سلام
همگی خوبین؟
الناز جونم منم خیلی وقت بود که دیگه دنبال نمی کردم ولی خیلی اتفاقی از یکی شنیدم جریانشو و حساااااااابی به هم ریختم. اصلا این چند وقت همه چی دست به دست هم دادن که حال منو بگیرن از یه طرف که اوضاع و احوال اقتصادی این م م ل ک ت گل و بلبل یه مقدار پولمون مونده تو چین و نمی تونیم ترخیصش کنیم!!!! از یه طرف خونه هه فقط کابینتاش مونده که سه ماه پیش با کابینت سازه قرارداد بسته بودیم و یه مقداری از پولشو پیش پرداخت کرده بودیم حالا دبه دراورده که با این قیمت نمی تونم واستون بسازم و بیایین پولتونو بگیرین قیمت جدیدش هم دو برابر قیمت قبلیه..... از یه طرف یه چند تا دستگاه سفارشی واسه یه کارخونه اورده صالح حالا طرف میگه دستگاها رو نمی خوام برشون گردون!!!!!!!! خلاصه که از این طرفا زیاده اگه بخوام همشو بنویسم یه کتاب میشه ولی چیزی که بیشتر از همه اعصابمو خرد کرده این آسم صالحه که روز به روز داره بدتر می شه و دکتر و دارو و اینا هم اثر قابل توجهی نداشته. باز هم با این اوصاف خداااااااااااااااا رو شکر.والا.
همایی چو دانی و پرسی سوالت خطاست عشقم....ههههههههههههههه. ولی جدی تصمیمشو داشتیم و از اونجاییکه همیشه یه ضدحال باید باشه واسم ماشین خرابه و تعمیرگاهه و یه سه چهار تومنی خرجشه حالا مگه خودش چقدر می ارزه که سه چهار تومن هم باید خرجش کنیم.والا.
مارسیمممممممممم انشالله ماه بعد با ویارای واقعی.خوش به حالتون که قراره همو ببینین مریمو خیلی سلام برسون.
مونا سمیرا و....................... عاااااااااااااااشقتونم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....