2777
2789
فدرا جون سلام خیلی ذوق کردم دیدمت عزیزم . ایشالا همسرت زودتر روبه راه بشه و همتون خوشحال بشید. اون آروین فسقل جان رو ببوس

محبوبه مبارکه ....به به به چه موهایی چه دختر فشنی دیگه کشتی صالح رو مگه نه!!!

مارسیم خبری ازت نیست بدو بیا دلم برات تنگ میشه

مریم (مامان بچه ها ) از دست دختر بازیای کوروش مردم از خنده . راستی شوشو میگه اگه پسر شد اسمشو بزاریم کوروش.
ببین ژوان هم رسما پسر بازی میکنه از نوع 18 سال به بالا همش تو رویاهاش داره یا با نیما یا امیرحسین میره شمال دیروز هم اومده میگه عمو کیهان (عمو موسیقیشون) آهنگ عروسی زد منم به امیر حسین گفتم بیا عروسی کنیم بعدش نیما گفته نخیر امیرحسین باید با من عروسی کنه خلاصه خر تو خری بوده که کی با کی عروسی کنه دختر و پسر قر و قاطی.
Lilypie Pregnancy tickers
فدرا جونم خیلی خوشحالم که همه چی داره روبراه می شه. خدا کنه به زودی این روزای سخت تموم بشه و یه نفس راحت بکشی عزیزم. آروین رو ببوس.

یاسی جونم این بچه ها انگار توی این سن جنسیت خودشون رو تشخیص می دن و بهش افتخار می کنن!!!!! خلاصه داستانهایی دارن. از اینکه اسم نی نی ت رو اگه پسر بشه می خوای بذاری کوروش خیییییییییلی خوشحال شدم. اون وقت یه مامی کوروش دیگه هم به تاپیکمون اضافه می شه. هوراااااااااااااااااااااااااا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فدرای نازنینم . واقعا خسته نباشی .

ایشاله از این به بعد هر روز بیای برامون از روند سریع سلامتیشون گزارش بدی و ما رو هم خوشحال کنی . میدونم که خیلی خیلی سخته ولی شیرینی بعدش برات ایشاله خیلی گوار و دلپذیره . تو اینوطر شرایط هر انسانی واقعا قدر سلامتیش رو میدونه و خیلی خیلی بیشتر و بهتر خدارو شکر میکنه

تا عید خوب خوب با هم برید یه مسافرت توپ ایشاله .
آروینک رو ببوس .
سلام به همه

بنده کلا خیلی وقته که درگیر خودم و مامانم بودم. ولی چون دوستان و آشنایانم هم بیشتر فیس بوکی هستند دیگه فرصتی هم برای سر زدن به اینجا نداشتم و مثکه خیلی دور شدم. چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود.

خوووووووووو

اول اینکه
فدارا جون خیلی خوشحالم که شوشو بهتر شده.

دوم اینکه
بنده یکی دو ماهی داستان آزمایش و آزمایش بازی داشتم به علت گر گفتن های متعدد که آخر سر معلوم شد نه قراره یائسه بشم و نه هورمونام بهم ریخته. بلکه فقط و فقط از اعصاب داغونی هست که دارم.
توی این هاگیر واگیر هم مامانم عفونت شدید ریه و آسم و غیره ... که آخر سر منجر به یک هفته بستری شدن در بیمارستان شد.
آیسا هم که کلا مشغول سرویس کردن بنده است و اصلا و ابدا هم اخلاق نداره. روز به روز هم بدتر میشه که بهتر نمیشه ....
دیگه کلافه ام کرده .

ودر آخر همه اینها و به تجویز دکتر زنانم بالاخره تصمیم گرفتم که خودمو یه تکونی بدم و یک هفته است که کلاس زبان به همراه کلاس آموزش آرایشگری میرم. صبح تا ظهرم رو پر کردم تا از کارای نکبت بار خونه نجات پیدا کنم.
شب عیدی مدل هم نیاز دارم شدیدا .
تا اواخر اسفند هرکی داوطلب بشه روی ماهشو میبوسم. درضمن چون مدل میشید رایگان هم کاراتون رو انجام میدم. فقط پول مواد ازتون گرفته میشه .
الحق آرایشگاهی هم که میرم کارش خوبه و قیمت هاش هم مناسبه. البته از این آرایشگاههای فسان فسانی نیست ها. ولی خوبه.
تا یک ماه دیگه هم حسابی اوستا شدم.
خواستید در خدمتتم .
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

عاشقتونم
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه
سلام
فدرا جونم دست مریضاد عزیز دلم واقعا خسته نباشی....از صمیم قلبم واست دعا میکنم هر چه زودتر همه چی روبراه بشه و همسرت خوب بشن تو هم یه استراحت بکنی.

چه عجب درنا از این ورا.........مامان بهترن؟ خیلی خوبه که خودتو مشغول کردی همیشه شاد باشی دوستم.

مارسیم کجایی؟بهتر شدی؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
خودم دلم می خواست تو مایه های زیتونی باشه رنگش ولی ارایشگرم میگه زیتونی سنتو میبره بالا.....رنگشو زیاد دوست ندارم بیایین نظر بدین رنگشو عوض کنم یا همین خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام خواهرجووووووووووووووووون
قربونت برم با رنگ موهات
عزیزم تو همه جوره خوشگلی
به نظر من خیییییییییییییلیییییییییی قشنگه
بووووووووووووووس برای خودت
بببببببببببببووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس برای نفس خاله سهند خاله
سلام
به به درنا خانم هم اینجا را از ت ح ر ی م در اوردن . بسی خوشحال شدیم

یاسی چطوری ؟ بهتری خیلی سخته سرماخوردگی و بارداری مخصوصا کسیایی که حالت تهوع شدید دارن . من شدید میدرکمت چون خودمم تا اوایل ماه 6 حالت تهوع شدید داشتم .

محبوببببببببببببب مو قشنگ من موهات خیلی قشنگه . مبارکت خودت و اقا صالح باشه . من هم از موی روشن خوشم میاد ولی جرات روشن کدن موهام را ندارم . البته الان خدایی داره سفید و روشن

فدرا جون امیدوارم همسرت زود زود بهبودیششون را بدست بیارن . خیلی سخته مریض داری مخصوصا که مریض جان هم از همه ابعاد از خودت بزرگتر باشه

سمیرا راستی موهای تیره تو را هم دیدم هی یادم میره به به و چه چه کنم براش خیلی بهت امده .

دیگه دیگه همتون یادم هستین هما مونا الی مریم 7777 و مریم کوروش اینا ! فهیمه و.........
همتونا میدوستم شدید و غریب
سلام به همه مامانای مهربون

محبوبه جونم مبارک باشه خیلی رنگ موهات قشنگه. چه جیگری شدی البته همیشه باید آرایش داشته باشی تا جیگرترشی.

سمیرا جونم رسما کتبا عرفا شفاها عاششششششششششششششقتم

هما جونم چه خبرا ؟ از کرم ها راضی هستی ؟

مونا جونم دوست دارم خوشگل خانم.

یاسی عزیزم مواظب خودت باش امیدوارم دوران بارداری سختی نداشته باشی وازبارداری لذت ببری .

مارسیم جونم برای عیدنمی خوای موهاتو روشن کنی؟

من هم احتمال زیاد موهامو مش می کنم + اکتنشن

دوستون دارم مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین به امیددیدار درآینده نزدیک.
مهتاب جون فکر نکنم . اگر رنگ کنم هم مش یا لولایت رو زمینه خو موهام . من سفیدم میترسم روشن کنم بشم زار و وار . الان هم موهام داره سفید میشه که خیی ناراحتشونم میترسم رنگ کنم و بدتر هم بشه .

برای عید هم احمالا مش و کراتینه کردن را انجام بدم . چون موهام وحشتناک داغون شده . اواخر تابستون رفتم موهام را فر درشت کنم ارایشگره کلا موهام را سوزوند فر هم که دریغ از موج . جلو موهام را کاملا سوزوند که مجبور شدم عروسکی کوتاه کنم . پشت موهام را هم وز وزی و سوخته سوخته کرده که تا پایین شونه هام مجبور شدم کوتاه کنم موهام را .

شاید برای عید موهام را کوتاه کوتاه کنم ولی اول باید صبر کنم تا جلوی موهام بلند تر بشه تا از این حالت بی حالتی در بیاد بعد همه را مدل بدم
رویااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو اینجا چیکار می کنی؟؟؟؟؟؟؟ بالاخره بر فراخی ما تحتت پیروز شدی عشقم؟
مووووووووووووووووووووووچ به لپ خودت و ایلیای عسلیم فدای جفتتون بشم من.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام
اول بابت اسپم معذرت میخوام نتونستم خودمو کنترل کنم دیدم ابجی جووووووووووونم اینجا ابراز احساسات کرده واسم.

خوبین؟خوشین؟تعطیلات خوش گذشت؟

مارسیم و مهتاب جونم ممنونم عزیزان دلم.............

من از وقتی از خواب پا شدم همینجوری بی وقفه دارم عطسه می کنم.خدا به خیر بگذرونه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج مجدد

اشکا | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز