سلام بر همگی
یاسی بهتری؟ اگه می تونی سیرابی بخور خیلی واسه حالت تهوع و اینا خوبه بااااااااااااور کن.
مارسیم ویارت تو حلقم مادر بگو ببینیم چه خبر؟
سمیرا داستانش خیلیییییییییییییی دردناکه بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هما جان جانانم بهتری؟؟؟؟؟
فرانک چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامی کوروش رفتی شمال؟؟؟؟
بچه ها کسی از نوشین یعنی ازاده خبر داره؟؟؟؟
الناز داری درس می خونی؟
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....