سلام صبح همگی به خیر
من چقدر یهو اکتیو شدم دقت کردید
حالا خدا میدونه چقدر این اکتیو شدنم طول بکشه
زهرا جان خوش اومدی اسم پسر من هم علی هست
هنوز کسی اینجا امروز حاضری نزده که تو رو ببینه عزیزم یه کم صبر کن الان همه میان البته اینجا بگیر نگیر داره ممکنه یه روز هیشکی نیاد
راستی کسی از مهناز خبری نداره
خیلی وقته ازش خبری نیست
یاد پرستو، صنم، دریا، و کلی مامانای دیگه که الان غایبن به خیر یهو یادشون افتادم من هنوز عکس بچه های صنم رو دارم وقتی خیلی کوچولو بودن دلم میخواد ببینم بزرگ شدن چه شکلی شدن