2777
2789
ظهر امدم کلی نوشتم ولی سامی امد لطف کرد همه را پروند .

سمیرا جون من هم فقط و فقط به عشق دختر دارم قبول زحمت میکنم البته نه فقط من بلکه سامی هم یک کلام همش میگه من یه سیستر میخوام .

یاسی جان این بی حوصلگی و گریه که مال بارداریه . ببینم سری قبل هم همین عوارض را داشت بارداریت؟ من همه ترسم از اون حالت تهوع ها و حساسیت بارداریه که داشتم

الی یه عالمه انرزی مثبت تقدیم به تو +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

حمیده جان تو هم ان شالله قبول میشی . بیخود خودت را ناراحت نمره و این حرفها نکن .

هلووووووووووووووو
من اومدم ....

یه عالمه سبزی گرفته بودم الان جابه جا شدن و من دارم از خستگی می میرم .....

هما جیگرم پسرمون عاشق 206 بلو ...ما هم گفتیم چشم .... رفتیم دم در لیزنیگ دعوا کنیم ساتیار یه راست رفت اتاق مدیر عامل گفت اخه چرا 206 ما رو نمی دید ...کل کارمندا و خود مدیر غش کرده بودن خلاصه کلی این ور اون ور معلوم شد چون پول ماشین سهیل به اسم خودش ریخته ماشین به اسم من بوده مشکل پیش اومده خلاصه قرار شد بدن تو این هفته ..... مملکت داریم. ولی ساتیار دیدنی بود با یه حالتی داشت از حق ننش دفاع می کرد!!!!!

یاسی کالیبرت منو کشتونده .....


دوستان برم یه دوش بگیرم برمی گردم این ف ب کلا ما رو پیچونده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام و صبح به خیر
ممنون از انرژی های مثبتتون....حالا اول یه نفس راحت بکشم بعد براتون بگم چی به چی بوده و من از 4 شنبه تا حالا کجاها سیر کردم!!
چهارشنبه خوش وخندون پا شدم رفتم جواب زمایشهامو گرفتم که ببرم به دکتر نشون بدم رفتم نشستم تو مطب به خنده همینجوری جواب ازمایشامو دراوردم نگاه کنم دیدم به تمام مارکرهای مربوط به سرطان تخمدان بالاست خلاصه رفتم تو و دکتر بهم سونوی داپلر رنگی واژینال داد بعدش هم هی می خندیدم انگار نه انگار یهو یاد بچه ها افتادم مگه دیگه می تونستم جلوی گریه مو بگیرم.....با دختر خاله ام بودیم با هم رفته بودیم دکتر....
فقط زنگ زدم به مجید گفتم هر جور شده همین امشب از شیراز برگرد برای شنبه هم وقت سونو گرفته بودم.
شبشم تا 3-4 اشک و ناله بود تا خوابم برد صبح مجید ساعت گذاشته بود برای 7 بیدارم کرد خفتم کرد رفتیم پیش شاکری سونو رو انجام داد گفت رحم و تخمدان ها سالمن و هیچ خبری نیست و شیفت شو رو روده بزرگ! از اون طرف یکی از دوستام جور کرد رفتم پیش فریور فرزانه اونم گفت هیچی اما خوب من دلم اروم نمی شد می گفتم پس چرا این تومور مارکر ها همه بالاست دیروز رفتم ازمایش خون نهفته پی پی رو دادم که اونم منفی بود! دیگه دیشب برای فامیل عزیزمون که امریکا فوق تخصص ژنتیک و سرطان داره ایمیل زدم و تمام جواب آزمایشهامو دونه به دونه نوشتم و امروز صبح دیدم برام نوشته برو که سلامتی!!!
بعدم کلی به دکترای ایران فحش و فضیحت داد که بابا این تومور مارکرها ها رو وقتی میدن که یا تومور داشته بوده باشی و عمل شده باشی یا شیمی درمانی یا با علائم همراه باشه و تو آدم سالم نشونه هیچی نیست که نیست که نیست....
بگذریم اما چند روز جهنمی رو گذروندم الان خوش و شاد و خندون اومدم هم حس کنجکاوی خفه کننده دردناک کوفت رو که خودم می دونم چیه ازتون دور کنم هم بگم من همون الی سرحال و شاد و شنگول قبل هستم....
بازم مرسی از دعاهاتون....خدایی فکر و خیالش هم وحشتناک بود....

ب
الناز خدا رو شکر خیلی به این دکترا اعتباری نیست
دوست من چند وقت پیش رفت دکتر بهش گفتن یه غده سرطانی توی سینته ...خلاصه بدبخت تا مرض سکته پیش رفت تا چند تا دکتر این ور اون ور فهمیدن نه بابا غده چربی ...که اکثر خانومها دارن ...اینگونه مملکتی داریم ما


مارسیم چطوری تو ؟ اون ورجک ببوس عوض من عکساش کلی دلشادم کرد تو ف ب
سمیرا مرز عزیزم مرز ( نه مرض) من حاملم تو چرا سوادت آب کشیده.

بچه ها من سر اینیکی رسما حالت تهوع افتضاح دارم و هرچه ژوان خانمی کرد و من حاملگیم راحت بود انگار قراره تلافی بشه
Lilypie Pregnancy tickers
سلام صبح همگی به خیر

الناز جان چه حالی داشتی مادر الهییییییییییییییییی..........خدا رو شکر که به خیر گذشته عزیزم.

یاسی جان بهتری؟؟؟؟؟؟تولدت مبارک خانومی. خدا خیرش بده خواهر شوهرتو نجاتت داد.امروز کادوها رو می گیری حالت بهتر میشه ایشالله.

بقیه ها خوب و خوشین که انشالله...........
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
ســـــــــــــــلام خدمت دوستای خیر ندیده خودم
خوبـــــــــــــین؟
الی خداروشکر...من یکی دو ماه پیش همین حال و هوا رو داشتم... دیگه رسما بدون اینکه به کسی بگم داشتم با زندگی بای بای میکردم... قکر کن دکتر منو معاینه کرد و شک کرد به سرطان سینه ... ولی خداروشکر تیرشون به سنگ خورد....من نمیدونم این م ر د ه ش و ر ب ر د ه ه ا رو کجا بهشون دکتری دادن ( الان اگه رضا بود میگفت همونجا که به تو گواهینامه دادن !!!! ) ههههههه

آی هما... دارم برات...حالا ببینید از این به بعد پای عکساتون چه میکنم ... خودتون شرمنده شین... زود باش هما...تا عصر وقت داری یه عکش جدید از الینا بذاری

سمیــــــرا حالا من اون قلب رو میذارم...تو که همونم نمیای بذاری مادر... کجایی پس؟؟؟؟؟

منا واسه تو هم فقط یه قلب گذاشتم...بعد از ظهر جبران میکنم...صبح ها فیس بوک مممنوعه

محبوبه آی گفتیییی...جسابی دلم میخواد همچین توری بذاری...دلم برات تنگ شده بابااااااا

مارسیم چی شد بالاخره؟ با جسام حرف زدی؟؟؟ میای یا نه؟

راستی سمیرا بابااا ماشینت مبارک...قربون اون پسر برم که از حق ننش دفاع کرد...منم دلم میخواد ... منتها بازار خرابه...میقهمی؟ بازار خـــــــــــرابه....این جمله رو ما روزی سه بار با وعده های غذاییمون رضا به خوردمون میده....

بچه ها رسما این تاپیک داره میشه آمادگی برای بچه دوم...چه خبره؟ همه با هم هوس کردید ها... من هم عین هما همین یکی و بس....البته من همین یکی رو هم با دعوا آوردم...و الا رضا میگفت ما اصلا بچه نمی خوایم

یاسی جون...من شما رو ندیدم تا حالا...اما عکساتونو تو ف ب دیدم...مبارکه نی نی جدید عزیزم

حالا میرم بازم میام...در راستای حرف و حدیث هایی که پشت سرم هست ترک اعتیاد رو کنار گذاشته و دوباره میخوام در خدمتتون باشم....میااااام باز

سلامممممممممممم

خوب و خوشید ایشاله

از صبح جلسه بودم تا همین الان . یعنی الان که نه یک ربع پیش . داشتم از گرسنگی میمردم . اصلا یه وضی . ساندویچ زدم به بدن و الان کمی آرومم . خو چیه ؟ چرا اینطوری نیگا میکنید ؟ دیشب ساعت 8 رسیدیم خونه که فهمیدیم مهربان همسر (سلام مونا خانم خوبی؟؟؟؟؟) امروز صبح زود میرن ماموریت و ما باید بریم دست بوس مادرمحترمشان (سلام محبوبه خانم شما هم خوبید؟؟؟) آره خلاصه رفتیم اونجا و بهمون تعارف شام هم نشد و خلاصه دیشب بنده شام نخوردم . صبح هم باید الینا رو خودم میبردم مهد و چون پلاک ماشین نمیخورد صبح خیلی زود میزدیم بیرون (قبل 7) و خوب صبحانه هم نخوردم .... خوب تا الان . حالا شما جای من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا . بگذریم یه ساندویچ ویژه شرمپیهمه مشکلات رو حل کرد .

الی جونم خوشحالم برات و همه تاپیک . برای تو که چیزی نیست و خوبی . برای بقیه به خاطر حس کنجکاوی !!!!!!! خوب بابا شما ها که میدونید بد حسیه ، نکنید با مردم از اینکارا نکنید !!!!!!!!!!!!!

سمیرا جونم 206 بلو مبارک . چرخش بچرخه برات ایشاله . حالا چه جالب الینا هی میگه مامان یه ماشین قرمز بخر. عاشق رنگ قرمزه . ببین ما فعلا توانائیش رو نداریم یعنی ما هم بازار خرابه ولی ببین ساتیار میتونه تو همون نمایندگی برامون احقاق حق کنه و یه ردش هم برای ما بگیره . قرزبونش برم من با این دفاع از حقش .

مریم 777777777 شما خوبید مادر؟؟؟؟؟؟؟؟ برام چی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شیرینی ؟؟؟؟؟؟ شکلات ؟؟؟؟؟؟؟؟ مائده ؟؟؟؟؟؟؟ من که نمفهمم . منم ســـــــــــــــــــــاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! خو چیه مادر یه قلب گرفتی میزنی پای همه نوشته ها و عکسها !!!!!!!!!!!!!و............ بابا والا خوبیت نداره . حالا اگه میخوای جلوی اون فامیل آینده تون کلاس بذاری و بگی شما چقدر رمانتیکید این حسابش فرق میکنه ها ... بگو اگه اینطوریه. خجالت نکش ........:))))))))))))))))

یاسی جونم فقط و فقط به امروز فکر کن و کادوهای رنگارنگت و اینکه سال بعد 4 نفری جشن میگیرید تولدت رو . هوراااااااااااا

من برم یه کم به کارام برسم دوباره میام .


سلام به همه

یاسی جان دوست فابریک الناز تولدت مبارکککککککککککککککککککک انشالله 120 ساله بشی مادر

الناز جان مادر من داشتم میخوندم سکته زدم چه برسه به تو خوب خدا رو شکر که به خیر گذشت حالا اون شمکتو عشقه

سمیرا رالی ماشینت مبارکه الهی من قربون این ساتیار جیگر بشم من با این مردونه بازی درآوردنش جانم

هماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا همین بسته


زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
دوست فاربریک یعنی در حد مرگ خنده بمیری مونا ........

خسته نباشی هما می فهمممممممممممممم !!!!!!! الان حسو حالتو یه زنگ به خودم بزن این خونه نشسته ها توپ خوردن خوابیدن غیبت کردن الان تو رو درک نمی کنن اون ساندویجم گوش بشه بچسبه به لپات.....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز