مامان فدرا دستت درد نکنه وبلاگ آروین خیلی قشنگ وخوبه فقط ما عکساشم میخواییم یالاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نوشین کجایی من امروز بد بی حوصلم و حوصله کار کردن ندارم مردم بس که اینجا رفرش کردم خبری نبود بیا بگو سوژه جدید کجاس بریم بخندیم بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مارسیم جون من در هفته 10 بارداری هستمممممممممممممم البته طبق سونو طبق پری بیشتر از این حرفام هههههههههههههههههه
بقیه مامانا اینطوری میخوائید صفحه 1000 رو افتتاح کنید به به
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!