2777
2789
به به همگی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مونا جونم من که قبلا گفتم رو زمین و سهند وسط و ............. اصن اوضاعی!!!چجوری یه فکرای دیگه کردی؟

سمیرا بازم به همتت البت بگم که بنده هم به دلایلی دیگه نمی آپم ولی تصمیمشو دارم و اگر فرجی بشه و دوباره به آپم با پسورد می آپی ام.

مارسیم یه سری کتاب خریده بودم قبلا....اونایی که سمیرا گفت رفتم بگیرم گفت تموم کردیم میاریم دوباره!!!
من رو گوشیم یه عاااااااااااااالمه بازیهای آموزش زبان زدم واسه سهند بچم هم که خودجووووووووووش خودش داره زبان یاد میگیره.حروف رو هم داره یاد میگیره البته با بازی نه اینکه بشینم مستقیم بهش اموزش بدم ریاضیش هم به عهده ی باباش گذاشتم که قررررربونش برم انقده دل گندست که سهند الان فقط یک تا ده رو بلده به ترکی و فارسی و انگلیسی بشماره انگار خودم باید دست به کار شم. ولی کلا کاردستی زیاد درست می کنیم یه کتاب گرفتم یادگیری شاد خیلییییییییییییی باحاله. سهند نقاشی هم خیلی خیلی خیلی دوست داره که اونم جز کارایی یه که با هم انجام میدیم من میکشم اون می گه چیه یا اون میکشه و من باااااااااااااااااااااااید درست حدس بزنم که چیه حالا داشته باش اوضاع منو که چطوری از روی شکلای فضایی ببینم چی کشیده!!!!!!!!!!!!!!!

همای چمبه(از تصور چاق بودن تو هم خندم می گیره) کم پیدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

محبوب سامی حروف انگلیسی را با پازل یاد گرفته . الان هم لب تاب را باز میکنه میره تو پیچ گوگل و کلمه baby یا car یا game را تایپ میکنه و از تو میشینه یا عکسها را تماشا میکنه یا گیمهای انلاین را باز میکنه میشینه به بازی . اعداد هم مثل شما ریاضیش را سپردیم به بابایی که ایشون هم مثل صالح شما دل گنده هستن . نقاشی هم گاهی که من طراحی میکنم میاد میشینه کنارم و تو دفترش نقاشی میکشه به سبک خط خطی و من باید تجسم کنم که گربه هست یا ماشین یا هاپو.
راستی با بن بن بن موافقین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من یه سی تایی کلمه یاد سهند دادم ولی خیلی جاها شنیدم و خوندم که سیستم اموزشی فعلی ردش کرده!!!!!!!!!!! راهنمایی کنین پلیییییییییییییییز.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوب من هم میخواستم وبلاگ بنویسم با پسورد ولی دیدم چه کرمیه ؟ کلا از وبلاگهایی که پسورد داره همه پستها خوشم نمیاد . اگه کسی اینقدر جنبه داره که تو یه محیط عمومی چیز بنویسه دیگه پسورد چیه ؟ اگه هم از مشکلاتش میترسه که ننویسه بهتره . برای همین من بیخیالش شدم
ولی من دوست دارم که عکسا و کاراش یه جایی ثبت بشه بعدا هم خودش دنبال کنه انشالله..... آمااااااااااااااااااااا انقده فضولچه داریم دور و برمون ماشالله!!!!!!!!!!!!!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سامی بیشتر میخواد بازی کنه تا چیز یاد بگیره

پریروز بهش میگم سامی تو میخوای دکتر بشی یا مهندس . میگه هیچکدوم . کلی دهنمون وا مونده میگم چرا ؟ میگه خوب اونوقت هی باید برم مدرسه و درس بخونم من حالشا ندارم . حوصله ام سر میره . اصلا من میخوام بخوابم صبحها فقط .
مثل سهنده منتها مشکلی که با سهند دارم باید به زور بخوابونمش به زور هم بیدارش کنم...ههههههههه.

این بن بن بن که می گم خیلی از کسایی که خارج از کشور بودن راضی بودن ازش....یه سری فلش کارته که بیشتر حالت بازی داره. بازم بذار بچه ها بیان نظر بدن اگه خواستی می تونم واست بگیرم بفرستم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوبه جون سامی هم به زور میخوابه به زور بیدار میشه . صبحها اگر هیچی بهش نگم تا ساعت 12 و یک هم میخوابه. ای من حرص میخورم . من خودم عاشق خواب ظهر هستم . ولی اینجور که سامی دیر بیدار میشه ظهر نمیخوابه . یعنی میخوابه ها ولی دیگه شب تا صبح بالا سر ما میشینه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رژیم مجدد

قسطنطنیه7 | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز