2777
2789
بچه ها دم خواهر شوهرم گرم که هرچی اصرار کردم بازم گفت که ماها شام نمیمونیم و 3 میایم و کیک و قهوه و بعد میریم . الان عاشقشم . شب تولدم دلم میخواد برم باشگاه انقلاب تیراندازی. مسخرم نکنید خب آرزومه الان

الناز بیا یه خبر بده دیگه مسلمون

بچه ها این حاملگی بد آدمو میریزه بهم . یادم رفت بود یعنی الکی عین ابر بهار همش گریه میکنم
Lilypie Pregnancy tickers

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عاشق همتونم که دلداری دارین
مونا نامرد آدم با یه حامله اینطوری حرف میزنه (اشک ) .حسودیت شد من دوست فابریکشم.
مریم تولدت مبارک دلم برات لک زده باور کن

سمیرا از تهوع بمیری هم شیرینه . سمیرا میبینم که مخت زده شده و آمادس فقط کافیه سهیل بگه پخ تو حامله میشی
Lilypie Pregnancy tickers
سلام ...شرمنده یاسی تو هم نمیدونی!! والا هیشکی نمیدونه ...فقط من و شوهر و البته یکی دو نفر که شرایط یه جوری بود که بودن ! بی خودم فکر و خیال به سرتون نزنه که بچه مچه در کار نیست!
قربون اون هورمونای قاطی ات برم من یاسی
حداقل یه هفته ده روزی طول میکشه تا معلوم شه و من اصلا نمی تونم تمرکز کنم برای درس خیر سرم یم خواستم از امروز روزی 10 ساعت درس بخونم تخت گاااااز برم!
چه میدونم....از اون ور شوهرجان میگه بنیش درس بوخون ....
تازه شدیدا هم بی پول شده و وزارت راه پولاشونو نمیده شده سگ در جهنم اخلاقش بهتره تو این شرایط کلا همه چی آرومه من چقدر خوشبختم....من شاید یه چند روزی نیام هی فاز منفی بهتون ندم مخصوصا به مامان حامله تاپیک که عاشقونه عاشقشم
راستی یاسی تو فک کردی من چیو میگم؟ خودم الان دارم از فضولی می میرم؟!؟!؟!؟!
هاهاهاها یاسی مردم الان از خنده خیالم راحت شد تو هم نمیدونی الناز چشه هاهاهاهاها (یکی نیست به من بگه حسود حسود هرگز نیاسود )والا

الناز بیخود یعنی چی چند روز نیام مگه میشه باید هر روز بیایی و آمار بدی ببینیم مشکلت تو چه مرحله ایه اگه یه وقت نیایی اینا که (هما و سمیرا ) عاطفه که ندارن انرژی مثبتشونو ازت قطع میکنن بخودا

سمیرا من چیکار حلقت و گلوت دارم من الان دارم در مورد حلقه و گلویی یه جایی دیگت بحث میکنم برو تو کارش سمیرا پشیمون نمیشی اگه اون روز سر قرار میومدی و یاس رو میدیدی الان بجای اومدن پری ناراحت بودی نه خوشحال

یو هاهاهاها

راستی مریم جون خیلی خیلی خوشبحالته پس امروز که مامانت میاد چشمتون هم روشن

زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
وای مونا ....من دختر می خوام مسلموناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


یاسی به این می گن خواهر شوهر در حد لالیگا ...راستی مگه ایرانه ؟ اینجا زندگی می کنه /؟؟؟؟

بچه ها من اعصاب ندارما 3 ماهه این لیزینگ تخم .... پول گرفته ماشینمو تحویل نمی ده اصن یه وضی
سمیرا جون اومده مسافرت و الان یه هفتس تیرانه واقعا الان عاشقشم که اینقدر با شعوره

ماشین نگو که کبابم از پول آژانس . باید هرچه زودتر یه ماشین بگیرم وگرنه که ورشکست میشینم از پول آژانس

هه هه اینقدر کالیبرم رفته بالا رستورانامون آباد شدن اینقدر این جند روزه از بیرئون غذا گرفتم. الانم برم که دلیوری پلاک اومد یو هو
Lilypie Pregnancy tickers
دوباره سلامممممم

ببین نیودم چه خبر بوده اینجا
مریم جونم چشمت روشن مامانت میاد . به سامتی ایشاله . بعدم برو با پولات حال کن ،‌چیه برن یه عطری بخرن که اصلا از بوش خوشت نیاد و یا بلوز گل منگلی بخرن که حتی نشه نیگاش کرد!!!!!!!!!!!!! مبارکت باشه عزیز دلم .

یاسی جونم تولدت پیشاپیش مبارک . قربون این هورمونای قاط زده ات . راستی برات بگم اون چند روزی که عقب انداختم بهم امر مشتبه شده بله و اینا و کلا احساس میکردم هورمونام قاط زده و آنچنان جو گیر شده بودم که خودمم باورم شده بود و از بارداری این قسمتش رو به خوبی اجرا میکردم . :())))))))))))))))))
بعدم برو قدر خواهر شوهرت رو بدون که الان تو این تاپیک و یا شاید کل نینی سایت از همه طلائی تره با این کارش . والا

سمیـــــــــــــــــــــــرا عشقم ماشین چی گرفتی؟؟؟؟؟؟ ینی ببخشید فحش نده هنوز نگرفتی ،‌چی ثبت نام کردی؟؟ منم شدید رفتم تو فازش برای ماشین . یعنی فقط فعلا تو فکرشا

مونا تو فقط بگو ساعت چند مهد کودک هستی خودم حسابت رو میرسم :))))))))))) خجالت نمیکشی نه واقعا خجالت نمیکشی اینقدر منو انگولک میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدم خو مگه چیه من بدون علی جونم هیچ جای دنیا بهم خوش نمیگذره . اصلا بدون اون بهشت هم نمیرم . والا

ای وای الناز جونم تو نبودی که اول صبح همه رو به خفه کردن حس کنجکاوی دعوت میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی الان با این پستت ترکیدم از خنده . حالا جاها عوض شد:))))))))))))))))))
بیا تو از اولش تعریف کن . یاسی هم همینطور . امروز هممون ختم به خیر بشیم . والا

خندهههههههههههههههههههه غشیییییییییییییییییی
سلام. اصلا نرسیدم بخونم فقط متوجه شدم برای الی یه مشکلی بیش اومده. امیدوارم الی جان زود زود مشکلت حل بشه. بجه ها اون وسطا برای منم یه کوجولو دعا کنید فکر کنم این درسک رو دیکه افتادم اوضاعم خیلی بده. دوستون دارم هوارتااااا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792