اول از همه پسرهای محبوبه و سمیرا مبارککککککککککککککک . بزن دست قشنگه رو . ایشاله هم یادتون نره .
بعدم بابازرگ مریم ایشاله زود زود خوب بشه . مری م جونم ممنون خودمم با آژانس میتونم بیام . منظورم این بود کسی این نزدیکی باشه وبا ماشین خودش بخواد بره و تا اونجا با هم بریم و بگیم و بخندیم
خونه فرانکم هستیم (ستاد چتر بازی) . ولی بساط لهو و لعب نه!!!!!!!! میدونید که من بچه مثبتم در حد بوندس لیگا !!!!!! (شوخیه ها)
میگم الناز یه فست فودی خوشمزه نزدیک خونتون که سفارش قبول کنه منوش رو گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟ آی دلم میخواد .