2789
سلام و صد سلام به دوستای عزیزززززززززززززززززززم

سمیرا جونم عشقم این اوضاع احوال تو این روزا همه گیره به خدا ....... موهاتو حتما حتما حتما رنگ کن یه تنوع میشه واست.
در مورد بنده 25ام اساس کشی دارم تا حالا یه دونه قاشق هم جمع نکردم یکی تو سر خودم می زنم یکی تو سر خونه زندگیم......تازه 15 ام هم دوستام واسم گودبای پارتی گرفتن اخه اینجایی که می خوایم بریم ملاط اباده!!!!!!!!!!!!!!! دور میشم ازشون دور که میگم یعنی به جای 5 دقیقه فاصلمون میشه نیم ساعت ولی واسه این تبریزی های گوت بوش خیلیه.................

مونای ریلکس کادوهات مبارک حسابی کاربردی ان دیگه دم عیدی....به سلامتی استفاده کنی عزیزم.

همااااااااااااااااااااا من استادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/بابا بی خیال............... ولی مرغ رو تو پخت ترکیبی هم می تونی بذاری گریل و مایکرو فر و کانوکشن که در اینصورت باید از قبل مارینه اش کرده باشی و روشو با چاقو چند تا برش بدی...
توی کانوکشن هم دقیقا مثل فر عمل می کنه و همونطوری که خودت گفتی باید دما و مدتشو تنظیم کنی عسیییییییییسسسسسسسسسسسسسم.
هما زنه و حرفش هااااااااااااا.............تازه اونجا خونه مادرشوهر و خواهر شوهر هم هست و اگه جا کم اوردیم می تونیم مهمونا رو تقسیم کنیم و سمیرا رو بفرستیم خونه مادرشوهرم هههههههههههههههههههههههه.

مریم خانومی موی روشن بهت خیلی میاد فکر کنم چون پوستت هم سفیده محشرررررررررررر میشی . پیشاپیش مبارکه.

فردا هم تولد دختر دوستمه میریم تولد.........
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
اهان راستی یادم رفت بگمممممممم مامانم اینا و خواهرم اینا و داداشم اینا عید میان پیشمون کلیییییییییییییییییییییییییییی خوش به حالمه.هورااااااااااااااااااااااااااااا.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منو ببخشششششششششششششششششش من تولدتو تبریک نگفتممممممم بزار به حساب بی حالیم


الان این ترکیبی که گفتی رو محبوبااااااااا چطوری بزنم ...
مونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منو ببخشششششششششششششششششش من تولدتو تبریک نگفتممممممم بزار به حساب بی حالیم


الان این ترکیبی که گفتی رو محبوبااااااااا چطوری بزنم ...
سلام خوب نیستم .....یکشنبه رفتم غربالگری و سونوی ان تی گفتن قلب کلوچه مشکل جدی داره حالا باید برم آمونیوسنتز بعدم بندازمش .گریهههههههههههههههه .

همش میگم خدا رو شکر که این تکنولوژیها هست آدم زود بفهمه ولی دوسش دارم !!!!!!!!!!
Lilypie Pregnancy tickers
سلام.

ای وای یاسی جونم نوشته ات رو که اول خوندم خیلی ناراحت شدم ولـــــــــــــــــــی واقعا خدارو شکر که این تکنولوژی ها الان هست که آدم به موقع میفهمه وگرنه دور از جون شما واقعا یه بچه مریض از بدو تولد بیشتر ز همه خودش عذاب میکشه . بازم خدارو شکر . این همون آزمایشه هست که آز مایشگاه نیلو میدادیم ؟؟؟؟؟؟؟ من یادم نمیاد سونوی ان تی داده باشم . فقط یه آزمایش غربالگری بود که از خودم خون گرفتن و یه جواب مفصل رنگی چند صفحه ای داشت همین .
خداروشکر تو سونوی ان تی دادی.

برات دعا میکنم این روزا رو با آرامش تمام طی کنی . تو هم قوی باش و به خدا توکل کن .

آره مامان الینا جون خدا رو شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر. چی بگم دیگه ههههه

من هم سر ژوان فقط غربالگری آزمایش دادم ولی الان مثکه همه سونو ان تی میدن که چقدر هم خوب که آدم از همه چیز مطمئن باشه .

برام دعا کن به آرامش برسم زودتر . ناراحتیم خیلی نیست ولی یه مدلی شدم که انگار دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه فکر کنم دارم دچار افسردگی وسط حاملگی میشم . هههههههه. یه جوری فکر کن الان تو دلمه ولی میدونم حالش بده و میدونم تا چند روز دیگه نخواهد بود

ولی در کل خدا رو شکر من قویم و خوبم
Lilypie Pregnancy tickers
سلام
ای واااااااااااااااااااااااای یاسی جونم خیلی واست ناراحت شدم ولی باز خدا رو شکر به قول خودت این تکنولوژی ها هست.... می دونم سخته ولی زیاد خودتو اذیت نکن کارای اوستا کریم بی حکمت نیست دوست جونم. انشالله سال دیگه دوباره اقدام می کنی و یه نی نی ناز دیگه میاد بغلت. ژوانو ببوس.

سمیرااااااااااااااا من دا سن عاشقم الله آند اولسون..... عزیزم پخت ترکیبی ماکروها با هم فرق میکنه مال من 9 تا پخت ترکیبی داره که هر کدوم دما و ایناش با هم متفاوته co1....co2....و تا 9 داره وزن گوشتتو می دی و میذاری رو درجه ای که تو دفترچه مشخص کرده مخصوص گوشت مرغ و ماهی یه. بازم اگه خواستی من درجه های مال خودمو کامل واست بنویسم عاشقیممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

هماااااااااااا این مزونه تا 16 اسفند جشنواره تخفیف داره کاش یه سر بزنی عزیزم........

فدرا جونی بیا یه خبر بده همسرت بهترن؟

مارسیم تو کجایی؟؟؟؟

روز روزش اینجا سوت و کوره الان که دیگه دم عیده و همه کار دارن انتظار زیادی یه سر بزنن!!!! در هر حال ای غایب از نظر ها به خدا می سپارمتون همیشه شاد باشین.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همه دوستای گل و بلبل

وای یاسی خیلی ناراحت شدم ...از طرفی هم خدا رو شکر که زودتر متوجه شدید ...عزیزم .... طفلی ....

هما و محبوبه عزیزم مرسی از توضیحاتتون ...محبوبا ان لاین بهت می زنگم


دیگه اینکه منم هستم اییییییییییییی ......

مونا خریدا تموم شد عزیزم ؟
سلام به همه دوستای گل و بلبل

وای یاسی خیلی ناراحت شدم ...از طرفی هم خدا رو شکر که زودتر متوجه شدید ...عزیزم .... طفلی ....

هما و محبوبه عزیزم مرسی از توضیحاتتون ...محبوبا ان لاین بهت می زنگم


دیگه اینکه منم هستم اییییییییییییی ......

مونا خریدا تموم شد عزیزم ؟
سلام من هستم البته اگه نی نی سایت بزاره . امروز بعد از چند روز بالاخره راهم داد تو سایت ببینم ارسال میکنه پستم را یا نه

یاسی خیلی ناراحت شدم . ولی خدا را شکر که از الان متوجه شدید . الان ناراحت بشی بهتر از اینه یه عمر شاهد زجر کشیدن کوچولوت باشی. . به قول محبوب تا سال دیگه یه نی نی دیگه سالم و سلامت تو بغلته ان شالله

محبوب جونی اسباب کشی مبارک . دیگه خونه تکونی نداری .

مونا هددایا و خریدات مبارک . تولد دم عید همین خوبی را داره دیگه

هما جون من هم حال و حوصله خرید ندارم . یعنی من در کل از عید و دید و بازدید بدم میومده و میاد. سالی یکبار فامیلا مثلا میرن خونه هم به صرف بخور بخور یا شو لباسهای جدید. از عید فقط هفت سین و تمیزی و حال و هواش خوشم میاد و بس .

سمیرا خدا بد نده . یه کارناوال راه بنداز تا رو فرم بیاییم هممون
بچه ها....چرا همه اینجوری شدیم؟ من اومدم اینجا درد دل...همه صفحه ها رو هم نخوندم...فقط اینجارو خوندم...پشیمون شدم
من انقدر حالم بده و گریه میکنم که حالت چشمام عوض شده... چیکار کنم؟
خوصله هیچی و هیچ کسو ندارم...همه چی بهم بر میخوره...کارم شده گریه...فکر کنم باید زودتر یه دکتر برم
همتون خوبید؟
سلا
مریم7 چه عجب مادررررررررررر دیروز با سهند داشتیم عکسای دیبا و علی و سهند و نگا می کردیم کلیییییییی یادتون کردیم مادررررررررررررررررر.پاشو بیا اینجا تا از دپرسیون در بیایی هههههههههههه.

مارسیم خوبی؟؟؟؟؟؟؟عید ایران نمیایی؟؟؟؟؟

سمیرا بنده در خدمتم عشقم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز