فدرا جون سلام خیلی ذوق کردم دیدمت عزیزم . ایشالا همسرت زودتر روبه راه بشه و همتون خوشحال بشید. اون آروین فسقل جان رو ببوس
محبوبه مبارکه ....به به به چه موهایی چه دختر فشنی دیگه کشتی صالح رو مگه نه!!!
مارسیم خبری ازت نیست بدو بیا دلم برات تنگ میشه
مریم (مامان بچه ها ) از دست دختر بازیای کوروش مردم از خنده . راستی شوشو میگه اگه پسر شد اسمشو بزاریم کوروش.
ببین ژوان هم رسما پسر بازی میکنه از نوع 18 سال به بالا همش تو رویاهاش داره یا با نیما یا امیرحسین میره شمال دیروز هم اومده میگه عمو کیهان (عمو موسیقیشون) آهنگ عروسی زد منم به امیر حسین گفتم بیا عروسی کنیم بعدش نیما گفته نخیر امیرحسین باید با من عروسی کنه خلاصه خر تو خری بوده که کی با کی عروسی کنه دختر و پسر قر و قاطی.