سلام
الی من یه عالمه انرزی مثبت برات حواله کردم از خدا هم میخوام هر چی به صلاحته و بهترینه برات ههمون بشه .
هما جون تو خودت دلت حال و هول میخواد لطفا لطفا گردن من و الینا ننداز . ولی خیلی نامردی اگه این ماه نینی نیاری تو قول دادی قوللللللللللل . در ثانی هما دیر گفتی من رفتم تو فکر دومی ایودی و این حرفها فعلا تعطیله
سمیرا میبینم تو هم دلت قیلی ویلی میره برای نی نی .