2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام صبح همگی به خیر
من چقدر یهو اکتیو شدم دقت کردید
حالا خدا میدونه چقدر این اکتیو شدنم طول بکشه

زهرا جان خوش اومدی اسم پسر من هم علی هست

هنوز کسی اینجا امروز حاضری نزده که تو رو ببینه عزیزم یه کم صبر کن الان همه میان البته اینجا بگیر نگیر داره ممکنه یه روز هیشکی نیاد

راستی کسی از مهناز خبری نداره
خیلی وقته ازش خبری نیست

یاد پرستو، صنم، دریا، و کلی مامانای دیگه که الان غایبن به خیر یهو یادشون افتادم من هنوز عکس بچه های صنم رو دارم وقتی خیلی کوچولو بودن دلم میخواد ببینم بزرگ شدن چه شکلی شدن
سلام

اومدم تشکر کنم از همتون که تو وبلاگ آروین دلداریم دادین
دارم کم کم به سختی هایی که باهاش درگیر شدم عادت می کنم
امیدوارم این روزها بگذره و من هم به زندگی عادیم برگردم

اما یه چیزی که حتما اومدم بهتون بگم اینه کمتر ناشکری کنین و قدر زندگیتون رو داشته باشین
من خیلی ناشکر بودم و الان می فهمم که خیلی چیزها تو زندگی اونقدر مهم و با ارزشند که آدم احساس نمی کنه و وقتی از دستشون میده بخودش میاد

برام خیلی دعا کنید خیلی
سلاممممممممممم

فدرا جونم اومدی سر کار یا هنوز خونه ای ؟؟؟؟؟؟ پرستار پیدا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟ وضعیت همسرت بهتر شده عزیزم؟؟؟؟؟؟؟ببین من این حست رو که ناشکردی و قدر ندونستن رو کامل کلمل درک میکنم اون هم حدود 2 سال پیش که حتی الان نمیخوام بهش فکر کنم . ولی توکلت به خدا باشه و فقط و فقط از خودش بخواه که بهت کمک کنه . مطمئنم به زودی به روزای خوب زندگیت بر میگردی گلم . همسرت داره رو به بهبود میره و تو این شرایط میدونم که سخته ولی میخوام بهت موکدا توصیه کنم که مراقب شرایط روحی خودتون باش . مخصوصا خودت . وقتی تو از لحاظ روحی بهم بریزی بیشتر از همه خانواده ات تحت تاثیر قرار میگیرن و مخصوصا همسرت . بعد هم ایشاله به زودی خوب خوب میشن ولی خدای نکرده اگه از لحاظ روحی مشکلی پیدا کنید حالا حالا ها باید دنبالش باشید . نمیدونم میدونی چی میگم یا نه؟؟؟؟؟؟؟ من چون خودم تجربه اش رو داشتم اینطوری دخالت میکنم . ببخشید . دوست دارم باهات صحبت کنم ولی واقعا میترسم مزاحمت باشم تو این شرایط .
خیلی مراقب خودت باش .

مریم سون اینجااحتمالا الان بهت دکتر امامی رو توصیه میکنن . چون خیلی از بچه ها پیشش رفتن و راستش خود منم رفتم ولی بنا به دلایل زیادی خیلی راضی نبودم . و درست بعدش پیش یه دکتر دیگه رفتم که خیلی خیلی راضی بودم . چون میدونم که خیلی از بچه ها دکتر امامی رو خیلی قبول دارن نمیخوام خیلی توضیح بدم ولی یکی از مشکلات بزرگ امامی شلوغ بودن زیادیه مثلا برای من یه ساعت وقت گذاشته بود و خودش هم دیر اومد و وقتی شروع کرد مرتب به ساعتش نیگاه میکرد و من به خودش هم گفتم اصلا به من استرس وارد میکرد و البته خودش میگفت نه و ... ولی آخرش بدون اینکه بحث رو جمع کنه گفت ببخشید خیلی دیر شده حالا ایشاله یه جلسه دیگه و یعد هم گف برو پیش یه دکتر دیگه که اون هم آورده تو مطب خودش و .... و جلسه دوم هم پیشش رفتم دوباره بساط مشابه .
من دوست دارم اقلا پیش دکتر مشاور برم اونجا خیلی راحت باشم و دیگه اقلا اونجا بهم استرس وارد نشه . که البته سلیقه ها متفاوته و لابد امامی یه چیزی هست که اینقدر سرش شلوغه دیگه .

مامان علی آقا به جمع ما خوش اومدی .

سلاممممم

زهرا مامان علی خوش امدی

فدرا جون عزیزم من خیلی به فکر تو و شرایط فعلیت هستم . عزیزم ان شالله این دوران سخت هم تموم میشه و زندگیت به روال عادی بر میگرده . خدا را شکر کن که سایه همسرت بالاسرته . الان اروین و باباش بیشتر از هر وقتی به روحیه و انرزی تو نیاز دارن . خیلی مواظب خودت باش گلم . میبوسمت دوست گلم

حمیده دریا یا همون درنای خودمون با نی نی سایت قهر کرده گفته نمیاد اینجا دیگه انگار . پرستو و اینه هم که کلا دور اینجا را خط کشیدن .


مریم 7777777 هنوز حالت سر جاش نیومده ؟؟؟؟؟

سلام
از صبح دارم خودمو می کشم بیام اینجا نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه....الان هم صفحه های قبل واسم فیل تره و نمی دونم چی به چی بوده.
اگه عضو جدید داریم منم خوش امد می گم.
فدرا جونم خیلی خیلی خیلی مواظب خودت باش عزیزم.امیدوارم هر چه زودتر شوهرت خوب خوب بشن.
هما رفتیم و بسیییییییییییییییییییییییییییییییی شااااااااااااااااااد شدیم انقدر خندیده بودم که شب تمام ماهیچه های صورتم درد می کرد ولی بعد از مهمونی شوهر رو بردیم دکتر.....یه چند وقتی یه که بدنش درد می کنه و مخصوصا قفسه ی سینه ش و خلاصه خودش گیر داده بود که الا و بلا من ام اس گرفتم کلی دکتر قلب و ارتوپد و......اینا رفتیم تا اینکه گفتن از ریه هاشه پریشب بردیم دکتر ریه و تشخیص اسم شدید داد!!!!!!!!!کلا به من نیومده شاد باشم مادر کلی از دل و دماغم دراومد.......این از این.
اینم پیلاتس:
http://www.tv8.com.tr/v-4090-14-pilates-21-haziran-2011-sali
یه خانومی بود توی یکی کانالای ترکیه هر روز هفته سر ساعت یازده و نیم صبح پخش مستقیم اموزش میداد. اسمش هم ابرو شالی یه. یه مدتی یه که دیگه نشون نمیده برنامه هه رو پریروز بچه ها میگفتن باشگاها ازش شکایت کردن چون دیگه کسی نمیرفته باشگاه ......خیلی خیلی خیلی راضیم من از این ورزش امتحان کنین بعد هم دعاشو به جون ریه ی صالح روانه کنین لطفا.

مارسیم سمیرا مونا هما الناز مریم7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777 ومریم و خلاصه بقیه می خوامتون زیااااااااااااااااااااااااااااااد.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام
خوبین؟
منم از خونه هر کار کردم نشد وارد سایت شم
الانم اومدم بیرون و تو مترو هستم....محبوبه من این پیلاتس رو دیشب دانلود کردم....ممنون....انشالله صالح هم زود خوب شه...

فدرا جان امیدوارم زودتر همسرت سلامتی کاملشو بدست بیارن
محبوبه اگه میخوای رفتم خونه پیلاتس رو برات میفرستم به ایمیلت
مامان علی خوش اومدی....من مامان دیبا هستم.... اینکه چرا اینا به من میگن مریم 7 هم برمیگرده به ادبشون....هههههههه
کلا" از ساعت 10 سایت ترکیده بود

محبوبه جان انشالله همسرت خیلی زود خوب بشه عزیزم نگران نباش

فدرا جان امیدوارم همسر تو هم خیلی زود خوب بشه وای من هم تازگیها اونقدر آدم ناشکری شدم نگید و نپرسید ولی واقعا" آدم باید به داشتهاش راضی باشه

مامان دیبا حالا کجا تشریف میبری به سلامتی تو مترو هستی خوبه همش این ور اون وری بعدشم میگی هیچکس دیبا رو نگه نمیداره والا از دست این مردم هاهاها

هما جریان استخر رفتنتون چی شد بالاخره سنگ شید که بدونه من میخوایید برید حالا یه به من هم میگفتید شاید می اومدم والا به اینا هم میگن دوست

سمیرا شوهرت اومد یا نه بی شوهری بهت خوش گذشته این ورا نمیایی یا اومده سرت شلوغه و سرگرمشی خبری ازت نیست
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
محبوبه جون مرسی من اینا را هم دان میکنم گرچه بعید میدونم تو خونه بتونم هنری کنم و ورزش کنم. برای صالح هم دعا میکنم زود خوب بشه . نگران نباش .

مریم نمیری خوبه همش به قول مونا بیرون هستی و بعد دنبال دکتر اعصابی و دم از افسردگی میزنی

مونا هنوز رهااااااااااااااااااااا هستی یا خودت را گرفتی؟

سمیرا هم احتمالا الان الان از دوری سهیل یه گوشه کز کرده داره ناخن به دیوار میکشه و اشک اویزون بازی در میاره یا بهش ساخته و رفته پی حال و هول که اینورا پیداش نیست


هما هم نیست البته احتمالا با سمیرا هستن دارن دندوناشونا مسواک میزنن

الی الی الی هم که داره درس میخونه دوماه استرتحت مطلقه و راحت مشغله فکری و اینا نداره میخواد ادامه تحصیل بده !

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز