2789
سلاممممممممممممممممم

موهات مبارک محبوبه عزیزم . وای چقدر خوشگل شده . خیلی زیــــــــــــــــــــــــــــــاد . مهتاب نمیدونه ولی من میدونم که تو همیشه با آرایشی و خوشگل و ناز .
آره مهتاب جونم اینا مثل ما شاغل ها نیستن که . !!!! البته مثل من وگرنه ما یه روز با مهتاب قرار گذاشتیم با هم بعد از ساعت کا ربریم بیرون . خوب؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا بقیه اش رو ول کنید فقط باید میدید من چجوریه ام !!!! مهتاب چه چه شکلی!!!!!!!!!!!

محبوبه واسه لباس هم برای عید میخوام حضوری برم پیش این شادی و دوستش . حالا ببینم کی فرصت میکنم . راستش جمعه رفته بودیم بیرون نه برای خرید . همینطوری ولی یه دفعه یه دامن لی دیدم برای الینا از این تنگای کوتاه . خیلی خوشم اومد براش خریدم . به نظر خودم که بهش میاد نه که دختر من برعکس خودم قنبل داره و ایــــــــنا . منم ندید بدید این موضوع هستم . میدونید که؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا باید برم یه بلوز جذب و یه جوراب شلواری باهاش ست کنم . ببینم چی میشه

مهتاب خانم چه عجب اینورا مادر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبی؟ آدرینا گلی خوبه؟؟؟؟؟ تو برای آدرینا لباس عید خریدی؟

مارسیم جونم ماشاله خوب به خودت میرسی ها . سر این موهات همه کاری کردیا . آفرین من عاشق این قرتی بازیام همه جوره . ولی برای دیگران . من برای عید هیچ کاری به غیر از رنگ ساده به موهام نمیکنم . حالا شاید جلوش رو یه بافت زدم که مرتب باشه . همین .

دوست جونیام دوستتون دارم

راستی داره آماره خواهر هاتون زیاد میشه تو تاپیک ها . اول خواهر مریم مامی کوروش . حالا رویا خانم گل . خیلی ارادت داریم خدمتتون . ایلیا خوبه؟؟؟؟؟؟؟ میدونید ما با هم یه نسبتایی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام به همه

فدرا جان خیلی خوشحال شدم پستت رو دیدم انشالله خیلی خیلی زود همسرت بهبودی کامل پیدا کنه و تو هم خستگیت از تنت در بیاد

محبوباااااااااااااااااا موهات خیلی خیلی مبارکه خیلی قشنگه حتما" بهت هم خیلی میاد سهند گلمم ببوس

مهتاب جان در چه حالی عشقم میدونی که بد میخوامت اکسنشینت تو حلقم به مولا خوشتیپ

مارسیم اگه تونستی یه استراحتی به اون کلت بده بیچاره موهات چی میکشن از دست تو

سمیرا کجاییییییییی مادر بد دلتنگتیم خوشگل . خوشتیپ مد روز بپوش

هماااااااااااااااا خوبی عزیز دخملت خوبه منم درگیر لباس عید واسه سارینا هستم منتها هیچی خوشم نمیاد بدیه من اینه هی میگردم هی میگردم دقیقه نود میرم یه چیز مزخرف میخرم بخودا به هر حال اگه جایی رو پیدا کردی که لباس خوشگل داشت اطلاع رسانی کن ولی جدا" لباس واسه پسر خریدن راحته واسه سامیار خریدم و داره حالا شاید یه چیز خوشگل ببینم بخرم ولی نشد هم داره ولی سارینا واسه عید هیچی نداره

خوب چرا اینهمه سوت و کوره اینجا کجائید من که چهارشنبه رو مرخصی گرفتم موندم خونه با بچه ها حال کردیم این چند روزه رو البته دهن مهن هم برام نموندا از دستشون
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام به همگی.

محبوبه جووووووووووونم موهای قشنگت مبارککککککککککک عزیزم. خیلی خوشگل شده. حتما حتما هم بهت میاد چون سفیدی. بهرحال به سلامتی باشه دوستم.

منم هنوز واسه بچه ها خرید عید نکردم. راستش ما چون عید اصلا خونه نیستیم نمی دونم باید چی بخرم!!!! ما از چند روز قبل از عید تا آخر تعطیلات شمالیم، اونجا هم حالا نهایتا مادرشوهرم اینا و مامانم اینا بیان. دیگه غریبه تر کسی نمی یاد. حتی برادرم اینا هم فکر نمی کنم سمت ما بیان. بعد از تعطیلات هم معمولا دیگه رفت و آمدی به اون شکل نداریم که حالا نگران باشم که بچه ها چی بپوشن. البته بهرحال باید براشون یه چیزایی بگیرم که از همین الان غصه ام شده مخصوصا برای کیمیاااااااااااااااااا....... خودمم که باید ببینم کجا لباس های غول ها رو می فروشن برم همونجا!!!!!! اندازه من که لباس پیدا نمی شه........

موناجون ایشالله همیشه در کنار گل های قشنگت شاد و سرحال باشی عزیزم.

هماجون دامن جین دخملی مبارککککککککک. الهی به سلامتی بپوشه.

مریم جون پیشاپیش موهای تو هم مبارککککککککک عزیزم. حتما واسمون عکس بذار خانومی.

دری جون چه عجب از این ورا؟؟؟؟؟ مامان بهترن؟؟؟؟ من که دلم رفت واسه این عکس کاربریت.... راستی چه کار خوبی می کنی که می ری آرایشگاه. خوششششبحالت. لااقل یه کار مفیدی یاد می گیری. ما که هر چی هم می دویم بازم هیچ چیز به درد بخوری یاد نمی گیریم!!!!!!!




هما جون من بیچاره قرتی بازی بهم نیومده . یعنی میخواستم وقتی میام امارات و از شر روسری زوری راحت میشم موهام را فر کنم که ارایشگره هر کاری کرد با موهام جز فر کردن . الانم برای همین دمیچ شدن میخوام کراتینه کنم .
دامن دخترمونم مبارک من عاشق دامن تنگ تیلی و کوتاهم برای دختر بچه ها مخصوصا با قمبل قلمبه .وای دلم ضعف رفت

مونا من که مثل تو خوشگل و مامانی نیستم مجبورم بدون استراحت با کله ام ور برم هههههههههههههههه. ولی فعلا تا بهار غیر کوتاهی در حد مرتب شدنش هیچ کاری نمیکنم قول میدم . این مرتب شدنم برای جلوی موها هست که عروسکیش تبدیل به مترسکی شده

مریم جون ممنون . من کلا از خرید لباس شب عید خوشم نمیاد . اینجا هم کسی را نداریم که رفت و امد داشته باشیم..بریا همین خرید لباس نداریم برای عید . البته من تو حراج زمستانی چند دست لباس برای سامی با سایزهای مختلف خریدم . فکر کنم تا چند ماه اینده لباس نخواد

سلام به دوستای گلم ...

میبینم که همه مشغول کارای عید و خرید و خونه تکونی و این حرفا هستید.

دلم برای همتون تنگولیده است بسیییییییییییییییی

بوووووووووووووووووس

رویا جون ببخشید من شما رو نمیشناسم. مثل اینکه از دوستای جدیدمون هستید. خیلی خوش اومدی. بوس
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
مامان بچه های عزیزم

مرسی از احوال پرسیت . مامانم بهتره البته اگر توی خونه تشریف داشته باشه ....

داماد گلم خوبه ؟ عاشقشم. ببوسش
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
مامان بچه های عزیزم

مرسی از احوال پرسیت . مامانم بهتره البته اگر توی خونه تشریف داشته باشه ....

داماد گلم خوبه ؟ عاشقشم. ببوسش
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
دری جون اولا که رویا جان خواهر محبوبه گل و خاله سهند برفی خودمونن . مامان همون ایلیا کوچولو

دوما من به شخصه هر نوع فعالیت خود جوش و دگر جوش و این حرفها را مبنی به خونه تکونی تحریم اعلام کردم . خریدم بیخیال فعلا . از سر خوشی زیادم دارم میمیرم کلا . من تو یه مرحله از بیخیالی و بیحالی هستم که حد نداره همون رهاااااااااااااااااااااااااااااااااا و ریلکسسسسسسسسسسسسسسسسس یوگی ها
سلام بر دوستان گل گلابممممممم
ووووووووووووووی مرسی که انقده ازم تعریف کردین منم که بی جنبه!!!!!!!!!!!!! یعنی به نظرتون رنگشو عوض نکنم؟؟؟
درنا خوبی؟ مامان بهترن؟ این عکس کاربریت تو حلقم ببوسش عروسکتو. ارایشگر شدی دیگه تحویل نمیگیری.....
مارسیم ممنون بابت معرفی رویا.
هماااااااااا تو بدون رنگ مو و بدون ارایش ماهییییییییییییییییییییی مااااااااااااااااااااااااااااه. مثل من نیاز به این جور چیزا نداری که ........ در ضمن فدای قمبل عروسم که مثل مادرشوهرشه.منم واسه عید همچین انگیزه ای ندارم مخصوصا تو این اوضااااااااااااع.
این سمیرا که دوباره غیب شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مونا و مریم موچ به لپ هر دوتون.
مهتاب جونم این ارایش کردن من با پسرم داستانی داره............... چند وقت پیش یه دونه از این رژای تقویتی لبلو گرفتم بی رنگ. سهند که لبش پوسته میشد میزدم واسش خوب میشد حالا یاد گرفته هر وقت که من میرم جلو اینه اونم میاد وایمیسه کنارم هی میپرسه این چیه میزنی اون چیه میزنی چرا واسه من نمیزنی بعد خودش دست به کار میشه اول پنکک میزنه بعد هم رژلبشو بعدشم موهاشو شونه میکنه و عطر میزنه و میگه خوب من اماده ام الانه که صالح بیاد.هههههههههههه.یعنی خدا خیلی دوسم داشت که دختر نشد والا میشد هووی من!!!!!!!!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلامممممممممممممممممم
چرا من طلایی شدم؟
هههههههههههههههههههههههههه سیستم قاط زده یا من خواب میبینم . نه چک زدیم نه چونه طلایی شدیم . دل اونایی که پول دادن تا طلایی بشن بسوزه ههههههههههههههههه

محبوب جون رهاااااااااااااااااا و ریلکسسسسسسسسسسسسسسسسس اونجوری نه رهاااااااااااا و ریلکسسسسسسسسسسسسسس بیخیالی و بحالی مد نظرم بود.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز