سلام
از صبح سایت بهم ریخته بود که هیچکس نبود .
مریم جونم به خاطر خونه و مترو نبود گلم کلا سایت بهم ریخته بود . ببین از این پیلاتس اگه داری و میخوای برای محبوبه بفرستی بعد از اینکه زحمت اتچ کردنشو کشیدی یه جای تو سی سی یا بی سی سی (اون پائین میائینا) آدرس ایمیل منم بزن لطفا. دارید آماده میشید برای مهمونی فردا شب ایشاله . حتما از همه هنرنمائی هات عکس بگیر برامون بذار ببینیم . فک کن چه مائده هایی بشه فردا شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای دهنم اب افتاد . خوش بگذره
محبوبه جونم ممنون از لینکت . دارم تلاش میکنم یه جوری به دانلود منیجر بفهمونم پشت هم دانلودشون کنه ، که فک نکنم بشه چون لینکاش پشت هم نیست . ولی واقعا ممنون . تصمیم گرفتم منم مثل شما ها با کلاس بشم .
مونا جونم خیال راحت "هیچ کس "تو تاپیک تیر 87 بدون تو "هیچ جا "نمیره . میدونیم که تو اصلا یه طورید میشه !!!!!!! راستش همون دو روز پیش که حرف استخر شد ظهرش از مهد الینا تماس گرفتن که بیاید الینا رو ببرید خونه حالش خوب نیست و .... و خلاصه تا همین الان که دارم مینویسم سرما خوردگی داره در حد بوندس لیگا . آبریزش و سرفه و ... این چند روزه هم مهد نرفته و خونه مامانم بوده . برای همین استخر رو پی گیری نکردم . راستش اونروز تا آدرس سوپری نزدیک محل کارم که بلیطش رو میفروشه هم پیش رفتم که نشد . حالا ایشاله هفته های بعد . بذار ببینیم 3 شنبه که تعطیله ولی شهادت امام رضاست اونجا بازه یا نه؟ اگه باز باشه بریم خیلی خوب میشه .
محبوبه جونم ایشاله آقا صالح هم چیزیش نیست . اول که ایشاله تشخیص درست نباشه . آسم که به همین راحتی قابل تشخیص نیست . عکس و ... میخواد بعد هم اگه باشه مریضی سختی نیست فقط مراعات میخواد . اینارو که میگم چون تو خانواده مادری من این بیماری زیاد هست و تازه آسم به شدت بیماریه ارثیه . خودت رو ناراحت نکن عزیزم . سلام مارو هم به خواهرت برسون . مهمونی هم گوارای وجود . همیشه ایشاله خوش باشی .
مارسیم جونم من با سمیرا مسواک نمیزدیم . یعنی راستش منم به سمیرا شک افتادم . فک کنم یه شب شوهرش نبوده وقتی اومده دیگه دیروز و امروز رو سمیرا نیومده سر کار و داره اضافه کاری اون یه شب رو میکنه . والا
هیچ خبری ازش نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!