2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام
یاسی تا تو بیای استانبولی پلو را چرب و چیلی و ته دیگ سوخاری را برام بفرستی که ته دیگش نرم شده و روغناشم ماسیده خواهر . خودم برا خودم درستیدم و زدم تو رگگگگگگگگگگگگگگگگگ ای حال امدم . ههههههههههههههه

ای بابا چقدر هولین شما بزارین ببینم عقب مقب میافته این ماه یا نه .
سلام بر همگی

یاسی بهتری؟ اگه می تونی سیرابی بخور خیلی واسه حالت تهوع و اینا خوبه بااااااااااااور کن.

مارسیم ویارت تو حلقم مادر بگو ببینیم چه خبر؟

سمیرا داستانش خیلیییییییییییییی دردناکه بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هما جان جانانم بهتری؟؟؟؟؟

فرانک چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم مامی کوروش رفتی شمال؟؟؟؟

بچه ها کسی از نوشین یعنی ازاده خبر داره؟؟؟؟

الناز داری درس می خونی؟

دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
وای مارسیم منم انقده دوست دارم استامبولی تازه دوست دارم با نون بخورم و سالاد زمستونی چه حالی میده حیف که باید جلو خودمو بگیرم حیفففففففففففففففففففففففففففف.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوبه شماها دستی دستی من حامله کردین و ویارمم فهمیدین ههههههههههههههههههه ای امان از یاسی با این تلقینهاش


محبوبه جون من عاشق استامبولی هستم . با سالاد که دیگه نگوووووووووووووووووو . ولی با نون نمیخورم اصلا . فقط میمیرم براش اگه چرب و چیلی باشه
کیک شکلاتی هم رفیق جدا نشدنی منه . بعد بستنی البته . قبلا تا هوس میکردم میرفتم کیک درست میکردم و یه حالی با کرم رویال و شکلات بهش میدادم و به به دیگه بهشت میشد خونه . ولی الان فر ندارم تو خماری نشستم .
سلاممممممممممم

خوبید ؟ چرا اینقدر بی رونقه امروز؟ شاید خیلی ها مسافرتن هان؟

نمیدونم . به هر حال ما هستیم در خدمت دولت محترم !!!!!!!!!!!!!!

من اومدم سر کار ولی اینقدر حرفای اقتصادی میشنوم این روزا حالم بد میشه . اصلا یه جور آلرژی پیدا کردم . ولــــــــــــش کنیم . دلم نمیخواد حرفش رو بزنم .

مارسیم مریم 77777777*777777777777 اومد پیشت بالاخره ؟؟؟؟؟ یا نه اشتباه کردم ببخشید تو رفتی پیشش ؟؟؟؟؟؟؟؟

محبوبا چرا تو تعطیلات نیومدی تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته چه سوالیه من میکنم ؟؟؟؟!!!!!!!!! معلومه خو ، دلت برای مادر شوهرت تنگ میشه . میدونم طاقت دوریش رو نداری .ولش کن نیا خودت رو اذیت نکن . والا:))))))))))))

سمیرا جونم . جون الو . شما بفرمائید..... ببین به نظرم اگه تا حتالا نمیدونستی انار جریانش چیه؟ الانم بیخیال شو . واقعا میگما . دیگه الان هیچ کاری نمیتونی بکنی . فقط برای یه مادر دعا کن . همین عزیزم . به خدا این روزا همه اعصاب مصاب تعطیلن .

من هستم همین دور برا . ببینیم تاپیک فعال میشه امروز یا نه!!!!!!!!!!!!!!!

میگم مارسیم جونم تو دیگه نیاز به بیبی تست نداری مادر با این ویار هایی که میکنی من خودم الان ویزیتت میکنم . حامله ای عزیزم حامله
مبارک باشه خانم . اسید فولیک یادتون نره شبی یه عدد . لبنیات زیاد استفاده کنید . استراحت کافی داشته باشید و مراقب خودتون باشید .
ماه بعد منتظرتون هستم برای ویزیت بعدی . از منشی بیرون وقت بگیرید

خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
به اسب آبی با zoo اش
و البت به بقیه

مونا و محبوبه جونم منم قبلا مثل شما بودم این ماجرا ها رو دنبال میکردم گریه می کردم و داغون می شدم اما الان نمی خونم اصلا دنبالشون نمی کنم نمی گم چشمامو بستم و نمی خوام ببینم اما اگه بخواین این اخبار رو دنبال کنین تا آخر عمر خبرای بد وجود دارن هر روز هم بیشتر و بیشتر می شن یه روزی از یه جایی تصمیم گرفتم دیگه دنبال غم نرم همینجوری اش خیلی چیزا برای غصه خوردن وجود داره نمی دونم چظور بگم که هم به نظر نیاد بی رحم شدم هم حسمو منتقل کنم....یه جورایی سخته بگم
من خیلی زندگی و غم بقیه رو تو زندگیم وارد می کردم خیلی غصه بقیه رو می خوردم نتیجه اش این می شد که تو زندگی خودمم افسرده و بی حوصله و اینا می شدم اما در نهایت دیدم بهترین کار برای اینکه بچه هام شاد باشن اینه خودم شاد باشم و باید شاخ و برگای اضافی زندگیم رو حرس کنم تا کمتر غمگین باشم هر چیزی که منو ناراحت میکنه نباشه بهتره اینو تو کل زندگیم تعمیم دادم تو آدمها چیزایی که می خوندم همه چی و در نتیجه الان بیتشر حس شور و زندگی دارم تا قبلنا....
همین
سلام
خوبید
من خوبم
کلی کار داشتم امر وز
مثلا اصلا نم یخواستم بیام اااا
خیر سرم

اره خودمم یه سرچی زدم انار ولی داستانشو نخوندم به قول الی دیگه تحمل اینهمه غم و غصه رو ندارم

سی یو برم دنبال ساتیار
هما جون . دکتر نازم بیا اول من یه ماچچچچچچچچچچچچچ گنده بکنم اون صورت ماهت . و بعدم لطف کن کرکره مطبت را بده پایین . شماها کم کم اتاق عمل هم برام اماده میکنین اینجوری .
ولی زحمت نکشین دضعیت قرمزه .
ویارهای منم ربطی به بارداری نداره من کلا یهویی یه چیزی دلم میخواد .

سمیرا جون هما راست میگه همین که برای ارامش مادرش دعا کنی کافیه . مگه چه فرقی داره چطور شده؟ نمیدونم چرا ما ایرانیا خوشمون میاد الکی داغ یکی را تازه کنیم .

الی جان باهات 100 درصد موافقم .هر چقدر ناراحتی و غم و غصه بقیه را وارد زندگیت کنی بیشتر غرق انرزی منفی میشی. منم قبلا برا همه دل میسوزوندم و غصه میخوردم . ولی یکی دو مورد پیش امد دیدم بقیه برای خراب کردن حال من ننه من غریبم بازی الکی در میارن . ولی تو زندگی خودشون هیچ دردی ندارن . منم هم الان کمتر تو فاز منفی میرم چون شادی خونه و همسر و پسرم بستگی به حال و حوصله و شادی من داره .
هما جان راستی مریم را ندیدم ولی باهاش صحبت کردم . احتمالا جمعه برم دبی ببینمش . فعلا اوضاع مثل یه کلاف در هم شده و چند تا کره کور افتاده تو کار . یکم سرو سامون بدیم کارامونا میریم دبی تا مریم و دیبا را ببینیم .



ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز