2777
2789
مامان فدرا دستت درد نکنه وبلاگ آروین خیلی قشنگ وخوبه فقط ما عکساشم میخواییم یالاااااااااااااااااااااااااااااااااااا


نوشین کجایی من امروز بد بی حوصلم و حوصله کار کردن ندارم مردم بس که اینجا رفرش کردم خبری نبود بیا بگو سوژه جدید کجاس بریم بخندیم بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مارسیم جون من در هفته 10 بارداری هستمممممممممممممم البته طبق سونو طبق پری بیشتر از این حرفام هههههههههههههههههه


بقیه مامانا اینطوری میخوائید صفحه 1000 رو افتتاح کنید به به
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همه مامانا

یه مامان که سرش فوق العاده شلوغه در خدمتون هست که از صبح داره مثل اسب کار میکنه!!!!!!!!! و الانم مثلا ساعت ناهاره و نمیدونم چرا اشتها ندارم

اول اینکه من این روزا به خاطر اینکه الینا میره مهد کودک یک کم بهم ریخته هستم . دیروز شوشو میگفت برو یه بی بی چک بگیر یاد دوران اوایل بارداریت میافتم (اینقدر اخلاقم گند شده) و میام میخونم که شماها مینویسید که وای و ای داد که من دلم نمیاد بچه ام رو بذارم مهد و یا مریض میشن و ... من هورمون قاط زده تر میشم . البته ببخشیدا پیشاپیش از همه عذر خواهی میکنم کسی ناراحت نشه ولی دستم خودم نیست میدونم شماها هم حق دارید هر چی تو دلتون بگید ولی حق خودم دیدم که من هم صادقانه بنویسم (حالا امیدوارم تو این گیر و دار که تاپیک داره منحل میشه دوباره یه دعوا راه نیافته و کسی قهر نکنه و ... ) پلیز

دوم اینکه مامان فدرا وبلاگت خیلی قشنگه ولی من فرصت نکردم کامل مطالبو بخونم سر فرصت میام نظر هم میدم ولی در کل مبارک باشه . فکر کنم حالا من باید از تو کمک بگیرم و یک کم هم مشکل ما تحتمو حل کنم و واسه الینا وبلاگ بسازم لطفا در این زمینه تشویقم کنید.......
راستی بابت اون مسئله اصلا ناراحت نباش اصلا محض دلداری نمیگم . زن عموی من سالهاست همین حالت تور رو داره یعنی میگن تو سینه ت نمیدونم فیبروم و یا کیست(؟) هست ولی هیچ مشکلی براش پیش نیومده اصلا به این موضوع فکر هم نکن و فقط به آبین (به قول الینا) فکر کن و بس

الی کجاست؟ فکر کنم امام رضا تو تاپیکای نی نی سایت هم میخونه و الی رو طلبیده!!!!! شماها چی فکر میکنید ؟
الی جون بیا از انتخاب اسم و به تفاهم رسیدن به همسری برامون بگو . ایشاله سردردت خوب شده باشه.

نوشینننننننننننننننننن عزیزم تو کجائی؟ بیا به مونا تاپیک خوشگل معرفی کن.

دوستونننننننننن دارم همتوووووووووووون رو


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام سلام
مارسیم گلی کبریت واسه بچه ها خییییییلی خطرناکه ! مراقبش که حتما هستی . راستی آقای شوشوی شما هم زیادی حساس هستن روی بچه ها که البته این خیلی خوبه خیلی از پدرها هیچ احساس مسئولیتی رو بچشون ندارن ولی بازم هر چی خدت صلاح میدونی ما که از ئضعیت مهدهایاونجا خبر نداریم . یه سوال دیگه مصر چه جور کشوریه ؟ به نظرت بهتر از ایرانه برای زندگی ؟ فرهنگشون چه جوریه ؟البته میدونم برای جاذبه های گردشگری حرف اول میزنه

الناز نازنین منم با یاس موافقم خیییلی اسم رمانتیکیه . شوشو رو چه اسمی مانور میده بگو شاید اون خوشگلتر باشه

فدرای عزیز اومدی سوال بپرسی واسه گذاشتن عکس برنده هم شدی مبارکه . طریقه ی گذاشتن عکس هم همونیه که مامی سارینا گفت . اصلا وقتی عکس رو آپلود میکنی چند تا لینک اون سایته (image98) بهت میده دونهدونه امتحان کن ببین کدوماش عکس رو مستقیم تئی وبلاگت نشون میده . والا کار شاقی نیست نمیدونم کجا به مشکل بر میخوری

جیگر سمیرا مانکن و ساتیار تهی .... بازم واسمون کارنوال راه بندازین که همه جوره هستیم
مونا راستی منم نظرم مثل بقیه اینه که بعد از زایمانت سارینا رو بذاری مهد
هما جون الان فکر کنم به خاطر دور شدن از الینا البته بهتره بکم دور شدن الینا از خونه یکم نکران هستی و بعد عادت میکنی. خانمی مامانهایی که سر کار میرن بهترین انتخاب مهد کودکه براشون جون مامان بزرک و بابا بزرکها تنها کاری که میکنن نوه ها را لوس میکنن حتی اکر خودشون هم نخوان با محبتها و دل رحمیهاشون نی نی ناز برورده و لوس میشه و مهد بهتره براشون. البته من معتقدم برای مامانهای خونه دار هم خوبه تا یکم خودشون را ریفرش کنن ولی ترس از اینه اصرار کنم و بعد مشکلی ایجاد بشه و شوشو سرکوفتش را به من بزنه . مشکلی هم که ما با مهد داریم اینه که بر عکس مهد های ایران که جنبه اموزشی داره مهد های اینجا صرفا جنبه نکه داری داره اون هم به دون توجه تا حدی که سال قبل 2 مورد دزدیدن بجه از مهد کزارش شد و همینه که شوشو نمیزاره سامی بره مهد

این از من اکر باعث دلشوره شدم متاسفم! فقط همفکری خواستم ازتون

مونا هفته 10 یعنی تو سه ماه هستی .وای نازی دلم تنک شده برای اون دوران و ناز و ادا هاش

___________
خاله ها ما ابیم
هانی جون وضعین مهد و اموزش کلا اینجا زیاد جالب نیست البته مدارس امریکایی و بریطانیایی عالیه جون سیستمش امریکاییه کلا. ما هم قراره سامی را برای مهد مدرسه امریکایی ثبت نام کنیم که البته باید 4سالشون تمام باشه تا بتونن برن ولی از الان باید رزرو کنیم .
برای زندکی هم بستکی به شرایط کاری داره فعلا که وضعیت اقتصادی و کار خیلی بد شده ولی نسبت به ایران من مقایسه میکنم تورم خیلی کمتر هست . ولی متاسفانه نسبت زیادی از مردم نسبت به بهداشت عمومی بی ملاحظه هستند و کوجه خیابون براشون مهم نیست تمیز باشه .

سلام
فدرا جان هول و نگران سلامتی بابا اینقدر سخت نگیر منم تو همون اوایل دوران شیردهی که شیر تو سینه ام جمع شد و به حال مرگ افتادم صاحب یه غده شدم اندازه سیب گلاب بعد هم دکتر منو فرستاد سونو در نهایت هم گفتن چیزی نیست فقط باید هر ماه خودم اندازه شو چک کنم الان حدودا شده یه فندق ولی هنوز هست!
در مورد زیتون پرورده بنده با حضور شما جسارت نمی کنم از این خودنمایی ها کنم جانم! خواهر من زیتون پروده درست کرده بود که ایشون هم شوهرشون همشهری شمان و مواد لازم رو همگی از مادر بزرگ شوهر جان گرفته بود !
مثل آب انار ترش و دستورش رو هم از همو مادر جون گرفته بود!
در نتیجه در نهایت هم یه شق ماجرا مربوط به شهر خودت بود!

و اما مامان الینا کی گفته مهد بده؟
من که خیلی هم با مهد موافقم مخصوصا که دختر تو هم داره حال می کنه تازه اگه من و امثال من هم حال نکنیم چه ربطی داره که هورموناتو بهم بریزی و عصبی باشی؟
اصلا به کسی چه مربوطه چیکار می کنی؟ تو مامان الینا هستی و تو هم تشخیص دادی با توجه به شرایط این بهترین کاره...والسلام!!!
اینکه الان دارم اینا رو بهت میگم دلیلش اینه که بنده خودم زیادی حساس هستم و همه چی برام مهمه اما چند وقتیه می خوام این قانونا و این قالبها رو بشکنم مثلا یکی اینکه من باید کمدهام مرتب باشه و اگه در کمد رو باز کنم وببینم تی شرتام یه مدل تا نشدن و یه اندازه رو هم نیستن دیوونه می شم اما الان به خودم می گم که چی؟ اصلا این لحظه ای که من دارم خرابش میکنم چی میشه؟ بعدا دوباره این لحظه قشنگ رو به دست میارم؟حالا با یه بچه کوچیک کمدهام مرتب نباشه؟ اصلا بذار همه بگن الی کدبانو نیست به جهنم....
من یه بچه سالم و با تربیت درست رو ترجیح میدم یا یه خونه تمیز رو با یه بچه عصبی و کلافه ؟

الان الینا داره می ره مهد خیلی هم شاد و خوشه تو چرا کلافه ای؟ اصلا با این کلافگی تو همون مدتی هم که تو خونه پیش الینا هستی لحظه شاد و پر از عشق با الینا و همسرت بودن رو با حرص خوردن از دست میدی!!

یکی از کسانی هم کمی از مهد بد گفته بود مارسیم طفلکی بود که توضیح داد وضع مهدها تو مصر ای ایران فرق داره !
اصلا تازه یکی از ما به مهدها بد و بیراه هم بگه خوب....که چی؟ هر کسی نظر خودشو داره و نظرش هم محترم!!

ببین این دری وری هایی که دارم می نویسم خودم هم بلد نبودم یه مدتیه دارم می رم پیش مشاور یعنی یه دوره آموزشی با همسر محترم داریم می ریم و تازه الان می فهمیم جفتمون که چه قالب ها و قوانینی مزخرفی رو تو ذهنمون ساختیم و فکر می کنیم ذره ای ازش تخطی بشه دنیا زیر و رو میشه در حالی که هی چی هم نیمشه همین گیر خونه داری من که از وقتی یادم میادباهاش درگیر بودم الان به نظرم مسخره میاد البته بگذریم که دیروز چنان طوفانی به پا کردم که گردبادش مامانمو خواهرم و شوهر جان را در بر گرفت یه جورایی همشون رو بدون اطلاع نفر دیگه لت و پار کردم و بعد دیشب پشیمون نشسته بودم که چی؟ حالا اگه داد نمی زدم اونا حرف منو نمی فهمیدن؟
اصلا چرا باید حرفمو بفهمن ؟ خوب چرا من سعی نکردم حرف اونا رو بفهمم؟

خلاصه کلوم...آبجی بی خیال...الینا و خودت و همسر جان رو عشق است!!

یکی منو از رو منبر بکشه پایین!!!


با توجه به اینکه درخواست ها برای دونستن نام انتخابی شوشو زیاد بود، مجبورم اسمهای انتخابی شوشو رو بنویسم:
مهرگان که همین الان با نوشتنش گلو درد گرفتم و دنا!!!

راستی مارسیم اینقدر برای بر آب شدن نقشه عمه خانم خندیدم که نگو...ولی خدایی خودتو بذار جای اون ببین از یه دختر ایرانی چه رو دستی خورده...قربون اون شاهزاده مصری برم که دست و پاش تو هم گره می خوره من که فقط منتظرم بیای و این فینگیل تو رو یه ماچ گنده کنم !

من برم به وبلاگ آروین سر بزنم ببینم دنیا دست کیه!؟؟!!؟!؟
الی جون خوشحالم که اومدی و رفتی رو منبر که کلی روحیم عوض شد در ضمن کلی هم بخاطر گلو دردت خندیدم به طوری که تمام دندونام ریخت بیرونو همه همکارامو متوجه خودم کردم در ضمن به نظر من بجنگ برای یاس که خیلی قشنگتره باز هم صلاح مملکت خیش خسروان دانند

هماااااااااااااااااااااااا تو هم بیخودی خودتو اذیت نکن بخدا اگه من شرایطم اینطوری نبود حتما" سارینا رو میزاشتم مهد

الی برو دختر ترشیده منم ببین منم آپم هههههههههههههههههههههههههههه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
الی خنده خالی به حال عمه خانم کافی نیست باید میدیدیش جه حالی بودهم خودش هم دخترش . کلی بازار داغی میکرد نمیدونم جرا هیشکی هم تو اون جمع جیکش در نیومد که حسام زن داره تا بنده خدا کمتر بلبل زبونی کنه . بعد هم با قیافه ارغوانی بلند شد رفت در کمال کم محلی به من و شوشو ههههههههههههههه

راستی مهرکان قشنکه ولی یکم یه جوریه . معذرت میخوام دنا هم یاد تبلیغ تایر دنا می افته ادم
به نظر من هم کوتاه نیا به حد کتک کاری هم شده یاس را بجسب

________
الی نظرت ارسال شده ممنون فقط اشتباهی برای بست بایینی نوشتی .قسمت نظرات وبلاک سامی کنار عنوان بالای نوشته هست.

وقت ندارم پستاتون بخونم یواشکی اومد شوشو بفهمه تو نتم پوستمو می کنم اومدم یه عکس بریزم رو سی دی واسه چاپ...

فقط پست فدراجونمو خوندم ... بی خودی نگرانی ... دکترا که با آدم رودربایستی ندارند اگه خدای نکرده چیز بدی بود مطمئن باش همینجوری بهت می گفتند... اصلاً فکرای بد نکن

خواهرشوهر منم چند وقت سینه اش درد داشت تا بالاخره رفت دکتر و گفت یه کیست داره که باید عمل بشه خلاصه درش آوردند و یک شب هم فقط بیمارستان بود... ایشالا که کار تو به اونجاها هم نمی کشه...

اینم بگم غده های سرطانی اصلاً درد ندارند پس خوشحال باش که درد داری..........!!!!!!!!!!!

فعلاً بای تا فردا
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
سلام به همه مامانای گل

معذرت معذرت از همگی من کلا روی هم رفته قاط قاط هستم . بازم معذرت میخوام ، جدی میگم . اصلا الان که پستم رو میخونم خجالت میکشم نمیدونم چم شده؟

فکر کنم یه چند روزی نیام تو سایت اینطوری بهتره .

مارسم جونم از تو معذرت ویژه . به خدا منظور خاصی نداشتم و اون لحظه که مینوشتم اصلا به تو فکر نمیکردم . یعنی نمیدونم احتمالا اصلا فکر نمیکردم ...............

الی جون ممنون از منبر رفتنت . همش رو درست گفتی من هم میدونم ولی کو عمل کردن بهش. ولی اینو بدون من عاشق منبر رفتناتم.............

راستی دیروز که الینا رو از مهد گرفتم تو کیفش یه کاغذ بود وقتی باز کردم یه سری خط خطی بود با مداد رنگی بالاش نوشته بود : اولین نقاشی الینا کوچولو . الینا جان موفق باشی 11/8/88 و من تمام وجودم از عشق و غرور و تمام این احساسای قشنگ لبرییز شد و یه ربع گریه کردم . و یه چیز بامزه تر اینکه الینا هنوز کاغذ ها رو پاره میکنه مثلا کتاباشو میده بخونی بعد از یه مدت اگه مراقب نباشی میخواد صفحاتشو پاره کنه و یا قاتل روزنامه هست ولی اینو میگرفت دستش و پاره نمیکرد و هی نشون میداد و میگفت اوتا ( یعنی خودکار ).

دوستتون دارم. بوسسسسسسسسسسسسسس



سلام مامانای مهربون
از همتون ممنونم هم بخاطر دالداریتون بخاطر فیبروم آدنومای کوچولوم
هم بخاطر سر زدن به وبلاگ آبین (بقول الینا)
الناز جونم برو رو منبر که ما هممون از اینکه پای منبرت بشینیم کیف می کنیم در ضمن شدیدا معتقدم بخاطر اسم یاس بجنگ
در ضمن اینطوری که داریم پیش می ریم به صفحه 1000 تا سال 1390 هم نمی رسیم البته از زحمات فراوان مونا هما مارسیم عزیز سمیه و الناز سمیرا در همکاری در جنبش سبز 1000 بسیار ممنونم
سلام به همه دوستان خوب وزیبای خودم و ممنون از اینکه به وبلاگ دختر ترشیده ما سرزدیدههههههه

همااااااااااااااااا من فدای اون الینا بشم با اون نقاشی کشیدنش ای خدا حالا ببین چقدر دخترت خانوم ودانا میشه و هنرمند بعدش تند تند بیا به ما پزشو بده میبوسمششششششششششششششششششش من منتظر یه عکس زیبا از الینا هستم راستی ایییییییی مادر تنبل بجای فکرو خیال بشین یه وبلاگ واسه دخترت درست کن که میدونم پربیننده ترین وبلاگها خواهد شد

نوشیننننننننننننننننننننننننننننننن کجایی بیا که بدون تو صفحات بالا نمیره بیا که تا تو نیایی و سوژه واسه حرف زدن برامون پیدا نکنی ما هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ای مامان فدرا همچین هر دفعه میومدی در مورد گذاشتن عکس تو وبلاگ میپرسیدی من گفتم چقدر این وبلاگ پر از عکس بدو که ما دلمون غش میره واسه دیدن این پسمل بلند قد و قامتمون

تمامی غایبین یه حالی به این مادر چشم انتظار بدید و بیایید یه دو کلمه ای بنویسید که مردم بس که رفرش کردمو خوردم به دیوار
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
هما جونم الهی بگردم من دقیقا درکت می کنم قربونت برم معذرت خواهی واسه چی تو مادری و حساس ، منم خودم 2 روز ساتیار مهد بود همین احساس تو رو داشتم به خدا اگه مامانم خودش با اصرار قبول نمی کرد ساتیار نگه داره الان باید تو مهد بود به هر حال که چی ؟؟؟ الان نه 8 ماه دیگه 2 سالشون تموم می شه باید برن مهد


من الهی بگردم اولین نقاشی این الینا خانوم ....به هر حال من عاشق خودتو و اون فینگیلتم ....خودتو ناراحت نکن الان اولویت زندگی شما برادرت .... الینا تو مهد خیلی هم خوش می گذرونه بوس


بقیه مامانا چاکر خاتونم بازم می یام
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز