سمیرا جونم حالا تو برو دست به کار شو . توکلت به خدا باشه . شایدم دختر شد !!!!!!!!
وای یعنی خودم ترکیدم از خنده از این جمله حکیمانه خودم .
سمیرا آره میفهمم . کاملا میفهمت وقتی میگی نمیتونم . چون خودمم دقیقا دقیقا همین حسو دارم . بابا بیخیال ایشاله ساتیار بعد ها میشه یه پسر بچه ننه که الان تو این مرز و بوم زیــــــــــــــــــــاد داریم . میدونی که !!!!!!!!!!!!! اینطوری خوبه دوستم ؟؟؟؟؟؟؟ دعای خوبی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی جدای شوخی ایشاله همشون عاقبت به خیر بشن . مثلا همین دختره ما اگه بخواد بشه مثل عمه اش که رفته اون سر دنیا و خیلی دلتنگ مامانشم نمیشه و .... بگذریم . خوب همینه دیگه . فقط فعلا داره بهمون حال میده
الـــــــــــــــــناز جونم ممنون الان بهشون زنگ میزنم . خدا کنه کلاسا صبح نباشه که خودم هیچی ولی علی رو فک نکنم بتونم متقاعد کنم مرخصی بگیره . یعنی برای ما صبح حا خیلی سخته .
بازم ممنون عزیزم