سلاممممممممممممممممم
موهات مبارک محبوبه عزیزم . وای چقدر خوشگل شده . خیلی زیــــــــــــــــــــــــــــــاد . مهتاب نمیدونه ولی من میدونم که تو همیشه با آرایشی و خوشگل و ناز .
آره مهتاب جونم اینا مثل ما شاغل ها نیستن که . !!!! البته مثل من وگرنه ما یه روز با مهتاب قرار گذاشتیم با هم بعد از ساعت کا ربریم بیرون . خوب؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا بقیه اش رو ول کنید فقط باید میدید من چجوریه ام !!!! مهتاب چه چه شکلی!!!!!!!!!!!
محبوبه واسه لباس هم برای عید میخوام حضوری برم پیش این شادی و دوستش . حالا ببینم کی فرصت میکنم . راستش جمعه رفته بودیم بیرون نه برای خرید . همینطوری ولی یه دفعه یه دامن لی دیدم برای الینا از این تنگای کوتاه . خیلی خوشم اومد براش خریدم . به نظر خودم که بهش میاد نه که دختر من برعکس خودم قنبل داره و ایــــــــنا . منم ندید بدید این موضوع هستم . میدونید که؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا باید برم یه بلوز جذب و یه جوراب شلواری باهاش ست کنم . ببینم چی میشه
مهتاب خانم چه عجب اینورا مادر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبی؟ آدرینا گلی خوبه؟؟؟؟؟ تو برای آدرینا لباس عید خریدی؟
مارسیم جونم ماشاله خوب به خودت میرسی ها . سر این موهات همه کاری کردیا . آفرین من عاشق این قرتی بازیام همه جوره . ولی برای دیگران . من برای عید هیچ کاری به غیر از رنگ ساده به موهام نمیکنم . حالا شاید جلوش رو یه بافت زدم که مرتب باشه . همین .
دوست جونیام دوستتون دارم
راستی داره آماره خواهر هاتون زیاد میشه تو تاپیک ها . اول خواهر مریم مامی کوروش . حالا رویا خانم گل . خیلی ارادت داریم خدمتتون . ایلیا خوبه؟؟؟؟؟؟؟ میدونید ما با هم یه نسبتایی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟