2777
2789
سلام

از صبح سایت بهم ریخته بود که هیچکس نبود .

مریم جونم به خاطر خونه و مترو نبود گلم کلا سایت بهم ریخته بود . ببین از این پیلاتس اگه داری و میخوای برای محبوبه بفرستی بعد از اینکه زحمت اتچ کردنشو کشیدی یه جای تو سی سی یا بی سی سی (اون پائین میائینا) آدرس ایمیل منم بزن لطفا. دارید آماده میشید برای مهمونی فردا شب ایشاله . حتما از همه هنرنمائی هات عکس بگیر برامون بذار ببینیم . فک کن چه مائده هایی بشه فردا شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای دهنم اب افتاد . خوش بگذره

محبوبه جونم ممنون از لینکت . دارم تلاش میکنم یه جوری به دانلود منیجر بفهمونم پشت هم دانلودشون کنه ، که فک نکنم بشه چون لینکاش پشت هم نیست . ولی واقعا ممنون . تصمیم گرفتم منم مثل شما ها با کلاس بشم .

مونا جونم خیال راحت "هیچ کس "تو تاپیک تیر 87 بدون تو "هیچ جا "نمیره . میدونیم که تو اصلا یه طورید میشه !!!!!!! راستش همون دو روز پیش که حرف استخر شد ظهرش از مهد الینا تماس گرفتن که بیاید الینا رو ببرید خونه حالش خوب نیست و .... و خلاصه تا همین الان که دارم مینویسم سرما خوردگی داره در حد بوندس لیگا . آبریزش و سرفه و ... این چند روزه هم مهد نرفته و خونه مامانم بوده . برای همین استخر رو پی گیری نکردم . راستش اونروز تا آدرس سوپری نزدیک محل کارم که بلیطش رو میفروشه هم پیش رفتم که نشد . حالا ایشاله هفته های بعد . بذار ببینیم 3 شنبه که تعطیله ولی شهادت امام رضاست اونجا بازه یا نه؟ اگه باز باشه بریم خیلی خوب میشه .

محبوبه جونم ایشاله آقا صالح هم چیزیش نیست . اول که ایشاله تشخیص درست نباشه . آسم که به همین راحتی قابل تشخیص نیست . عکس و ... میخواد بعد هم اگه باشه مریضی سختی نیست فقط مراعات میخواد . اینارو که میگم چون تو خانواده مادری من این بیماری زیاد هست و تازه آسم به شدت بیماریه ارثیه . خودت رو ناراحت نکن عزیزم . سلام مارو هم به خواهرت برسون . مهمونی هم گوارای وجود . همیشه ایشاله خوش باشی .

مارسیم جونم من با سمیرا مسواک نمیزدیم . یعنی راستش منم به سمیرا شک افتادم . فک کنم یه شب شوهرش نبوده وقتی اومده دیگه دیروز و امروز رو سمیرا نیومده سر کار و داره اضافه کاری اون یه شب رو میکنه . والا
هیچ خبری ازش نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خانوم مهندس اگه تونستی پشت سر هم دانلود کنی منم دریاب پلیززززززززززززززززز.
بهد هم کلی ازمایش و عکس و اینا تو دستمون بود قبلش هم ازمایش اسپیرومتری گرفتن ازش.
عروسمو چرا مریض کردی دوباره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الهی زود زود خوب شه حالا خوبه تا یکشنبه خونه ای میتونی پرستاری کنی ازش.
الان صفحه ی قبل و خوندم و غش غش می خندم صالح هی می گه چته!!!!!!!!!11نمیری مونا رهاااااااااااااااااااااا و ریلکسسسسسسسسسسسسسسسس......
من امروز سهند و نخوابونده بودم بعد از ظهری واسه اینکه شب زود بخوابه ما هم بعد از مدت مدیدی رهاااااااااااا و ریلکسسسسسس ولیییییییییی ساعت هشت و نیم خوابید و یازده و نیم بیدارید...الان با چشمانی دریده شده (سلطان و شبان و یادتونه) نشسته کنار صالح داره واسش داستان می خونه.هههههههه.
منم الان میرم بالشمو بغل می کنم رهاااااااااااااا و ریلکس و سهند رو به مهربان پدرش می سپارم ههههههه.

مامان علی عزیز خیلی خوش اومدین.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
وااااااااااااای منم دلم برف میخوادددددد

محبوبه از من میشنوی هیچ وقت برای مسئله رهااااااااااا و ریلکس از قبل برنامه نچین و دلخوش نباش...چون این بچه ها عجِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیــــــــــــــــــــــب موجوداتی هستن... کاملا میزنن برنامه رو داغون میکنن... ههههههه...ببوسش

همااااااا...راستش الان محبوبه ناراحت میشه اگه بگممیخواستم بگم هما واسه تو میقرستم اما اشتباهی نوشتم محبوبه...آخه محبوبه که خودش داره و به ما توصیه اش کرد... برا هردوتون میقرستم
شب بخیررررررررررررررررررررررررررر

آهای سمیرا...اگه از این ورا رد شدی اینو بخون :
آدم با معرفت دوستاشو به 206 بلو نمیفروشه.... همین... اصلا معلومه کجایی؟؟؟

هما از سرما خوردگی نگو که من از غصه دیبا نمیدونم چیکار کنم...بچه ام سرما خورده حسابی...هر وقت هم سرما میخوره آسمش اود میکنه و تو خواب سرفه و نفس تنگی....انگار یکی دل منو چنگ میزنه وقتی این بچه نفسش تنگ میشه... همش میگم خدا به داد مادرای بچه های مریضی های بد و لاعلاج برسه... امیدوارم اون عروس ووروجک محبوبه زودتر خوب شه
مریم جون برای من هم ایمیل کن لطفا چون دانلود منیجر ندارم فعلا

واما دیشب من در پی حراج زمستانه اینجا رفتم و کلی لباس ز ی ر توپپپپپپپپ خریدم . و بعد هم در راستای عهد جدیدم برای ورزش در خانه یه عدد گن شلوار اسلیم ان لایف خریدم از اونایی که کالری میسوزونه و به قول معروف با نانو فناوری شده و ال و بل و اینا داره . خلاصه که از لایه های درونی نو نوار شدیم هههههههههههههههه . مریم جات خالی

سمیرا کجاست سرش به چی گرمه ؟ به 206 بلو یا رهاااااااااااااااااااااا شده ؟

محبوبه جان مادر برای رهااااااااااااااااااااااااا و ریلکس برنامه نچین . یا اگه چیدی و بچه ساعت 8 خوابید تا 8ونیم رهاااااااااااااااااااااااا شد چون بچه که 8 بخوابه 11 نشده بیدار باش میزنه .

سلامممممممممممممم
مریم اواتارت تو حلقم.....الهی چرا سرما خورده این جوجه ی فشن؟؟؟؟؟ قربونش بشم که دلم واسش حسابی تنگه. واسه خودت هم همینطور بابا قرار بود بیایین فکر کنم دیگه به عید موکول شد نه؟ایمیلمو واست اس ام اس می کنم من ندارم ایمیلتو عسیسسسسسسسسسسسم.

مارسیم همون لایه ی درونی مهمه مبارکت باشه عشقم. این گنو چند خریدید اگه موثر بود بگو ما هم بریم بخریم.
این برنامه رها و ریلکس ما هم باید چله بری بشه....

سمیراااااااااااااااااااااااا واقعا که این 206 بلو بدجوری تو رو از ما دور کرده هااااااااااااااااااااا..............هارداسان بالا!!!!!
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
محبوبه جون این گن شلواری اسلیم ان لایف هست که من خریدم . روی بسته اش که نوشته 10 تا 20 پوند کمتر از وزن واقعی نشون میده . و تا 3 سانت سایز را کم میکنه . و همراه فناوری نانو هست و باعث سوختن کالری میشه و بافت ویزه ای داره برای کمک به گردش خون و با الیاف ساقه بامبو بافته شده تو بافتش که باث خنکی و جذب رظوبت پوست میشه .

من که ازش خوشم امد از مچ پا تا روی کمر همه جا یه دست شده بود البته بافتش جوریه که حالث اصلی پا به هم نمیریزه زانو و ماهیچه پشت پا را برجسته میکنه ولی سفت نگه میداره . زیر شلوار هم اصلا معلوم نیست .

خود خانمه هم میگفت موقع ورزش میپوشه تا بیشتر کالری بسوزونه . ولی من هنوز امتحانش نکردم راستش خودم
مارسیم جون امروز پنج شنبه است همه در تدارکات مهمونی و شب جمعه و ..............هستن.اخه اکثر اینایی که میان اینجا سر می زنن کارمندن.امروز هم که همه تعطیلن.
مارسیم یعنی مثل ساق شلواریه؟؟؟؟؟؟؟؟از مچ پا تا باسن من فکر می کردم مثل گنای دیگه تا زانوست!!!!!!!! باید چیز جالبی باشه مخصوصا واسه من که تو ناحیه ی پایین تنه شدییییییییییییییدا مشکل دارم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
اره محبوبه جون عین ساپورته همون ساق شلواری . منم پایین تنه مشکل دارم . شورتش را دیدخ بودم ولی خوشم نیومد این را دیشب تو حراجی دیدم خوشم امد خریدم قیمتشم عالی بود
سلاممممممممممممم

خوبید؟

محبوبه جونم میبینم که تیرت به سنگ خورد عزیزم برای رهاااااااااااااااااااااا . منم با مریم موافقم اصلا هیچ وقت برنامه ریزی نکن در این زمینه . دیدم که میگم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببین من امشب دارم یه جور به دانلود منیجر میفهمونم که اینا رو پشت هم دانلود کنه . فک کنم بشه . اگه شد برات میل میکنم روشش رو . فقط بذار امتحان کنم . آخر شب میذارم الان علی چیزی رو گذاشته برای دانلود .

مارسیم جونم ساپورت میارک . ایشاله نتیجه خوبی داشته باشه برات . من از بدو خلقت واقعا از بدو خلقتم هیچوقت هیچوقت یادم نمیاد این ناحیه ای که شماها میگید دو سیر گوشت آورده باشه . حتی تو بارداریم . کلا تو بالاتنه استعداد دارم . و همیشه تو این ناحیه دچار فقر هستم . اصلا یه وضی !!!!!!!!!!!!

سمیرا گلم منم نگرانتم . فک کنم خیلی دلتنگ بودی و خیلی رهاااااااااااااااااااااااااا کردی مادر . جدی کسی ازش خبر نداره . برم یه زنگ بهش بزنم اگه لازمه بریم دیدنش . اههاهاهاهاهاهاهاهاها. ببین اصلا جنبه نداری شوهرت بره ماموریتا . حالا خوبه مثل من و الناز نیست شوهرش هر روز ماموریت باشه وگرنه در اثر رهااااااااااااااا کرد زیاد الان چیزی ازش نمونده بود .

راستی ممنون از احوالپرسیتون . ایشاله چیزی نمونده این زمستون تموم بشه و ما از شر سرما خوردگی های متعدد راحت شیم . الینا بهتره . هنوز آبریزش و سرفه رو داره که فک کنم باید دوره اش رو بگذرونه و به قول محبوبه خدارو شکر چند روز تعطیله و خودم پیشش هستم . بیچاره مامان 3 روز نگهش داشت

مریم مامی کوروش کبیر هم فک کنم مشغول سوغاتی مامانش هست و دیدن مامانیش که حسابی هم دلتنگش بوده

مریم سون هم که امشب مهمون دارن . اون هم چه مهمونی . مریم بیا برامون بتعریف از مهمونی . حتما دیبا حسابی ذوق خاله اش رو داره. الان میدونه جریان رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهش گفتید؟؟؟؟؟؟؟ البته با توجه به اینکه گفتی هنوز همه نمیدونن احتمالا اقدامات امنیتی میگه که فعلا به دیبا چیزی نگید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی من منتظر ایمیلت هستما

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز