا اینجوری شده بازار خیلی همه چی بده هرچی نشونم میدادن میگفتم خوب این که پارسال هم ازش زیاد بود کلا" انگار جنس جدید و خوب نیست
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!