سلام
شوهر ما بعد از مدتهای مدیدی امروز موند خونه و حالی بهمون داد کلی بردمون تبریز گردی و کلی هم تحویلمون گرفت کادو بی مناسبت و اینا البته بگم ایشون کلا با مناسبت ها مخالفن نیست که اند حافظه ان ............... فقط حیف و صد حیفت که!!!!!
یاسی جونم قربون خودت و نی نی تو دلیت و دخمل عسلت بشم شوخی کردم عزیزم. انشالله همیشه شاد و پر انرژی و باحال باشی دوستم.
مارسیم جان منم می خواستم بذارم ولی به خاطر تنبلی تخمدان یه مدتی یه که دارم مدروکسی پروژسترون می خورم بهمن ماه اخر دورمه انشالله اسفند می ذارم اگه مشکلی نباشه دوباره...........ولی دیگه قرص نمی خورم به خدا صورتم پر از لک شده با اینکه خیر سرم همش یاز و یاسمین و اینا می خوردم.
بقیه ها دوستون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....