2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


و من همچنان منتظرم که شویم از سر کار بیاید به من بگویید مهمانی شب را که دعوت شده ایم ایا می رویم یا خیر اگر خیر که من زنگ بزنم به دوستانم که منتظرن و قرار است خبر بهشان بدم که برویم بیرون و اگر بله زنگ بزنم به صاحب خانه بگوییم یک لیوان برنج اضافه نمایید ما هم می اییم ....اینگونه شوهری داریم ما

هایییییییییییییییییییی

سمیرا جون غصه نخور فکر کنم همه مردها این خصوصیات منحصر به فرد را دارن . حسام هم تو اینجور مواقع میگه حالا بزار ببینم . و من هنوز نفهمیدم تا دقیقه نود چی را میخواد ببینه
سلام

وای چرا اینجا اینقدر سوت و کوره امروز .

خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا بیا بگو برامون بالاخره چیکار کردی؟ مهمونی رفتی؟ یا با دوستات رفتی دنبال خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟
206 بلو رو گرفتی بالاخره یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟

مارسیم جونم تو گن رو استفاده کردی ؟ همون نانو تکنولوژی ؟ اثر بخش بود ایشاله . راستی بچه ها این شکم بندهای لاغری مادام هم من خیلی ازش تعریف شنیدم واسه کم کردن سایز خیلی خلی موثره . حالا از من گفتن بود !!!!

محبوبه عشقم تو چه میکنی؟ آقا صالح بهترن ایشاله . برای روز عشق برای شوهرت چیکار میکنی؟(سلام بر مونا و سمیرا!!!)))))) ههههههههههههههه یعنی خودم مردم از خنده با قیافه و حرفای مونا که الان میاد بارم میکنه . خو چیه ؟ نزدیکه روز عشق دیگه همون ولنتاین رو عرض میکنم !!!!!!!!!!!!!

فدرا جون امیدوارم همسرت بهتر شده باشه . پرستار پیدا کردی؟ اگه میتونی یه خبر از خودت بده . ایشاله که با خبرای خوب میای

مریم سون جونم کجاست؟ مهمونیت کی شد بالاخره؟ خواهرت خوبه؟ دیروز الینا رو طی مراسمی به اجبار اطرافیان بردیم آتلیه بت یه سری دیگه بودم که اون ها هم با بچه بودن . آی دهنی از من س ر و ی س شد. کلی یاد تو و اون دختره مدلینگت افتادم . ببوسش

مریم مامی کوروش هم از وقتی مامانش اومده ازش خبری نیستا . !!!!!!!!!!

دیگه دیگه .
آها یاسی و نی نی تو دلیش هم نیستن . یاسی هم کادوی تولد رو گرفته و دیگه یادی از ما نمیکنه

خوب من برم یه کم به کارام برسم دوباره میام

دوستتون دارم

و علیکم السلامممم

هما واقعا هم اینجا سوت و کوره ها....کجان اینـــــــــا؟؟؟؟
منم هستم...سرم شلوغه....ولی باز در نهایت پررویی هم به خوابم میرسم و هم به اینترتنم...والا
خواهرم هم پنجشبه بله برونه اگه خدا بخواد....کلی کار داریم...البته بگم من مامانم یکم وسواسیه تو کاراش و خیلی اجازه نمیده کسی کاراشو بکنه و برای همین به من گفته فقط یه ژله درست کن....این از این...
منم اگه باز خدا بخواد شنبه میرم دبی و یکشنبه بعدش بر میگردم...دیبا هم سرما خورده بدجــــــــور....
شو مانتو هم بین تاریخ 14 تا 21 بهمنه انشالله...دعوتتون میکنم....از الان این تاریخ یادتون باشه...کسی از تهران خارج نشه ....هههههه

هما حتما عکساشو بذار....دلم میخواد ببینمش اون بلای خوشگلو...بوووووس
سلام

همگی خوبین؟؟؟؟تعطیلات خوش گذشت؟؟؟؟؟

هما جونم صالح فعلا داره داروهاشو می خوره ولی سینش بد جور درد می کنه امروز هم وقت اسکن داره بره ببینیم چی میشه!!!!
در مورد روز عشق هم خدمتتون عارض شم که تولد همسرمان 14 بهمنه ما هم دو تا مناسبتو یکی می کنیم....تو این اوضاع و گرونی نمی تونیم هی کادو بدیم مادر والا.
عکسای اتلیه ی عروسم و نه اینجا بذار نه تو ف ب فقط واسه مادرشوهرش ایمیل کن تا حظشو ببره جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم.

مریمی سفر خوش بگذره مارسیمم می بینی؟؟؟؟؟خوش به حاااااااااااالت.

مارسیم داره واست مهمون میاد........

فدرا جون منم خیلی تو فکرتم مخصوصا از وقتیکه صالح ریه ش مشکل دار شده منتظر خبرای خوب هستیم.

فرانک این روزا به تو هم زیاد می فکرم کجایی عزیزم؟

مونا سمیرا الناز مریم مامی کوروش یاسی و نی نی ها(آخییییییییییییییییییییی) سمیه و بقیه ی دوستای گلم بیایین حاضریاتونو بزنین پلییییییییییییییز.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همه

محبوبه پلیزت تو حلقم اومدم چون خواستی

بگم اصلا" حوصله نوشتن ندارم یجورایی نوشتنم نمیاد نگران نباشید خوبم رهااااااااااااااااااااااااااااا و ریلکس

این هما هم که رو اعصابه با این کاراش بیخیال خونمو آلوده نکنم بهتره
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همگی.

منم حاضرم و ناظر!!!!! داشتم می مردم از خنده از دست این رهااااااااااااااااااا و ریلکسسسسس هاتون!!!!!!! حالا بعد از یه چند سالی که به سن و سال من رسیدین خواهید دید که زیاد هم فایده ای نداره!!!!!! هرچقدر رهااااااااااا و ریلکس می کنی اینقدر خسته ای و گرفتار که کسی تحویلت نمی گیره ههههههههههه.

مریم جون دوبی بهت خوش بگذره عزیزم.....

فدراجون خییییییلی تو فکرتم. اگه تونستی بیا یه خبر از خودت بهمون بده. ایشاالله که تا الان همسرت بهتر شده باشن.

سمیراجون 206 بلو پیشاپیش مبارکککککککککک. الهی چرخش واست بچرخه مادر.

منم سوغاتی هامو گرفتم. جای همتون خالی.......

چهارشنبه امتحان های کیمیا تموم می شه و هم خودش و هم ما یه نفسی می کشیم..... احتمالا می خوان ببرنشون اردو (یزد) با قطار. خودش که خیلی خوشحاله..... از چه تاریخی هم نمی دونم..... منم دارم برنامه ریزی می کنم اگه بشه 5شنبه برم شمال تا 3شنبه بعدش..... تا خدا چی بخواد......


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز