2777
2789
سلاممممم

وای مریمی یک مونده . بله برون خواهرت هم مبارک .

هما جون اره نانو تکنولوزیه . من یکی دوبار بیرون از خونه زیر شلوار پوشیدم . اصلا احساسش نمیکردم . ولی تو اینه که دیدم یکم جمع و جور کرده هیکل را . البته فکر نکنی باربی شدم باهاشا نه عزیز برادر در حد یکی دو سایز جمع و جور کرده بود . برای چربی سوزی هم بزار برم دوچرخه ثابت بخرم باهاش ورزش کنم ببینم اثر داره یا نه

محبوبه نه مهمون برام نمیاد این مریم پر رو ابوظبی نمیاد قراره من با اهل و عیالم بکشونه دبی در اصل من خراب میشم رو سرش . تا دندش نرم بشه دفعه دیگه میاد امارات یراست راهشا بکشه بیاد ابوظبی.
راستی سمیرا گایز چیه خواهر من . بگو لیدیزززززززززززززززززززززززز . بگو گرلزززززززززززززززززززززززززز .

مونا تو چرا حال نداری تو تنها رهااااااااا و ریلکس تاپیکی باید بیشتر انرزی داشته باشی عزیزم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مونا مارسیم دروغ می گه تو تنها رها و ریلکس نیستی خودش اعتراف کرده که بلههههههههههههههههه ....هاهاهاهااااااااااااااااااااااااااااااا مارسیم مخلصیم


بچه ها من امروز نمی دونم چمه یه چیز خونم کمه فکر کنم تفریح خونم کم شده
راستی سمیرا عزیز دلم ممنون بابت معرفی کتاب ماچ به لپ خودت و پسر قرتی انگلیسیت..

مارسیم بدجوری رفتم تو نخ این گنه................همه جا رو زیر و رو کردم پیدا نکردم هستاااااااا منتها از زیر سینه تا بالای زانو اونجوری بلندش نیست!!!!!!!!!!! خیلی حیففففففففففف شد!!!!یکی دو سایز هم خودش کلیه مادر.

مونا و سمیرا و مریم ممنون بابت حاضری دلم براتون تنگ شده بود.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سمیرا ما بیشتر مخلصیم . مونا جون من تحت شکنجه اعتراف کردم ولی سمیرا با نیش باز امد بعدش گفت من خودم میس رها هستم .

محبوب جون منم هر چی میگشتم مدل شلوارکش بود تا بالای زانو . یه مدل هم بود یه سوتین و شلوارت سر همی بود ولی نانو تکنولوزی نبود حالت نیم تنه های استرچ ورزشی را داشت فقط
البته این هم مثل گنهای مجلسی نیست که خیلی جسبون و تنگ باشه . ولی باز خیلی راحته و خوش فرم میکنه پاها را
سلام

می دیم بالا کرکره رو به امید اینکه پر رونق باشه اینجا امروز.

مارسیم جونم میشه مارکش و اسمشو دقیق بهم بگی. دیروز رفتم یه مغازه گفت اگه سفارش بدی واست میارم.ببخشیدا تو رو خدا. واست درس عبرت بشه دیگه اگه چیزی خریدی نیایی اینجا بگی که من بی جنبه دست از سرت برندارم!!!!!

دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
به نام خداوند بخشنده مهربان

ما هم امروز رو شروع میکنیم .

آقا ما تا نوشتیم به نام خدا .... یهاس ام اس اومد خوشحال نگاه کردم دیدم از بانکه . فک کردم حقوقمون رو ریختن آی خوشحال شدم :))))) بعد دیم نه سر صبحی با من شوخیشون گرفته و تصمیم گرفتن مانده حساب بدن . :(((((((( حالا الان وقته مانده حساب دادانه؟؟؟ نه خدائی؟؟؟؟ اونم چه مانده حسابی!!!!!!!!‌بگذریم

روز خوبی رو پیش رو داشته باشید دوست جونیام . امروز چه بگیر بگیری بود برای طرح زوج و فرد .البته که شامل حال ما پائین شهری ها میشه نه شما بالا شهری ها . ولی گفتم بدونید ما چه مصیبت هایی داریم اونوخ شما مرفهین بی درد جه زندگی هایی . والا .

عاشقتونم

عاشقتم هما ...... مگه سمت شما زوج و فرد ؟ یا محل کارت ؟؟؟؟

سلامممممممممممممممم راستی

بچه ها من از این پسر بریدم دیگه .....والا به خدا چه مادری چه پسری ...همنچین یه یه نخود منو می فروشه بیاییید و ببینید والا همین کارا رو می کنه که من تصمبم گرفتم که دختر داشته باشم به خدا زندگی داریم .

دیشب همچین منو فروخته به مامانم .....گریه می کرد می گفت من نمی یام که نمی یام ......تو برو واسه خودت یه بچه بخر .....


ولش کن اصلا نگم بهتره ...

چه خبرا ...

مونا ؟؟؟؟

پارک بلو چی شد ؟؟؟
مریم سون کجاست؟
بعلللللللللللللله سمیرا جونم . خونمون ،‌محله کارم و .... هر چی تو بگی تو این طرح زوج و فرده لعنیته . حالا تو مجسم کن من خودمو میزنم به اون راه و گازشو میگیرم و میام . البته الینا رو میذارم مهد و ماشین رو همونجا میذارم و خودم میام سرکار .

حالا که رای زوج و فرد دل منو سوزوندی بهت بگم الینا منو به هیچی نمیفروشه :)))))))))) میریم خونه مامان شوشو و اون از سر شب تو گوشش میخونه که امشب پیش من بخواب و من تنهام و ... (البته سوتفاهم نشه ما تا ساعت 11 یا شایدم 12 اونجائیم . و منظورش از موندن فقط خوابیدنه و وقتی من میگم پس اگه میخوابه فردا نره مهد کودک میفرماین : نه کار دارم فردا بیاید دنبالش ببریدش مهد کودک و حالا بگذریم از بقیه اش ) الینا هم هی بهش میگه باشه و میونمو و ... موقع اومدن میاد بغلم سرشو میذاره رو شونه ام میگه نه آخه اگه من نباشم مامانم تنهاست !!!! بهش میگه بابات هست . میگه : نه آخه دختر نداره اونوقت (با هزار ناز و عشوه )‌و خلاصه اون شاکی میشه تا حدی که میه پس پسر منم پیشم بمونه (علی رو میفرماین ) الینا هم میگه خوب بمونه . من و مامانم میریم . آییییییییییییییییی حال میده

وای دیگه واقعا قصدم نبود اینطوری بشیییییییی . والا

ولی خو سمیرا جونم الانم دیر نیست تو میتونی ، یه دختر بیار دیگه . واییییییییییی من حتی وقتی میگم دختر سمیرا دلم قیلی ویلی میره . فک کن یه سمیرا کوچولو !!!!!!!!! خدای من . سمیرا به خاط ما هم شده بیار به خدا خیلی نازه . فک کنم همیشه بخنده . دلم غش رفت به خدا

یعنی من این الینا رو درسته قورتش بدم....پسرا کلا آدم فروشن سمیرا!
بچه ها جون گفتم بهتون خبر بدم که کارگاه آموزش جن سی و این چیزا که می خواستین داره ثبت نام میکنه قبلا دو تا کلاس بود یکی پاسخ گویی به سوالات جن سی کودکان یکی هم روابط زناشویی الان دو تا کلاس رو یکی کردن که به نظرم خیلی بهتره و اگه من خیر سرم قرار نبود درس بخونم که نمی خونم حتما می رفتم.......
بهرحال مدرسش خانم نیک پرور هست که یه خانوم جوونه و من عاشقشم که اینهمه جسارت داره و س کث تراپیست شده
5 جلسه سه ساعته هر جلسه 35 تومن و کلاس اولش رو که ما رفتیم عااااالی بود من خودم خیلی دلم می خواست اینم برم ...گفتم اطلاع رسانی کنم براتون احتمالا هفته ای یه روز ساعتش رو هم باهاتون هماهنگ می کنه تلفن 22096350 منشی خانم چراغچی
بهتون توصیه می کنم حتما برین اگه میتونین
همااااااااااااااااااا دلم از نوشته هات به خدا ضعف رفت ........باور می کنی چند بار خوندم و تجسم کردم دخترم چه شکلی می شه ....ای داد بیداد سمیرا داره می ره تو نخ دومی ....ولی شک ندارم پسره
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز