2777
2789
سمیرا جون خوشحالم که تو یکی به داد من رسیدی و اومدی هی من یه روز خوبم یه روز افتضاح در کل میگذرونیم فنقل هم فکر کنم خوب باشه چون تکون نمیخوره هنوز از حالش خیلی جویا نمیکنه مامانشو ولی امیدوارم خوب باشه


بچه ها هوس نکنیداااااااااااااااااااا منتها من بارون رو دیدم دلم بد دیزی خواست و با 3 تا از همکارام که همیشه پاین داریم میریم ی سفره خونه و دیزی بزنیم فعلا" من برم ویارمو براورده کنم تا بعد هههههههههههههههههههههههه

ببینید تو روخدا مردم چیا هوس میکنن من چی
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واییییییییییییییی بوی قرار می یاد ، به به چه خوش بوووووووووووووووووووووووو ، بدون بچه وایییییییییییییییییی رویایی بیش نیست

خلاصه من که هستم بدون بچه و مجرد


برو مونا جون که من عمرا هوس دیزی نکنم
مونا رفتی تو خردادی ها یا اردیبهشتی ها؟

وای بچه ها الان یه تاپیکی باز شده که شاکری هم تو تعیین جنسیت اشتباه م یکنه ....حالا من اینهمه لباس دخترونه رو چیکار کنم اگه برعکس شه ماجرا؟!؟!؟!؟

من رفته بودم پیش شاکری که گفت دختره.....
حالا تا 26 آبان که باید برم پیش الماسی هی فکر و خیال دارم که بکنم!!!
“دکتر وینای گویال”

در هنگام اپیدمی جهانی یک بیماری، امکان عدم تماس با عامل آن بیماری تقریباً غیرممکن است در حالیکه امکان پیشگیری از ابتلاء به آن وجود دارد.

هنگامی که هنوز سالم هستید و بدن شما علائمی از ابتلاء به آنفولانزای نوع A را نشان نمی‌دهد، رعایت چند دستورالعمل ساده از ابتلاء به بیماری و یا توسعه آن جلوگیری می‌نماید.

تنها راه ورود ویروس آنفولانزای نوع A از طریق دهان یا بینی می‌باشد. برای پیشگیری از بیماری کافیست نکات زیر را رعایت نمائید:

1) دستهای خود را چندین بار در روز بشوئید.

2) هیچیک از اجزاء صورت خود را لمس نکنید و در مقابل این وسوسه مقاومت نمائید. (مگر برای خوردن، نوشیدن، شستشو و سایر امور ضروری)

3) دوبار در روز با آب نمک ولرم قرقره نمائید (می‌توانید از محلول لیسترین نیز استفاده نمائید.) ویروس آنفولانزای نوع A از هنگام ورود از طریق دهان یا بینی به مدت 2 الی 3 روز در گلو باقی‌مانده و همانجا تکثیر می‌شود. با قرقره محلولهای ضد‌عفونی کننده مانند آب نمک یا لیسترین می‌توانید از تکثیر ویروس و ابتلاء به بیماری جلوگیری نمائید. این توصیه ساده را بی‌اهمیت تلقی ننمائید.

4) همانند بند 3، بینی خود را نیز حداقل یک بار در روز با آب نمک شستشو نمائید. این موضوع ممکن است برای برخی افراد کمی مشکل بنظر برسد اما با کمی تمرین موفق خواهید شد.

5) مصونیت خود را از طریق مصرف غذاها و میوه‌های حاوی ویتامین C افزایش دهید. چنانچه ناچار از مصرف قرصهای ویتامین C می‌باشید، از وجود روی (Zinc) در آنها اطمینان حاصل نمائید.

6) هرچه می‌توانید مایعات گرم مانند چای،‌قهوه و .... بنوشید. اثر نوشیدن مایعات گرم مشابه قرقره نمودن آب نمک اما بصورت معکوس می‌باشد. با قرقره نمودن، ویروس را از بدن خارج می‌نمائیم و با نوشیدن مایعات گرم، ویروس را به داخل معده انتقال می‌دهیم که در آنجا امکان تکثیر ندارد.

پیشنهاد می‌کنم این دستورالعملها را برای سایرین لیست نمائید. شما نمی‌دانید چه اشخاصی ممکن است با توجه به آن زنده بمانند.
من اومدم جاتون خالی خیلی چسبید وای الی جون تو هوس نکنی یه وقت

منم با قرار بدون حضور بچه موافقممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم فقط بگید کیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چون دیگه توان ندارم یه دونه تو دلم بیارم یه دونه تو بغلم

الی جون من طبق آخرین پری زایمانم میشه 1خرداد ولی با این توضیح که من سزارینی هستم 10 روز میوفته جلوتر میشه 22 اردیبهشت اینطورییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یه خبر داغ فردا ما رو تعطیل کردن اونم به زور

زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام سلام

سلام گرم به دیزی خورده ه ای باران دیده......باران دیده های دیزی نخورده......باران ندیده های دیزی نخورده و همه و همه دوووستان عاشق که فردا تعطیلن و تعطیل نیستن و شور دارن و ندارن و قرقره می کنن و نمی کنن .

خلاصه سلاااااااااااااااااام

یه لحظه احساس کردم مجری شبکه جوان شدم .........

خووبین؟؟

مارسیم مردم از خنده....چه فامیلهایی داره شوشو...یه سوال برام پیش اوومد..........چقدر این مصری ها کم خاله زنکن.........تو ایران ما سریع می فهمیم که نوه عمه دختر خاله باجناق شوهر دختر عمووت عرووسیشه بعد هم همه می فهمن که خودش یا زنش حامله هست یا نه.......اووونجا عمه شوشو بعد چند سال هنووز نفهمیده بووده...چه آدمهای روشن فکری هستن به خدا......قدرشوون را بدووون......ههههههههههههههههه


الی دووباره حامله شدی و رو منبر رو شدی........مثل اینکه حاملگی خیلی بهت میسازه ها..............

موووووونا خوش به حالت فردا تعطیلی........خووب شد برات ...قشنگ استراحت کن............

فدرا ........بابا اووون که مثل یه جووش چرکی می مووونه......استرس نده به خوودت مادر ............

هما.......بابا تو دیگه کی هستی..دخمرت واست نقاشی هم می کنه باز ایننهمه نگرانی........ کاش مهد باربد هم همینطوری بوود....چند رووز دیگه آنلاین هم از اینترنت می توونی ببینیش......بابا دست از سر بچه بر دار بذار واسه خودش خوش باشه...

خوب پس بریم رو هفته دیگه برای قرار بدون بچه...بابا بریم یه جا بشینیم گل بگیم و گل بشنویم به مامانایی که دیر میان گیر ندیم که وای ما با بچه زود رسیدیم پدرمون هم درومد!!! به قول فرانک اند خباثت بود ها!!!!

وای میریم یه کافی شاپ باحال من و مونا چیزای خوشمزه می خوریم دولپی و شماها مارو تماشا می کنین که یا علی اینا چقدر اشتها دارن!!!!!!!

دلم قیلی ویلی رفت!!
مونا اتفاقا دیشب تو سریال شمس العماره داشتن آبگوشت می خوردن هوس کردم اما قضیه جالب توجه اینه که من آبگوشت دوست نداشتم تا حالا حالا ماجرای هوسم چیه خودمم موندم !!!
وایییییییییییییییییییییییی الی جون الان اگه زنگ در خونتون رو زدن نگران نباش منم پشت یه پیک موتوری اونم چی تو این بارون برات دیزی آوردم ههههههههههههههههههههههههه آدرس بده عزیزم

الی باورت میشه منم تا موقع حاملگی سارینا دوست نداشتم یه بار سر سارینا هوس کردم خوردم اییییییی بهم چسبید این شد که منم رفتم جزو دیزی خورهااااااااااااااااااااااااا

نوشیننننننننننننننننننن کجایی بابا دلمون برات تنگیده بود با قرار موافقی الی زود تاریخ رو معلوم کن که منم دلم غش رفت واسه یه نون خامه ای خوشمزه با شیر قهوه ههههههههههههههههههه دارم میترکما ولی از رو نمیرم که ههههههههههههههههههههههههههههه

راستی الی من مردم بس که رفتم تو وبلاگ سام چرا داستان رو نیمه کاره رها کردی فکر ما رو نمیکنی که تو خماری موندیم
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
وای الی اونوقت فکر کردی تو ومونا شروع کنید خوردن ما تماشاتون میکنیم؟ نه عزیزم ! ما هم میخوریم میخوریم و تو دلمون میگیم از فردا رژیم رو شرو ع میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!

بچه ها ایندفعه باید مامان امیر سام هم بیاد که من خیلی خیلی دلم میخواد ببینمش .
5 شنبه دیگه چطوره؟ یا حدود 11 صبح کافی شاپ یا اصلا 12-1 نهار!!

مونا مرسی نهار خوردم عزیزم...بوسسسسس

من دارم میرم منزل مامان....نظرتون رو بنویسین تا فردا قطعی اش کنیم!!
جاش هم ....همه یه فکر کنیم برای جاش!!!
قربون همه
بای
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز