کیفور گفتی مونا ساتیار نمیدونم از کجا این واژه رو یاد گرفته هی می گه کیفور شدی مامان؟؟
دیشب داشتیم می خوابیدیم دارز کشیده بود عین احمقا هی می گفت ادرینا ادرینا ادرینا (ادرینا دختر دختر عموی سهیل دختری بور با چشای ابی) من گفتم چرا هی می گی ادرینا ...گفت اخه صداش می کنم ارامش می گیرم!!!!!! گفتم چرا اخه خوشگله چشاشم بلو .....!!!! باباش گفت دوستش داری ..گفت اره شاید باهاش ازدباج کنم !!!! یعنی الان من تو شوکم !!!ارامشو ازدباج ....دارید پسر ما رو ...