2777
2789
مارسیم جان اومدم بگم که یه درصد هم فکر نکن این هما وسمیرا از این حرکتا بکنن

موضوع مسواک و خمیردندانشون هم حکایت درگوشی حرف زدن در جمع هست و ربطی به حدسیاته شماها نداره

خلاصه هر چی از اینا بگم کم گفتم دست رو دلم نزارید که دستتون خونی میشه والا
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا جون مگه باید بیان به ما امار بدن که قراره چه خبر بشه یه دفعه مینی میگن بله ما هم دومی را تو راه داریم . نمیبینیی این سمیرا چه مشکوک شده هر شب تا نصفه شب تو ف ب ولو بود حالا هفته ای یبار اون هم در طول روز میاد یه توک پا و زود میره . فکر کردی میره نماز شب بخونه بجاش!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام
شوهر ما بعد از مدتهای مدیدی امروز موند خونه و حالی بهمون داد کلی بردمون تبریز گردی و کلی هم تحویلمون گرفت کادو بی مناسبت و اینا البته بگم ایشون کلا با مناسبت ها مخالفن نیست که اند حافظه ان ............... فقط حیف و صد حیفت که!!!!!

یاسی جونم قربون خودت و نی نی تو دلیت و دخمل عسلت بشم شوخی کردم عزیزم. انشالله همیشه شاد و پر انرژی و باحال باشی دوستم.

مارسیم جان منم می خواستم بذارم ولی به خاطر تنبلی تخمدان یه مدتی یه که دارم مدروکسی پروژسترون می خورم بهمن ماه اخر دورمه انشالله اسفند می ذارم اگه مشکلی نباشه دوباره...........ولی دیگه قرص نمی خورم به خدا صورتم پر از لک شده با اینکه خیر سرم همش یاز و یاسمین و اینا می خوردم.

بقیه ها دوستون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
مارسیم جونم فک کنم این قدر هممون این ور اومدمیم و اونور رفتیم یه ذره قاطی پاتی شدیم مادر.

مسئله من و بچه دوم رو همین جا روشن کنم که من و همسری چه از قبل از به دنیا اومدن الینا چه بعدش با هم متفق القول بودیم روی تک فرزندی و هستیم . من اصلا از تنهایی الینا تو آینده نمیترسم و میدونم و اطمینا ن دارم که دخترم برای خودش دوستایی خوبی به انتخاب خودش انتخاب خواهد کرد انشاله فقط و فقط من ترسم از اینه که الینا برسه به یه سن خاصی که معمولا دخترا گیر میدن که خواهر و برادر میخوان معمولا تو 6 و 7 سالگیه و البته امیدوارم بودم طوری تربیتش کنم که اینم نخود که با رفتن الینا به مهد کودک دیدم این قسمت خیلی دست من نیست و بهتون گفتم الینا الانم تو مهد میبینه کسی خواهر و برادر داره برای خودش خیالی خواهر و برادر درست میکنه !!!!!!!!!!!!!!! ولی امیدوارم این مشکل رو هم یه جوری حلش کنم و خودم بشم براش یه خواهره خوب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))

من همیشه از خدا میخوام به هر کس هر وقت که خواست خدا بچه بده . چه کسی که بخواد و خدا بهش نده و چه نخواد و خدا بده در هر دو صورت سخته

تکبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر

مونا جونم عشقم در گوشی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عاشقتم به مولا . خودت و جوجه هات

محبوبه عشقم . اون روز برنامه مهونی بهم خورد و من کیک درست نکردم . ولی فرداش کیک 1234 رو درست کردم و روش هم گاناش زدم عالی شد . اول جای سمیرا و مونا خالی که با قالب قلب درست کردم :))))))))))))) بعدم جای تو خالی چون بعداز ظهرش میرفتیم خونه مامان شوشو و براش بردم :))))))))))))))))) چیه تعجب داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب بالاخره هم نشینی با شما ها روم اثر کرده مادر :))))))))))))))))) راستی بعد از سخنرانی بالا بگم خدمتت که چون دختر من خواهر و برادر نخواهد داشت بی زحمت پسرت رو خیلی بچه ننه و وابسته به خودت نکن لوفا . بذار با هم خوش باشن و دوست باشن خواهشا . راستی ایشاله تو اون دوقلو تو خوابت رو بیاری سرگرم اونا بشی و سهند رو دیگه بدی به ما . والا

و راستی محبوبه الان پستت رو دیدم برای آ ی یو د ی خدمتتون عارضم که خیلی خیلی خوبه و عالیه در حد بوندس لیگا . منم که الان برداشتم گفته بودم که بعد از سه سال و نیم یک کم پ ر ی بهم ریخت و رفتم دکی که البته گفت اصلا به آی ... ربطی نداره ولی چند ماه بر میداریم یه استراحتی کن دوباره میذاریم که ماه پیش این کار رو کردم که این بلا سرم اومد (که البته خوشبختانه نیومد و فقط همون سکته ناقصه بود )

محبوبه و مارسیم من خیلی خیلی توصیه میکنم این روش رو . البته میگن به هر کسی نمیسازه ولی اگه جواب بده خیلی عالـــــــــــــــــــــیه .



کلی نوشتم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هما جا اول که من منظوذت را نگرفتم از اینور و اونور رفتنمون

دوم که منم منظورم همین بود که گفته بودی الینا دلش خوار یا برادر میخواد به هر حال اگر ناراحت شدی یا بهت بر خورده معذرت میخوام !

محبوبه جون همیشه به گردش .کادوت هم مبارکت باشه عزیزم .
من هم تا سال قبل تو بهمن ماه دارو مصرف میکردم بعدم که انقلاب مصر شد و همه چی ریخت به هم من هم دیگه دنبال ایودی و این حرفها نرفتم . و تا الان همون قرصهای مزخرف را استفاده میکردم. قرصها هم به قول خود دکی بهینه شده و عوارضش کمتره ولی تمام هورمونهای من را ریخته به هم و باعث اضافه وزن شده و لک روی صورت .

هما خوبه اگر هر 6 ماه یبار بری معاینه نه مثل خواهر شوهر من ایودی بزاری 6 سال بعد بری دکتر اونم همینجوری به قول خودش بفهمی رحمت بافت اضافی اورده اطراف ایودی و عفونت کرده و مجبوری کلی فریز کنی و عمل کنی .

سلام و صد ویک سلامممم به همه دوستای گلم حوالاتتتتت؟ا
اول اینکه چی خیال کردید پری خانوم با کلی ناز تشریف اوردن و این ماه نیز بچه بی بچه
دوم اینکه یاسییییییب جونم هوارتااااا مبارک باشه امینننننن
مونا انقدر دست خونی خودتو الوده نکن من انقدر پشتت در اومدم تواینجوری زیراب می زنی ساقول یلداش
محبوبه اینه همشهری مااااااا....بله چی فکر کردی
همااااا قلبت تو حلقم شیرین عسل مادر شوهر سکته نکرد از ذوق
برم بخوابم که بد خمارمممممممممم

ارسیم جونم ناراحت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهم برخورده چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیز دلم بعد از این همه مدت ما همدیگرو نمیشناسیم یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ نه بابا ناراحت نشدم . منظورم از این ور و انور . اینجا و ف ب بود . مخصوصا تو ف ب هر جمله تو یه پست و نظات اون . والا من که خیلی وقتا قاطی میکنم کی بچه میخواست کی نمیخواست ؟؟؟ کی آی یو دی داره کی قرص میخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ کی رفت مسافرت ؟ کی میخواد بره؟؟؟؟؟؟؟؟ کی بر میگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از این لحاظ گفتم گلم .
دیدم ینجا تریبون آزادتر از اونوره تریبون رو گرفتم یه سخنرانی بلند و بالا کردم دیدم کسی نیست یه تکبیر هم خودم فرستادم . والا

امیدوارم که تو هم از دستم دلخور نشده باشی . اصلا یه کاری میکنی برای تو هم شده این ماه یه نی نی بیارم . اینطوری خیال همه مون راحت میشه . هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا جونم اومدن پری خانم مبارککککککککککککککککک . حیف شدا یه خواهر برای ساتیار میاوردی ............

مونا جونم بدجوری میخوامت خوشگل و خوش تیپ منی تو

فدراااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجائی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محبوبه جونم دیشب خوش گذشت:))))))))))))؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ چه جوریاست کادو رو زدی به رگ . اینورا پیدات نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عصر جمعه همتون بخیر . نمیدونم شما از جمعه ها خوشتون میاد یا نه ولی من شخصا از جمعه ها بیزارم . از وقتی هم خودم را شناختم این حس را داشتم .

هما جان من ناراحت نشدم ولی احساس کردم تو رنجیدی . کلا من یه اخلاقی دارم که از کسی ناراحت نمیشم میگم اگه قصدش ناراحت کردن من باشه که کائنات به خودش برمیگردونه و اگرم هم بی قصد باشه که ارزش حرص خوردن نداره ولی برام مهمه که کسی از من دلخور نشه

ببین جان من راستشو بگو این بچه که داری قولش را میدی به خاطر من هست یا الینا .

سمیرا اینجور که معلومه تو هم تابلو در دست احداث را رو کردیا . چند وقته بدجنس؟

من برای بارداری سامی 2سال و نیم پروسه در جریان بود اینبار نمیدونم چقدر باید انتظار بکشیم
سلام شب همگی خوش....
بچه ها عاشقتونم چقدر بهم خوش گذشت اون روز !
حیف که بعضیا نشد که بیان جای همه اونا یی که نبودن خیلی خیلی خالی بود تازه من کلی پشت سمیرا غیبت کردم!! آخیش عذاب وجدان داشتم...والا!
گفتم هم از اون عروساست هم از اون مادر شوهرا میشه....بووووو خووووودا فقط همینو گفتم اصن یه وضی ...اصن خوب گردم گفتم ...اصن می خواستی بیای پشت سرت غیبت نکنم...اصن می اومدی هم من باز همینو می گفتم!
آیکون یه آدم خجالت زده داغون

بچه ها .....یه خواهش میشه برام دعا کنین...ازم نپرسین چرا و چی تور ور خدا نپرسین تلفنی هم حتی... فقط دعا کنین از سرم که رد شد میام بهتون می گم قول شرف میدم ...همین
سلامممممممممممممممم

خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماچ ماچ برای مارسیم جونم که با الینا دست به دست هم دادن و این ماه من و همسری حالی به حولی (خنده غشیییییییییییییییی) عاشقتم به خدا . برو آ ی ی و د ی رو بذار و صفا کن . راحت میشی والا.


بعد خانم حنا غیبت کن . با اینکه ژن کنجکاوی و ... رو در مورد من میدونی و کاملا اشراف داری . ولی با تمام وجود برات دعا میکنم هر چی از خدا میخوای برات به بهترین شکل و به صلاح و خیر برات درست بشه . آمـیــــــــــــــــــــــــن .



سمیرا جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فدرا اگه امروز نیای کشتمت رسما . زنگ میزنم اداره تون آبروت رو میبرم . خوبه والا التماسش میکنیم جواب نمیده . بیا خوب عزیزم یه خبر از خودت بده من دارم نگرانت میشما .

چقدر جای مهناز خالیه . خیلی

راستی راستی دی ماهی های عزیز تولدتون مبارکککککککککککککککککک

مریم جونم تو بیا این ژن کنجکاوی رو نجات بده . کادو چی گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تولدانه خوش گذشته ایشاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



عمـــــــــــــــــــــرا برات دعا کنم الی ......

باور کن به شرافت نداشتم قسم من هر چقدر عروس باشم و هر چقدر مادر شوهر بشم انگشت کوچیکت نمی شم خرابتم که اخرشی یعنی من عمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا نتونم مثل تو شوهر داری مادر شوهر داری در اینده داماد داری کنم بوخداااااااااااااااا بو مولاااااااااااااااااااااااااااااااا این از این


و اینکه مارسیم اقدامی نبوده ولی همچین ته اعماق وجودمم اگه می گفتن حامله ای ای بدم نمی یومد.....


یانی عاشقتونم امروز خیلی خیلی بیزیم ...برم بر می گردم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792