به به همگی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مونا جونم من که قبلا گفتم رو زمین و سهند وسط و ............. اصن اوضاعی!!!چجوری یه فکرای دیگه کردی؟
سمیرا بازم به همتت البت بگم که بنده هم به دلایلی دیگه نمی آپم ولی تصمیمشو دارم و اگر فرجی بشه و دوباره به آپم با پسورد می آپی ام.
مارسیم یه سری کتاب خریده بودم قبلا....اونایی که سمیرا گفت رفتم بگیرم گفت تموم کردیم میاریم دوباره!!!
من رو گوشیم یه عاااااااااااااالمه بازیهای آموزش زبان زدم واسه سهند بچم هم که خودجووووووووووش خودش داره زبان یاد میگیره.حروف رو هم داره یاد میگیره البته با بازی نه اینکه بشینم مستقیم بهش اموزش بدم ریاضیش هم به عهده ی باباش گذاشتم که قررررربونش برم انقده دل گندست که سهند الان فقط یک تا ده رو بلده به ترکی و فارسی و انگلیسی بشماره انگار خودم باید دست به کار شم. ولی کلا کاردستی زیاد درست می کنیم یه کتاب گرفتم یادگیری شاد خیلییییییییییییی باحاله. سهند نقاشی هم خیلی خیلی خیلی دوست داره که اونم جز کارایی یه که با هم انجام میدیم من میکشم اون می گه چیه یا اون میکشه و من باااااااااااااااااااااااید درست حدس بزنم که چیه حالا داشته باش اوضاع منو که چطوری از روی شکلای فضایی ببینم چی کشیده!!!!!!!!!!!!!!!
همای چمبه(از تصور چاق بودن تو هم خندم می گیره) کم پیدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....