2777
2789
سمیرا عینه خودته هههههههههههههه

حمیده جان آره مادر راز دار هست منم چند باری امتحانش کردم ههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام
جیگررررررررررررررررررر سام و یاس و ساتیار و سارینا رو یه جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا............
جوووووووووووووووووووووووووونم کلیییییییییییییییییییییی خندیدم سر صبحی فداشون بشم که انقده احساساتی ان عسلامون.
الناز یعنی الان داری عشقققققققققققق می کنی با این دو تا وروجک واااااااااااای من عاشق دخترم ولی اغفال نمیشم چون می دونم که احتمالش نیم درصده دختردار بشم!
الناز الان داری درس می خونی دیگه!!!!!!!!!!!
عاشقتونم سهند بیدارید برم صبحانه شو بدم شاید برگشتم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

محبوبه...خیلی خیلی خیلی درس می خونم خنده غشی!!!

بچه های سعادت آباد و شهرک کسی کارگر نیاز نداره؟ با یه برنامه ثابت مثلا هفته ای یه بار یا یه هفته در میون و اینا؟
اگه اره یه ندا به من بدین
یه خانومی یه مدتی میاد اینجا زن اروم و خوبیه تازه کاره اما هر کاری بهش بدی و توضیح بدی انجام میده نزدیکه میدون کاج سرایدار خونه دوست خاله ام هستن شوهرش می مونه اینم میاد برای کار اگه کسی خواست مطمئنه اونقدر که خاله ام بیمه شون کرده
هه هههههههههههههههه سمیرا چی تربیت کردیم به خدا پسر تو که خانوم باز از آب درومد دختر منم داره مدام به دوستش نیما اس ام اس میده و میگه می خوام خوشحالش کنم. خیلی باحالن اینا . یه ماچ از همون خوشمزه ها از قول من بده به ساتیار.

الناز تو که منو کشتی با این عکسا وای خدا من عاشق این دو تام داداش بزرگه و آبجی کوچیکه. خیلی موشن خوشحالم که میبینمشون
Lilypie Pregnancy tickers
سلام به همگی.

خوش به حالتون که بازم دارین دور هم جمع می شین..... جای منو خییییییلی خالی کنین.

هماجون دلیل مرخصی ساعتی من برای روز بعد از مهمونی الی اینه که................ می تونی از یاسی هم بپرسی شاید یاسی یادش باشه....... راستی فرانک مامان امیرسام هم شاید یادش باشه!!!!!!!!

الی من جیگر این دخمل رو بخورم که اینقدر ماهه........ من که دلم رفت واسش..... یه ماچ آبدارش کن از طرف من. می بینم که منو توی دو تا بچه ای ها فراموش می کنی و ...... یادت رفته که کوروش کبیر تنها فرزند دوم تاپیکه جیگر؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی این خانوم کارگر ماهی یه بار می تونه بیاد یوسف آباد؟؟؟؟؟؟؟؟

موناجون من فدای این دخمل رازدار و مامان ماهش بشم.... کاشکی می تونستم ببینمتون......

ساتیار هم که دیگه غوغا کرده......... فداش شمممممم...




سلام به همه انگار امروز اینجا سوت و کوره

مریم 77777 بازم بهت تسلیت میگم انشالله که دیگه غم نبینید و از این به بعد براتون خوشی باشه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام علیکم
مریم جونم پیشاپیش تولدت مبارککک عزیزم

وای مریم 7 خدا بیامرزه ...انشاالله غم اخرتون باشه
بچه ها 3 شنبه پا برجاست ؟؟؟؟ من یه جلسه ای برام پیش اومده فیفتی فیفتی بتونم بیام ..خبر قطعی شو می دم

فعلا" مثل اینکه پابرجاست هههههههههههه شروع شد ریزش افراد برای قرار فردا

مامان بچه ها پیشاپیش تولدت مبارک
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همگی.

لو دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آره قربون همتون بشم که درست حدس زدین. چهارشنبه 14 دی تولدمه و فک کنم مجبور بشم زودتر برم خونه چون شبش برادرم اینا و بابام برای شام میان پیشمون (مامانم که مالزی هستش گریههههههههههههه). بنابراین نمی تونم هم سه شنبه زودتر برم خونه و هم چهارشنبه. خونه الی به شماها خوش بگذره.

یاسی جون و فرانک عزیز(مامان امیرسام) تولد شماها هم مبارککککککککک. البته روزش رو واقعا یادم نیست......

مریم جون بهت تسلیت می گم. ایشاالله بقای عمر شما و خانواده محترم باشه عزیزم.

محبوبه جون، سمیرا جون و مونای عزیزم مرسی از تبریکاتتون. قربونتون برم که اینقدر مهربونین...........
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792