2777
2789
سلام ما برگشتیم
مهتاب جون چه عجب این ورا مادر کلیییییییییییییییی دلمون واست تنگ شده بود.......انشالله امتحانات هم خوب بدی. بعد از امتحانات زود زود سر بزن بهمون دخمل گلت هم ببوس.
مریم جون خوش بگذره.
دوباره کوچ کردین ف ب اینجا انقده خلوت شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
منم هستم

مهتاب جون ان شالله امتحانات را خوب خوب میدی و میای اینجا کلی بهمون انرزی میدی

مریم جون سفر بسلامت . عزیزم شما بهونه خوبی برا رهااااااااااااااااااا و ریلکس داری . اب و هوای خوب و تمیز . بدون کار . تفریح . دریا . ما بیچاره ها که تو خونه ایم رهاااااااااااااااااااااامون نمیاد


محبوبه خوشبحالت چه ذوقی میکنی برای دیدار مامان شوشو . حتما خیلی دوستت داره ها نه؟

عزیزم ف ب هم خلوته . همه زدن تو کار رهااااااااااااااااااااااااا . ف ب و نی نی سایت خلوت شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام
خوبی یاسی؟نی نی ت خوبه؟اوضات بهتره؟ من که از پاسخ دادن معافم عزیزم.

مارسیم خوبی؟چه خبرا؟ والله مارسیم جونم چی بگم! الان تا حرف بزنم میان از اینجا میندازنم بیرون ههههههههههه. ولی انصافا مادر شوهر من زن خیلیییییییییییییی ساده و مهربونیه و میونه مون با هم خیلی خوبه. از این ادماست که کاری به کارت نداره سرش به کار خودشه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
یاسی جون منم معافم از جواب دادن شرمنده
خودت چطوری؟ دختر گل و نی نی توپولت خوب هستن؟

محبوبه خوشبحالت مادر چه خوش شانسی . من فکر میکردم مامان خودم فقط خوش شانس بوده . چقدر حال میکنم با خانمهای روشنفکری که کاری به کار زندگی بچه هاشون ندارن .
دودورو دودور محبوبه با این روابط سازنده با مادر شوهر . منم بهترم عزیزم (الکی) دارم میمیرم از تهوع و خسته ام و خونم عین Zoo شده و خودمم اسب آبی و همش ولو. البته کار میکنم ولی 2 هفتس که اساسی تر و تمیز نکردم . کارگر جانم بیزی تشریف دارن . خودمم جریان رو ایزی گرفتم دیگه
Lilypie Pregnancy tickers
ااااا مارسیم چطوری دلم برا نوشته های باحالت لک زده دختر . چی میشد شماهام دوباره حامله بودید دوباره به هم مامان میشدیم .این مامانای شهریور 91 خوبن ولی اصلا با شماها قابل مقایسه نیستن . یه تاره گندیده موتونو به صد تا زلف اونا هم نمیدم ( با صدای قیصر بخونید)
Lilypie Pregnancy tickers
راستی محبوب رفتم کتاب هوم ورک الفبای انگلیسی را برای سامی خریدم . ببینم دل به قول خودش به استادی میده بشینه تکلیفشا انجام بده .
البته فعلا تا بهش میگیم یه کاری بکن میگه من نمیتونم ای م استادینگگگگگگگگگگگگگگگگگگ . وقتی میگیم بیا سر مشقت و مشق بنویس . میگه ای م بیزییییییییییییییییییی

یا زرنگی میکنه میبره یواشکی من میده به حسام میگه اینا را نقاشی کن تا من بیام . !
خانمها محترم . من امرور از همینجا اعلام میکنم حال غذا پختن ندارم . یعنی همین که صبح تا حالا خونه بمب ترکیده را تمیز کردم احساس میکنم شاخ غول شکوندم . . البته اشپزخونه همچنان در حال انفجاره . لباسهای کثیف را روی زمین ریختم تا اگه حالش امد برم بریزم تو ماشین و ماشین را روشن کنم وای چقدر کار شد خودش !

عجیب هم دلم یه کیک شکلاتی شکلاتی میخواد برون خامه البته . یعنی هی دارم وسوسه میشم تلفن کنم قنادی نزدیک خونه برام دیلیوری بیاره .

اهان دلم استامبولی هم میخواد تازه چرب و چیلی هم باشه با تهدیگ سرخ شده . چرا من امروز اینچنین شدم یعنی ایا ؟
آآآآآآآآی مارسیم عاشقتم این علائم رو میشناسم تو حامله ای تو حامله ای ( می خوام با القاء حامله شی)
خودم برات استانبولی پلو میپزم با TNTمیفرستم . بدو خبر بده هورا هوار هوار لیلی لیلی یوهو هیپهیپ هورا
Lilypie Pregnancy tickers
سلامممممممممممممممم

صبح زیبای برفیتون به خیر .

احتمالا صبح اومدن سر کار دهن مهن نذاشته برای کارمندا !!!!!!!! ولی خوب دیدن برف حال آدم رو جا میاره .

من از دوشنبه بعد از ظهر مریض بودم و نیومدم سر کار تا امروز . یعنی مریض بودم در حد بوندس لیگا (انفلوانزا شدید) . امروز هستم در خدمت اسلام و مسلمین .

راستی هفته خوبی داشته باشید . این هفته خیلی سر کار اومدن باحاله . یکی بود یکی نبوده !!!!!!!!! کاش همیشه اینطوری بود :)))))))))))

سلام به همه

من هم هستم بابت همین موضوع که محبوبه گفت منم اصلا" حوصله ندارم اول صبح با کلی انرژی اومدم منتها بعد از شنیدن خبر انار کلا" بهم ریختم اونقدر گریه کردم چشمام باز نمیشه

هما جان خدا رو شکر که بهتری انشالله که دیگه این سرماخوردگی لعنتی دست از سر هممون برداره و دیگه سراغ هیچکدوممون نیاد الینا رو ببوس

مارسیم جان تو چه خبر دوباره مادر شدی یا نه هنوز بیا خبر مون کن شادمون کن مادر
همتونو دوست دارم به یادتون هستم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شیرازی

hosseinjfi | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز