سلام
جیگررررررررررررررررررر سام و یاس و ساتیار و سارینا رو یه جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا............
جوووووووووووووووووووووووووونم کلیییییییییییییییییییییی خندیدم سر صبحی فداشون بشم که انقده احساساتی ان عسلامون.
الناز یعنی الان داری عشقققققققققققق می کنی با این دو تا وروجک واااااااااااای من عاشق دخترم ولی اغفال نمیشم چون می دونم که احتمالش نیم درصده دختردار بشم!
الناز الان داری درس می خونی دیگه!!!!!!!!!!!
عاشقتونم سهند بیدارید برم صبحانه شو بدم شاید برگشتم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....