مرده شورتون که همچنان بحث شکمم اه اه بسه دیگه ....حالا می فهمم چه گوهری دارم ازش بی خبرم سفید ...بی مو ..عاری از چروک .......شکممو می گما در ادامه بحث ف ب دوستان اشتباهی برداشت نکنید
سمیرا جونم تو چرا بی اعصابی مادر؟؟؟؟؟؟؟ من و همکارام داریم از صبح اخبار دلار و سکه رو پیگیری میکنیم . منم بهم ریختم . بابا خیلی بی حساب و کتابه .
ببین منم قطع شدم ولی تا جایی خبر داشتم همین بود . قدر مرواردیت رو بدون . بیخود نیست دیگه ما هی باید کلفتی کنیم و دل شوشو رو ببریم تو با نعمتای خدادادیت دلبری میکنی دیگه . من که همیشه گفتم گلم
قربونت برم تو نباید از بالا رفتن سکه ناراحت بشی بابا تازه یه ابزار مدیریتی جهت سرکوب کردن همسرانه ..من که تا می ره بالا می گم حواست و جمع کن تا الان داری با یه میلیاردر حرف می زنی :D
هما برو لاو ترکونای تو رو هم دیدم شمع قلب مروارید خلاصه امارتو دارم
این مهد الینا به خدا دهن ما رو صاف کرده به طور متوسط هر 15 روز یه بار عکس میندازن ازشون . الان که خیلی زود به زود تر شده . بحث پول عکسش الان نیست دیگه . برای من بحث لباس و آماده کردنش صبح و ... خلاصه ساطی داریم از دستشون .
برای خونه النازم من بعید میدونم به نتیجه برسیم . بچه ها رو که دیدی اول همه میگن باشه بعد یا تو هفته هست ما شاغلا نمیتونیم بریم یا آخر هفته هست و شوشو هستن و ....