سامبولی علیکم
من اینجام . خوب اگه بگم که میخندید!!!!!!!!ما دوباره تو اداره اثاث کشی داشتیم . بالاخره امروز مستقر شدم ......
سمیرا و مونا و هر کی شماره منو داره دوباره همون شماره قدیمیه شدم . ساختمون اول
رویا جونم ما نزدیک میدون رسالت هستیم . خوشحال میشیم تشریف بیارید منزل ما . شماره منو میتونی از محبوبا جونم بگیری.
محبوبا امیدوارم زود ود خوب بشی . سرفه خیلی خیلی سخته
مونا رفتی خرید برای سارینا ؟؟؟؟؟؟ دیروز تو دبستان دیدمت تو خیابون جلال پشت فرمون خیلی خیلی جدی !!!!!!!!اوه ججدیت تو حلقم . برات چراغ هم زدم ولی خوب دیگه تو مارو نمیبنی مادر . بعد اونوخ تو میری تو عباس آباد و از اونجا تا سر تخت طاوس هم یمری بقیه اش چی؟؟؟؟ طرح داری مرفه بی درد؟؟؟؟؟؟؟؟ روزایی که پلاک ماشینت زوج فرده چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟؟؟؟
یاسی ژوان و کلوچه چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه ها کسی از مهناز خبر داره؟؟؟؟؟؟؟ براش چند تا میل زدم جواب نداده معمولا اینطوری نبود. شماره اش رو هم گم کردم .
من برم به کارام برسم دوباره میام
راستی شو مریم رو کی میاد ؟؟؟؟؟؟ اگه میاید بیاید با هم قرار بذاریم اگه بشه با هم بریم