2777
2789
سمیرا جونم حالا تو برو دست به کار شو . توکلت به خدا باشه . شایدم دختر شد !!!!!!!!
وای یعنی خودم ترکیدم از خنده از این جمله حکیمانه خودم .

سمیرا آره میفهمم . کاملا میفهمت وقتی میگی نمیتونم . چون خودمم دقیقا دقیقا همین حسو دارم . بابا بیخیال ایشاله ساتیار بعد ها میشه یه پسر بچه ننه که الان تو این مرز و بوم زیــــــــــــــــــــاد داریم . میدونی که !!!!!!!!!!!!! اینطوری خوبه دوستم ؟؟؟؟؟؟؟ دعای خوبی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی جدای شوخی ایشاله همشون عاقبت به خیر بشن . مثلا همین دختره ما اگه بخواد بشه مثل عمه اش که رفته اون سر دنیا و خیلی دلتنگ مامانشم نمیشه و .... بگذریم . خوب همینه دیگه . فقط فعلا داره بهمون حال میده

الـــــــــــــــــناز جونم ممنون الان بهشون زنگ میزنم . خدا کنه کلاسا صبح نباشه که خودم هیچی ولی علی رو فک نکنم بتونم متقاعد کنم مرخصی بگیره . یعنی برای ما صبح حا خیلی سخته .
بازم ممنون عزیزم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه به خدا نخوابیده بودم داشتم این سایته رو می خوندم خیلیییییییییییی رفتم تو فکر به خود رسیدگی.....چی گفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://ziba20.com/skin-and-beauty-by-ziba20com/4533-1390-06-16-07-05-32.html

و من اگه مطمین بودم که بچم دختر میشه به جوووووووون خودم همین امشب حامله میشدم ولی ایمان دارم که هزار درصد بچم پسره. مادر شوهر من 5 تا نوه داره همشون پسرن. جاری جوووووونم هم این دکترای تعیین جنسیت و کلی خرج و اینا بعدش پسر زایید....ههههههههههههههههههههههه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام

وای الناز ممنون از بابت اطلاع رسانیت عینه چی رفتم تو جلد سیاوش بیاد بریم میگه من حال ندارم میخوای تو برو آخه شوهره ما داریم

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سمیرا فکر کن تو دختر دار بشی چه شود

ولی کلا" محبت دختر واسه مادر قابل توصیف نیست سارینا هم بدتر از الینا س البته بگم سامیار هم سیریشه خودمه سیاوش همش تو حسرته این بچه ها برن تو بغلش ده دقیقه بشینن یه وقتایی اونقدر جفتشون میچسبن به من آمپر میسوزونم در ضمن من دیشب خونه جاری محترمم بودم جهت تزریق بتاکس سارینا کلاه سرش بود کلاهشو که در آورد چتریاش خیلی رفته بود هوا و بد شده بود بعد جاریم برگشته به سارینا میگه خاله کی جلو موهاتو کوتاه کرده بد کوتاه کرده برگشته میگه نه بد نشده کلاه گذاشتم اینطوری شده بعدشم مامانم خیلی با دقت موهامو زده خودم کف کرده بودم چه برسه به جاریم میگه وای بلاچه چه هوای مامانشو داره و از اونجای که اون پسر داره دیشب از ته اعماق وجودش گفت خوشبحالت دختر داری اینه سمیرا این تیکه آخرم جهت وسوسه بیشتر عرض کردم هاهاهاهاا ولی خیلی حال میده (این داستان واقعی بود)

محبوبه من هم تنها کسی هستم که تو فامیل شوهر تو این چند سال اخیر دختر آوردم همه پسر زا تشریف دارن اصلا" ربطی به این حرفا نداره
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
دخملا کسی هست که صورتشو مرتب شیو کنه؟؟؟؟؟؟؟؟راضیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من گاهی شیو می کنم ولی اکثرا بند میندازم ولی شنیدم اونایی که مرتب شیو می کنن صورتشون خیلی کمتر دچار افتادگی و شلی میشه.
بعد هم یه مشاوره بهم بدین واسه عید موهامو چیکار کنم !!!!!!!!!!! الان در حال حاضر یه 3-4 سانتی موهای خودمه خرمایی خیلی تیره بقیه ش رنگ دودیه نه دودی با دکلره ها قهوه ای دودی پایین پاییناش هم یک کم هایلایت دودی داره.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوبه اگه دختر بخوای ریسکشم قبول میکنی هاهاهاهاا


عزیزم خط اخم و پیشانی رو بخدا اونقدر افسرده شدم همش با خودم ور میرم روحیم خوب بشه نمیشه هر جور میخوام به خودم کمک کنم یه جای کار میلنگه راستی امروز میرم یوگا خانوما همه رهاااااااااااااااااااااااااااا و ریلکس باشید تا فردا با درس جدید برسم خدمتتون البته همچین خطی هم نداشتما رفتم بوتاکس کردم منتها کرمش بیشتر بود هاهاها
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام سلام
آقا چرا ما اینطوری شدیم
بالاخره اینوریم یا اونوریم
مونا گفتی جاری
جاری من شش ماهه حاملست و البته من تازه دو روزه فهمیدم
پریروز پدرشوهرم میگه علی داره پسر عمو میشه
بعد احتمالا منتظر بود من از فضولی بمیرم و بپرسم پسر یا دختر
منم نامریدی نکردم و نپرسیدم
بالاخره خودش گفت البته مهم اینکه که پسر هم هست
پدر شوهر من عشق پسره
ولی من خودم دختر خیلی دوست داشتم
گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
البته دیگه نمیشه کاریش کرد شده دیگه
محبوبه جان من کلا" همیشه شیو میکنم فقط یک بار در سال بند میندازم که آخرین بار هم واسه عید پارشال بود که وکس صورت زدم بقیش شیوه مادر
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ماست برای داشتن پوستی عالی استفاده کنید:
ماست دارای فرمول طبیعی مناسبی برای سلامت پوست است. ماست حاوی اسید لاکتیک است که این ماده به صورت طبیعی تولید آلفا هیدروکسی اسید می‌کند که می‌تواند به آرامی‌ لایه‌های سلولی مرده را به صورت طبیعی بردارد و پیلینگ کند و پوستی صاف و زیبا ایجاد کند. ماست برای پوستهای حساسی که نمی‌توانند آلفا هیدروکسی اسید ساخته شده را تحمل کنند می‌تواند استفاده شود. به مرور زمان ماست می‌تواند لکه‌های پوست را روشن کند. برای استفاده از ماست ابتدا صورت خود را بشویید و ماست را مانند کرم روی صورت خود صاف کنید و 15 دقیقه باقی بگذارید. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و با یک مرطوب کننده‌ی طبیعی پوست را مرطوب کنید. برای کاهش قرمزی پوست که ممکن است پس از پاک کردن ماست ایجاد شود از کمپرس سرد استفاده کنید.

دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
حمیده جان همجا هستیم و هیچ جا نیستیم ههههههه

در ضمن تو چرا گریه بچه اون پسره که هست در ضمن انشالله خدا بهت یه دختر بده هاهاها تا تو باشی گریه نکنی

حالا من که هستم کسی نیست این چه وضعشه آخه همون بهتر حسه حرفم نیاد
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا عمرا گول بخورم هااهاهاهاهاههاهاهاا ...خوب شد گفتی پس امشب رهااااااااااااااا و ریلکس می شیم تا فردا که بیایی درس جدیدو بگی بهمون.

حمیده جون زنعمو شدنت مبارککککککککککککککک.هههههههه.

دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوبه توکل بخدا چی بگم دیگه هر چی اون بخواد هاهاهاهاها همونطوری که واسه من و الناز خواست فرارررررررررررررررر
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز