سمیرا یعنی به خدا عاشقتم . اینقدر که من الان خندیدم خدا میدونه .
مونا اوقت چرا داد میزنی سر من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مظلوم گیر آوردی . فک کردی از هیکلت میترسم ؟؟؟ نخیر بیا یه بار دوئل کنیم . محل قرار برای دوئل ...
چیه چرا من حرف قرار رو میزنم همتون چپ چپ نیگا میکنید . خو من بدون شوهرم هیچ جا نمیرم . (سمیرا اینم رمانتیکه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
این لینک ببینید . نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
http://www.parsaquavillage.ir/mavara-index.php
بالاخره برای خانوما هم راه افتاد . دختر دارا بشتابید . راستی شاید سوال پیش بیاد براتون بدون علی چه کنم . غصه اش رو نخورید میگم بیاد اونجا بشینهپشت در تا من بیام هههههههههههههه ولی باورتون نمیشه من به هرکس که میگم ولی شوهر من این توانائی رو داره که با من بیاد یه مهمونی زنونه و تو ماشین تا 2 ساعت (نه دروغ چرا تا 3 ساعت تو ماشین منتظر بمونه!!!!!!!!9 اونوقت من بهش میگم عزیزم حوصله ات سر نمیره اینطوری . میگه نه مطالعه میکنم و واقعا این کار رو میکنه . البته البته نه همیشه ها یه وقتایییییی حالا بماند چه وقتایی