2777
2789
سلام به همگی ای جانم به این یاس کوچولو نازنین و سام عزیزم ای خدا اول صبحی کلی کیفور شدیم بوس واسه این دو تا گل

الی بیخود منتظر نباش از اینا بخار مخار در نمیاد دمه خودمون گرم ههههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام صبح بارونی 2012 تون مبارک بابا

هپی نیو یررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ......

اخ اخ این دوتا موش نیگاه کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن جونممممممممممممممممممممممممممممممم...قرتی کمر بندشو ....سامم که یه پا مرد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کیفور گفتی مونا ساتیار نمیدونم از کجا این واژه رو یاد گرفته هی می گه کیفور شدی مامان؟؟
دیشب داشتیم می خوابیدیم دارز کشیده بود عین احمقا هی می گفت ادرینا ادرینا ادرینا (ادرینا دختر دختر عموی سهیل دختری بور با چشای ابی) من گفتم چرا هی می گی ادرینا ...گفت اخه صداش می کنم ارامش می گیرم!!!!!! گفتم چرا اخه خوشگله چشاشم بلو .....!!!! باباش گفت دوستش داری ..گفت اره شاید باهاش ازدباج کنم !!!! یعنی الان من تو شوکم !!!ارامشو ازدباج ....دارید پسر ما رو ...
وای من ترکیدم از خنده . از دست این آرامش ساتیار . چه خوش سلیقه هم هست با چشمای بلو آرامش میگیره . ههههههههه

بچه ها من همکارم الان اومده من مرخصیش رو امضا کنم که تا آخر هفته نباشه . من رئیس نیستما به عنوان جانشین. بهش گفتم نمیتونم منم سه شنبه نیستم . کلی ننه من غریبم بازی درآورد که داره میره تبریز مامانش رو دارن عمل میکنن و .... خلاصه امضا کردم فقط دعا کنید سه شنبه به خودم مرخصی بدن و گیر ندن . حالا منم الان نوشتم مرخصیمو ولی الان نمیدم که ئیسم یادشه . میذارم فردا . دعا کنید گیر ندن بهم که خیـــــــــــــــــلی دوست دارم بیام

مریم777777 کجایی؟ بابابزرگت چطوره؟؟؟؟؟؟

فدرا اااااااااااااااااا دارم داد میزنم . صدامو میشنوی . بیا یه خبر بده خوب دختر

وای سمیرا مردم از خنده از دست این ساتیار خدائیش یه وقتایی آدم از دستشون کم میاره

چند وقت پیش سارینا صبحها خیلی بد میرفت مهد کودک من همش تو فکر بودم چرا اینطوری شده آخه هر چقدر هم باهاش حرف میزدم هیچی نمیگفت سارینا یه پسر عمو داره دو سال از خودش بزرگتره اسمش ایلیاس سارینا یه جورایی عاشقه این ایلیا البته بگم عشقشون دو طرفس بالاخره یه روز که رفتم مهد دنبالشون مربی سارینا گفت خانوم ..... یه کار خصوصی باهاتون دارم سارینا یه رازی رو به من گفته که میخوام با شما درمیون بزارم منم تو کف گفتم چی شده گفت هیچی سارینا گفته ایلیا بهش گفته اگه صبحها گریه کنی و مهد نری من تو رو بیشتر دوست دارم منو میگید :o
بعدش کلی فکر کردم یادم اومد که مادر شوهرم همش هر جا میشینه پا میشه میگه ببینید سارینا و سامیار چه بچه های خوبین میرن مهد چون بچه خواهر شوهرم هر کاریش کردن مهد نرفت خیلی اذیت میکرد نگو این آقا ایلیا هم حسودیشون گل کرده خواسته سارینا رو خراب کنه اینکار رو کرده بعدشم بهش گفته این یه رازه باید بینه خودمون باشه

میبینید تو رو خدا حالا من خودمو جر هم بدم عمرا" به این راحتی حرف منو قبول کنه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
الی عاشق اصطلاحت شدم لات زن باز ههههههههههههههههههه میخوره به این ساتیار با اون شعر خوندانشو این حرفاش بیچاره نیلا بچمون چه شوهر زن بازی گیرش افتاده
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ههههههههههههههههه آره هما دقیقا" سیاوش هم از این اصطلاح استفاده کرد در مورد پسر برادرش

وای هما تو رو خدا تمام تلاشتو بکن بتونی سه شنبه بیایی وگرنه عمرا" بدونه تو به کسی خوش بگذره ههه نه جدی بیایی وگرنه هیچی دیگه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به هم
اینجا رو ببین چه خبره
شلوغ شلوغ
آدم کیف میکنه یه سر میاد اینجا کلی انرژی مثبت
الی آدم این دخترت رو می بینه حوس میکنه ولی عمرا من با این چیزا اغفال نمیشما
خیلی نازن ماشالا خدا بهت ببخشدشون
هما نتیجه رو به منم خبر بده
سارینا رو بگو پس مونا میگم فکر کنم بتونی به دخترت راز بگی بلده نگهش داره (نتیجه گیری مثبت)
ساتیار هم که دیگه هیچی
من برم تا اینجا اتفاقی رخ نداده است
دوباره بر میگردم
خدای من ..از الان داره از احساسات دخترمون سو استفاده می شه .......

بچه ها ولی یه چیزی بگم این تخم .....چشاشو می بنده لباشو غنچه می کنه می گه از اون بوس خوشمزه کن مامان !!! منم باید چشامو ببندم تازه !!!!!

ولی واقعا زبون باز ساتیار بهش ایمان دارم ..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز