ظهر امدم کلی نوشتم ولی سامی امد لطف کرد همه را پروند .
سمیرا جون من هم فقط و فقط به عشق دختر دارم قبول زحمت میکنم البته نه فقط من بلکه سامی هم یک کلام همش میگه من یه سیستر میخوام .
یاسی جان این بی حوصلگی و گریه که مال بارداریه . ببینم سری قبل هم همین عوارض را داشت بارداریت؟ من همه ترسم از اون حالت تهوع ها و حساسیت بارداریه که داشتم
الی یه عالمه انرزی مثبت تقدیم به تو +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
حمیده جان تو هم ان شالله قبول میشی . بیخود خودت را ناراحت نمره و این حرفها نکن .