سلام
وای چرا اینجا اینقدر سوت و کوره امروز .
خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمیرا بیا بگو برامون بالاخره چیکار کردی؟ مهمونی رفتی؟ یا با دوستات رفتی دنبال خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟
206 بلو رو گرفتی بالاخره یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
مارسیم جونم تو گن رو استفاده کردی ؟ همون نانو تکنولوژی ؟ اثر بخش بود ایشاله . راستی بچه ها این شکم بندهای لاغری مادام هم من خیلی ازش تعریف شنیدم واسه کم کردن سایز خیلی خلی موثره . حالا از من گفتن بود !!!!
محبوبه عشقم تو چه میکنی؟ آقا صالح بهترن ایشاله . برای روز عشق برای شوهرت چیکار میکنی؟(سلام بر مونا و سمیرا!!!)))))) ههههههههههههههه یعنی خودم مردم از خنده با قیافه و حرفای مونا که الان میاد بارم میکنه . خو چیه ؟ نزدیکه روز عشق دیگه همون ولنتاین رو عرض میکنم !!!!!!!!!!!!!
فدرا جون امیدوارم همسرت بهتر شده باشه . پرستار پیدا کردی؟ اگه میتونی یه خبر از خودت بده . ایشاله که با خبرای خوب میای
مریم سون جونم کجاست؟ مهمونیت کی شد بالاخره؟ خواهرت خوبه؟ دیروز الینا رو طی مراسمی به اجبار اطرافیان بردیم آتلیه بت یه سری دیگه بودم که اون ها هم با بچه بودن . آی دهنی از من س ر و ی س شد. کلی یاد تو و اون دختره مدلینگت افتادم . ببوسش
مریم مامی کوروش هم از وقتی مامانش اومده ازش خبری نیستا . !!!!!!!!!!
دیگه دیگه .
آها یاسی و نی نی تو دلیش هم نیستن . یاسی هم کادوی تولد رو گرفته و دیگه یادی از ما نمیکنه
خوب من برم یه کم به کارام برسم دوباره میام
دوستتون دارم